Nara در کشور ژاپن. مرکز استان نارا، که در مرز با استان کیوتو و با فاصله یک ساعته از کیوتو است، بسیار زیباست: معابد، کاخ ها و طبیعت باعث جذب بازدید کنندگان می شود. برخی از آثار تاریخی در نارا قدیمی ترین و بزرگترین هایش در کشور ژاپن است.

نارا در 710 تاسیس شد و اولین سرمایه دائمی ژاپن بود. Tōdai-ji – یک معبد بودایی – بزرگترین مجسمه برنزی بودا در جهان را دارا است. به عنوان مکان تحت حفاظت یونسکو فهرست شده است، این مهم ترین نقطه عطف در نارا است. Kinpusenji pagoda با شکوفه ها محصور شده است یکی دیگر از معابد زیبای شهر است.

کوه Yoshino که در فهرست کوه های یونسکو است محل وجود معابد و مسیرهای بودایی است. هزاران سال است sakuras در بهار و پاییز این منطقه با درختان رنگارنگ پوشانده شده است – در هر زمانی از سال قابل توجه است.

پارک بزرگ نارا دارای گوزن هایی است که به صورت آزادانه در پارک اند. بازدید کنندگان عاشق غذا دادن به آنها و آهوها هستند که می توانند این مواد غذایی ویژه در محل خریداری شوند. Isuien یکی دیگر از باغ های ژاپنی جذاب در رودخانه Yoshikigawa است.

علاوه بر طبیعت و آثار معماری، مردم محلی و مهمانان می توانند از موزه ملی هنرهای بودایی ژاپن نیز دیدن کنند. شهر نارا را قطعا باید در تور ژاپن دید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .