ممکن است فکر کنید همه چیز را در مورد آسیای جنوب شرقی می دانید. بعد از کشورهای مطرح دنیا این منطقه یک مکان محبوب برای توریست ها از سراسر جهان است. این منطقه واقعا زیبا است! دارای آب و هوای عالی، بناهای تاریخی است. اگر شما قصد دارید در سال 2017 از آن بازدید کنید ،این  لیست منتخب را درنظر بگیرید .

 


 

1. اگر می خواهید غذاهای آسیای جنوب شرقی را امتحان کنید، به این کشور ها بروید

# ویتنام

اگر در ویتنام متوجه شده اید که اکثر مردم محلی هم شکل هستند، نگاهی به رژیم غذایی آنها بیاندازید غذای آنها دارای سبزیجات است، مقدار زیادی سرخ کردن را شامل نمی شود و با گیاهان تازه تزئین می یابد. اگر فکر می کنید بد مزه است، اشتباه نکنید کاملا خوشمزه است. یکی از چیزهایی که همیشه مورد بازدید از ویتنام است طیف وسیع غذا ها است.مطمئن شوید که  pho، bahn mi و  رول های spring را از دست ندهید.

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 

# تایلند

 غذاهای تایلندی در سراسر جهان به خوبی شناخته شده اند: خوشمزه اند. اگر از کشور تایلند بازدید می کنید، مطمئن شوید که غذاهای خیابانی را امتحان می کنید. مقرون به صرفه، تازه پخته شده، و مزه عالی دارند. غذاهای محبوب شامل یک برنج سرخ شده، پد تایلندی و سالاد پاپایا پس از یک سپری کردن یک گردش طولانی است .

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 

# سنگاپور

در حالی که سنگاپور ممکن است یک مقصد گران قیمت باشد، اما شما می توانید با رفتن به مراکز مختلف دستفروشی در مصرف پول صرفه جویی کنید. سنگاپور قطعا یک مکان است که غذاهای جالب را ارائه می دهد. فراموش نکنید که مرغ برنج ، فلفل سیاه و آرد غلات را امتحان کنید

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 


2. اگر میخواهید آرامش را حس کنید، به این کشور ها بروید

# تیمور-لست  Timor-Leste

راه ساده ای برای رسیدن به آن نیست. یکی از جدیدترین کشورهای جهان که تنها از طریق (گران قیمت) سنگاپور، اندونزی و استرالیا قابل دسترس است. اگر بخواهید معماری استعماری پرتغال را ببینید، این مقصد شماست. آنها حتی مجسمه Cristo Rei  مانند ریو را دارند. دارای برخی از مقاصد غواصی فوق العاده اند و شما تعجب خواهید کرد که چرا گردشگری Timor-Leste نادیده گرفته شده است .

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

# برونئی

نام کامل این کشور، برونئی دارالسلام Brunei Darussalam، به معنای واقعی کلمه آن “ساکن صلح” است. مقصد اصلی شما می تواند Bandar Seri Begawan باشد . صنعت گردشگری در این کشور ضعیف است! با این وجود، گزینه های عالی توریستی و گردشگری شما را شگفت زده خواهد کرد. بازدید از دهکده آبی Kampong Ayer  و یا برنامه سفر به Ulu Temburong  با جنگل بارانی و حیات وحش بکر آن بهترین گزینه ها است .

 

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 

 


3. اگر می خواهید به یک معبد مهم بروید به این کشورها بروید

# کامبوج

آنگکور وات. مجموعه معابد آنگکور سفر به جنوب شرقی آسیا را تکمیل می کند .دیدن منظره طلوع خورشید  از آنگکور وات جالب است. حتی با انبوه جمعیت توریست ها، هنوز یک تجربه جادویی است.

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 

# میانمار

اگر شما Bagan را هرگز ندیده اید، احتمالا به Google نیاز دارید. از طریق گوگل ارت مشاهده خواهید کرد که هزاران معابد در یک منطقه بزرگ، که هر کدام در تاریخ خود منحصر به فرد اند جمع شده اند. یک بالون سواری نیز ایده خوبی است. 

 کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 


4. اگر می خواهید از سواحل لذت ببرید به این کشورها بروید

# فیلیپین

این کشور دارای بیش از 7000 جزیره است، بنابراین مطمئن باشید که فضای ساحلی مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد . همچنین سه جزیره فیلیپین در لیست جزایر ده کشور برتر دنیا قرار داده  شده است.

 کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 

# اندونزی

این کشور بزرگترین مجمع الجزایر در جهان است، بنابراین جای تعجب نیست که جزایر متعدد آن دارای سواحل بزرگ برای زندگی نیز باشد. معروف ترین جزایر آن جزایر بالی  است – در حالی که شلوغ است، این جزیره هنوز هم برای امواج بزرگ و فعالیت شبانه سرگرم کننده است.جزایر  Karimunjawa یا Gili  نیز زیبا اند .

 

 کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

 

 


5. اگر می خواهید برخی از بهترین مناظر را ببینید به این کشورها بروید

# مالزی

آیا میخواهید حیوان orangutans  ( اورانگوتان )وحشی را ببینید؟ مالزی بهترین شرایط را برایر دیدن این موجود دارد. حیات وحش آن  یکی از 17 کشور بزرگ جهان است . این کشور همچنین دارای جزایر زیبا، زمین های چای و معماری خیلی مدرن است.

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

# لائوس

لائوس با اینکه گردشگری اش ضعیف است اما مکان بسیار زیبایی برای بازدید است. شما معماری عالی را در پایتخت آن Vientiane وینتیان خواهید یافت، ب دیدن Pha That Luang که از طلا پوشیده شده است و یا بنای یادبود Patuxai Victory، دوقلوهای آسیایی Arc de Triomphe  یا Luang Prabang بروید و از معماری فرانسوی لذت ببرید، با معابد زیبا و یک زمینه طبیعی خیره کننده ترکیب شده است.

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

کشورهای برترگردشگری آسیای جنوب شرقی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .