خب برای راحتی کار موارد مهم را با سوال و جواب در نظر می گیریم :

  1. چه مقدار پول نیازه برای این کار و چه مقدار آن برگشت دارد و جز سرمایه شما حساب میشه ؟ در حال حاضر اقامت یونان با خرید ملک در این کشور امکان پذیر است و می توانید یک آپارتمان یا واحد تجاری آنجا خریداری کنید مبلغ حدودی آن حداقل 250 هزار یورو میشود 
  2. با این اقامت چه کسانی می توانند آنجا مقیم شوند ؟ خود فرد و همسرش و فرزاندان زیر 21 سالش و پدر و مادر خودش و پدر و مادر همسرش !
  3. هزینه های جانبی هم داره چه مواردی هستند ؟ هزینه هایی مثل ویزا و وکیل و کارهای اداری خرید ملک در یونان مثل هزینه شهرداری و مالیات و بیمه و .. هم هست که حدودا 20هزار یورو میشود و مسلما غیر قابل برگشت هست و مثل خرید ملک نیست که سرمایه شما حساب بشود .
  4. خرید ملک در یونان به جز اقامت چه فایده دیگری دارد ؟ مسلما می توانید با توجه به تورم و قیمت دلار برای 5 سال آینده سرمایه خوبی برای شما باشد .
  5. چرا 5 سال ؟ به دلیل اینکه اگر شما زودتر از 5 سال ملک را بفروشید اقامت شما باطل میشود .
  6. آیا با دریافت اقامت یونان می توانم در کشورهای دیگه اروپا مثل اسپانیا و المان و سوئیس و ….. هم رفت و امد داشته باشم ؟ بله حتما ، نه تنها می توانید به این کشورها مسافرت کنید بلکه می توانید در آنجا زندگی و کار هم بکنید و این موضوع جالب و مهمی است و در واقع با دریافت اقامت یونان می توانید اقامت در سایر کشورهای اروپایی هم داشته باشید البته به جز انگلیسی که از اتحادیه اروپا بیرون رفته است .
  7. آیا به جز خرید ملک باید مدرک دیگری هم داشته باشم برای اقامت مثل مدرک زبان انگلیسی ؟ خیر هیچ مدرک دگه مثل زبان و .. نیاز ندارید .
  8. ایا این نوع اقامت قانونی هست ؟ بله حتما 
  9. ایا این اقامت تضمینی هست ؟ بله جز محدود اقامت هایی هست که تضمینی هست .
  10. آیا باید پول خرید ملک را به واسطه ها در ایران و …  بدهیم ؟! خیر هرگز مبلغ خرید ملک توسط خود شما مستقیما به فروشنده ملک با همکاری وکیل رسمی انجام میشود و هیچ هزینه مخفی ای وجود ندارد و همه موارد از لحاظ مالی و قانونی کاملا شفاف هستند .
  11. زبان مردم یونان چیه ؟ زبانشان یونانی است اما انگلیسی رو به عنوان زبان دوم خود خوب وارد هستند و شما مشکلی نخواهید داشت .
  12. سوال دیگری دارید ؟ اطلاعات بیشتری نیاز دارید ؟ کافیه فرم زیر را پر کنید تا کارشناس مجرب و رسمی آژانس با شما تماس بگیرند .

 

[contact-form-7 id=”6393″ title=”فرم اقامت یونان”]

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .