تاریخ طولانی و تاثیر گذار بر فرهنگ انگلستان، این کشور را به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد های توریستی جهان تبدیل کرده است، دارای 17 اثر ثبت شده در سازمان میراث جهانی، بهترین سواحل، جشنواره های موسیقی و بازی های جهانی . هر ساله انگلستان بیش از 25 میلیون گردشگر بین المللی را به خود جذب می کند. به همین ترتیب گردشگری نقش مهمی در اقتصاد این کشور بازی می کند. موارد زیر 10 تا از محبوب ترین جاذبه های انگلستان هستند.

 


 

10 . چشم لندن ( چرخ فلک لندن )

جاذبه های توریستی انگلیس

چرخ فلک لندن یا چرخ هزاره واقع در رودخانه Thames در لندن، یکی از بزرگترین پلت فرم های مشاهده شهر و بهترین راه برای کشف شهر برای گردشگران است. بزرگترین چرخ فلک اروپایی که ارتفاع 443 فوت دارد، می توانید چیزهایی را که حدود 25 مایل دور از آن هستند مشاهده کنید. چشم لندن هر سال بیش از سه و نیم میلیون بازدید کننده را جذب می کند.

حتی سالها پروژه ساختن چشم لندن، که در سال 1999 توسط نخست وزیر سابق تونی بلر افتتاح شد، طول کشید. دارای ظرفیت صندلی برای 800 نفر در یک دور است. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در داخل اتاق ایستاده و راه بروند.

 


9. موزه تاریخ طبیعی لندن

جاذبه های انگلستان

این موزه مشهور جهان شامل 70 میلیون آیتم از مقوله هایی مانند گیاه شناسی، آنومولوژی، کانی شناسی، دیرینه شناسی و zoology می باشد. مجموعه های این موزه همچنین شامل بسیاری از نمونه های مهم کشف شده توسط چارلز داروین، دارای ارزش های علمی و تاریخی زیادی است.

چهار موزیک اصلی در موزه تاریخ طبیعی وجود دارد که دارای چهار رنگ خاص هستند. منطقه اول منطقه سبز، مدیریت بخش سیاره، زندگی، محیط زیست و تکامل است. منطقه دوم منطقه قرمز است، کشف حقایق در مورد چگونگی تشکیل این سیاره ، زندگی و تغییرات آن در طول زمان است . سومین منطقه آبی است بخش های مختلف زندگی در زمین را مدیریت می کند. . بخش چهارم و نهایی منطقه نارنجی است، تمرکز در مورد زندگی وحشی و یافته های چارلز داروین. این موزه همچنین برای مجموعه اسکلت دایناسورها و غول های یخی دیگر شناخته شده است.

 


8 . قلعه وارویک انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

قلعه Warwick واقع در منطقه رودخانه ایون، در Warwickshire، انگلستان. این قلعه به عنوان “بزرگترین قلعه قرون وسطایی بریتانیا” شناخته شده است، نمایشگاه تاریخ زندگی از قرن 10، جذب نیم میلیون بازدید کننده در هر سال .

قلعه وارویک در سال 1068 توسط ویلیام فاتح ساخته شده است، چندین بار بازسازی شده است. مجموعه ای از آلات موسیقی و سلاح های قدیمی در این قلعه وجود دارد. دو برج  قلعه طراحی و ساخت آنها به قرن پانزده  نسبت داده شده است، در آن زمان به عنوان پلت فرم توپخانه استفاده می شده اند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند از باغ زیبای ویکتوریا در زمینی سرسبز لذت ببرند.

 


 

7. کاخ بلنهایم انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

یکی از مکان های میراث جهانی انگلستان واقع در آکسفوردشایر. این یکی از بزرگترین خانه های کشور انگلستان است که بین سالهای 1705 تا 1722 ساخته شده است. سبک نادر سبک باروک انگلیسی برای ساختن کاخ Blenheim که بیشتر به عنوان محل تولد وینستون چرچیل شناخته می شود، مورد استفاده قرار گرفته است.

مزرعه، زمین بازی ، خانه پروانه، باغ و پارک، جاذبه های اصلی گردشگری در کاخ بلنهایم هستند.جشنواره ها و کنسرت های مختلف نیز توسط مقامات برای گردشگران برگزار می شود.


6. قلعه ویندزور انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

قدیمی ترین و بزرگترین قلعه در سراسر جهان، واقع در برکشایر، انگلستان قلعه Windsor است. قلعه ویندزور نیز توسط ملکه الیزابت دوم به عنوان مکانی برای گذراندن آخر هفته انتخاب شده است، همچنین به عنوان محل برگزاری مراسم مهم کشور محسوب می شود.

قلعه ویندزور در منطقه وسیعی 13 هکتاری، شامل قصر و شهری کوچک است. در سال 1066 توسط Norman ساخته شد و بعدا تغییر یافت. درتور هدایتی شما 900 سال از تاریخ قلعه و زندگی خانوادگی سلطنتی را آشنا می شوید .

تور جاده نیز در قلعه ویندزور موجود است، راهنماهای باتجربه شما را به مکان های تاریخی و پارک قلعه ویندزور می برد. از تراس قلعه شما همچنین می توانید از زیبایی مکان های اطراف لذت ببرید.

با ادامه معرفی بهترین جاهای توریستی و گردشگری کشور انگلستان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 5. کلیسای Westminster Abbey انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

یکی از بزرگترین ساختمان های مذهبی در انگلستان، واقع در وستمینستر، لندن است. بخش اول این کلیسا در سال 1050 ساخته شد و بین 1245 تا 1272 توسط پادشاه هنری سوم بازسازی شد. کلیسا محل مجموعه ای از شخصیت ها و تعدادی از پادشاهان بریتانیایی است.

برآورد شده است که بیش از 30،000 فرد معروف در ابی وستمینستر دفن شده اند، مقبره چارلز داروین و چارلز دیکنز در میان آنها محبوب تر است. پادشاهان بریتانیایی نیز در اینجا دفن شده اند .

 


4. کلیسای سنت پائول انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

کلیسای جامع St.Paul بیشترین بازدید در بین ساختمان های مذهبی در انگلستان را دارا است که در تپه های لودت لندن واقع شده است. گنبد کلیسای سنت پال دومین برج در جهان است که ارتفاع 366 فوت دارد. از 1710 تا 1960 آن به عنوان بلندترین ساختمان در لندن باقی ماند.

خزانه این کلیسای جامع شامل 200 بنای یادبود است که جز بزرگترین ها در اروپا است. کلیسای سنت پائول همچنین مراسم خاکسپاری شخصیت های معروف مانند سر وینستون چرچیل، لرد نلسون و دوک ولینگتون را یاد می دهد .

 


3. برج لندن انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

برج لندن به طور رسمی به عنوان “کاخ سلطنتی دارای عظمت ” شناخته شده است، واقع در منطقه رودخانه Thames در لندن، جز اماکن ثبت شده در میراث جهانی . این  قلعه در سال 1066 توسط ویلیام فاتح به عنوان کاخ و دژ دفاعی ساخته شد. کاخ محل جواهرات ، تاج بریتانیا، سوابق اداری دولتی و به عنوان بخشی از محل نگهداری مدارک سلطنتی بوده است .

مجموعه ای از جواهرات و تاج در برج لندن شامل برخی از الماس ها، تاج امپراتوری، تاج  ملکه الیزابت و دیگر جواهرات استفاده شده توسط ملکه است. موزه در برج همچنین مجموعه ای از لباس و وسائل شاه جورج V است .

تور هدایت شده برج لندن به شما اجازه می دهد تا در مورد تاریخچه برج ها و دیدن مهمات مهم، اطلاعات بدست اورید و حدود یک ساعت تور طول میکشد. برج سفید بخش مهمی از برج لندن است که ساخته شده است تا مهاجمان خارجی را بترساند. سلاح های سلطنتی 300 ساله نیز در برج سفید نگهداری می شود.


2. بیگ بن انگلیس

جاذبه های انگلستان

Big Ben در واقع ساعت بزرگ  کاخ Westmister در لندن است. این چهارمین ساعت بزرگترین است که برج ساعت به طور برجسته به عنوان برج الیزابت نیز شناخته می شود. زنگ بزرگ درون ساعت وزن 13 تن دارد.

Big Ben در سال 1859 ساخته شده است، هر شماره دارای قطر هفت متر است. برج ساعت دارای ارتفاع 92 متر است و باید 40 پله را برای رسیدن به بالای برج بگذرانید البته برای گردشگران عمومی و خارجی باز نشده است. یک کتیبه طلایی به زبان لاتین در هر شماره ساعت وجود دارد که دارای معانی ای در رابطه با سلطنت و افراد انگلستان است .


1. استون هنج انگلیس

جاذبه های توریستی انگلیس

استون هنج یکی از محبوب ترین و قابل تشخیص ترین مکان های انگلیس است که در ویلتشایر واقع شده است.این مکان یکی از هفت شگفتی دنیای قرون وسطایی است که نیز در فهرست میراث جهانی یونسکو ذکر شده است. هدف و روش ساخت این سنگ های ایستاده به عنوان یک راز باستان شناسی باقی مانده است، اعتقاد بر این است که بین دوره 3000 تا  2000 سال قبل از میلاد ساخته شده است.

عمدتا از دو نوع سنگ برای ساخت آن استفاده شده است ، سنگهای sarsen و سنگهای آبی ، سنگ های سرسن 18 فوت ارتفاع دارند و وزن آن ها تا 25 تن است، سنگ های آبی تا 4 تن وزن دارند. باستان شناسان تخمین زده اند که 1500 هکتار برای ساخت استون هنج ساخته شده است. استون هنج نیز با غروب آفتاب در زمستان و تابستان هماهنگ شده بود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 61

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .