با توجه به فرهنگ غنی ایرلند ( ireland ) ، که ملقب به “جزیره زمرد” است نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. در این جا داستان هایی بازگو می شود که غالباً غم انگیز و جذاب هستند و مناظر ناهمگن را حتماً دوست خواهید داشت. اینجا “سرزمین مقدسین و محققان” است و بیش از هر کشوری برندۀ جایزه نوبل ادبیات در جهان است. شهر دوبلین dublin پایتخت کشور ایرلند می باشد .

 

1- کالج trinity دوبلین ایرلند

جاذبه های ایرلند

قدیمی ترین دانشگاه ایرلند، کالج ترینیتی در دوبلین یکی از گنجینه های باستانی کشور است. ترینبتی در سال 1592 توسط ملکه الیزابت تاسیس شده است. بسیاری از کارکنان مغازه ها و اداره ها در طول ماه های تابستان،  ناهار خود را به صورت ساندویچ صرف می کنند تا از فشار و شلوغی شهر به دور باشند.

 

2- صخره های moher ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

برای توصیف این صخره های شگفت انگیز از جملات بسیار فوق العاده استفاده شده است. برای کسانی که قبلاً جزیرۀ  زمرد را بازدید کرده اند،صخره ها آشنا خواهند بود.هر ساله نزدیک به یک میلیون نفر از سراسر جهان از این صخره ها بازدید می کنند. صخره هایی که هشت کیلومتر در طول اقیانوس اطلس کشیده شده اند.

 

3- خانه Glendalough، Co. Wicklow ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

خانۀ Glendalough، یکی از مکانهای مهم و مرموز مسیحی در ایرلند است. این مکان توسط سنت کوین در طول قرن 6 ایجاد شده و در نهایت به آنچه که به عنوان شهر مونات شناخته شده تبدیل شده است. مکان سلطنتی با برج غول پیکر برجسته آن، مکانی برای کشف موارد جدید است، و مسافران در کنار حوضچه ها و دریاچه های اطراف آن برای تفریح ​​و یا پیک نیک متوقف می  شوند.

 

4- خیابان grafton، دوبلین ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

خیابان گرفتون دارای مغازه های زیاد گل فروشی و دیگر مغازه هاست. شما همچنین مکان های زیادی را برای توقف و بازدید پیش رو دارید. شما در هر کجا که باشید از بالا تا پایین خیابان  سنت استفان گرین  سرگرم خواهید شد. یک قهوه یا یک صبحانه ای افسانه ای ایرلندی را می توانید در کافه شرقی Bewley دریافت کنید .

 

5- خانه و باغ Muckross

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

اگر از منطقه کری دیدن کنید، خانه و باغ Muckross در قرن نوزدهم، که در پارک ملی کیلارینا قرار دارد ، باید در میان لیست مکان هایی باشد که باید از آن دیدن کنید. ایستگاه، نزدیک به ساحل دریاچه Muckross است. این دریاچه، یکی از سه دریاچه کیلارنی است که در سراسر جهان به خاطر زیبایی و جذابیت شهرت دارد.

 

با ادامه معرفی کشور زیبای ایرلند همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

6. مجموعه Kilmainham Gaol دوبلین ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

مجموعۀ بی نظیر Kilmainham Gaol ، برای مسافران به این کشور در لیست مکان های مهم جهت بازدید قرار می گیرد. در اینجا، رهبران پیروز قیام 1916 ، به خیانت محکوم شدند و در حیاط زندان اعدام شدند. تنها کسی که جان سالم به در برد، امان د والرا، رئیس جمهور آیندۀ ایرلند بود که به موجب شهروند آمریکایی بودن او، سرنوشت مشابهی را به همراه نداشت.

 

7- Powerscourt ( باغ و اسب سفید) ، Co. Wicklow ایرلند

جاذبه های ایرلند

خانه ای با شکوه با دیدنی های فوق العاده، پیاده روی در کنار دریاچه های بی سر و صدا، تاریخ جذاب و  خیره کنندۀ کوه Sugarloaf، فقط برخی از مناطق با شکوهی هستند که فقط 20 کیلومتر از دوبلین فاصله دارد. در حال حاضر این خانه متعلق به خانواده Slazenger است . این خانه دارای مساحت 47 هکتار  است.

 

8- Dalkey و Killiney در ساحل جنوبی دوبلین

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

برای مدتی از شهر فرار کنید، بر روی DART (سیستم راه آهن نور دوبلین) راه بروید و برای دیدن جذابیت های دو روستای Dalkey / Killiney، تنها 25 دقیقه از سمت جنوب مرکز شهر، باید طی کنید. دلیل جذابیت این منطقه، شاید برای انجام مجموعه عجایب هنری توسط هنرمندان، از جمله چهره هایی مانند Bono U2، خواننده / ترانه سرا Enya، فیلم نیل اردن، و تعدادی از هنرمندان و نویسندگان دیگر می باشد.

 

9- جزایر aran ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

این جزیره در اصل در سال 1934 در کل جهان به دلیل به نمایش گذاشتن مستند مرد آران مورد توجه قرار گرفته است. Gaelic زبان اصلی مردم این مکان است، تنها 12000 ساکن این منطقه هستند و با قدم زدن در ساحل، شما احساس می کنید که در حال پیچ و تاب هستید که این به دلیل حالت اینسه جزیره است، بزرگترین آنها Inishmore ، سپس Inishmaan ، و کوچکترین این جزایر Inisheer است .

 

10- موزه کوچک دوبلین

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

علاوه بر موزه های پایتخت، موزه کوچکی در لیست بازدید برای کسانی که مایل به درک تاریخ معاصر دوبلین هستند وجود دارد.

 

11- ساحل kerry ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

در کری، قسمتی از زمان خود را برای بازدید منطقه ای در ایرلند با نام Ring of Kerry (حلقه یا کمربندی) قرار دهید. کل سفر بدون توقف می تواند کمتر از سه ساعت طول بکشد. در مسیر جزایر خیره کننده ، کوه ها و روستاهای بسیار زیبایی برای بازدید وجود دارد.

ادامه معرفی اماکن و جاهای دیدنی و گردشگری کشور ایرلند

 

12- stephens سبز، دوبلین

جاذبه های ایرلند

سنت استفان سبز دوست داشتنیِ دوبلین ها با یک تاریخ رنگارنگ، یک مکان عالی برای ماندن، لذت بردن از یک پیک نیک و یا غذا دادن به اردک ها است. در حقیقت، در طی قیام 1916، اختیارات ویژه در هر دو طرف این مکان به نگهبانان پارک داده شد. نگهبانانی نیز برای تغذیه درست اردک ها گماشته شده اند.

 

13- kinsale marina ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

Kinsale با تاریخی غنی و در یک منظره ساحلی زیبا باعث جذب بازدید کننده در طی چندین دهه است. این شهر به خصوص در فصل تابستان حس اسپانیایی دارد. جشنوارۀ سالانه غذای محلی در این مکان وجود دارد و بازدید از فورت چارلز نباید فراموش شود.

 

14- قلعه bunratty و پارک ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

بازدید از منطقه شانون بدون رفتن به این قلعه کامل نیست. این قلعه در ایرلند از سال 1425 میلادی زیبایی خود را حفظ کرده و از دهه 1950 میلادی بازسازی شده است. این مجموعه شامل مجموعه ای از مبلمان و اثاثیه های قرن 15 و 16 می باشد و بازدید از این قلعه شما را به قرون وسطی می برد.

 

15- خیابان فروشگاه galway ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

Galway سومین شهر بزرگ ایرلند می باشد.  با انواع خرده فروشان از جمله فروشندگان کتاب، جواهرات، بوتیک ها و کافی نت ها در کنار هنرمندان خیابانی و کاروان های خیابانی می باشد. خیابان گالوی همچنین دارای قلعه لینچ، قصری قرون وسطایی است و از زیباترین مکان های ایرلند است، اما متأسفانه در حال حاضر شعبه بانک AIB  آن را در اختیار دارد.

 

16- بازار انگلیسی cork ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

این بازار بهترین جاذبه شهر کرک است . این بازار شامل بهترین محصولات محلی است، از جمله تازه ترین غذاهای دریایی، نان و پنیر عالی.

 

17- قلعه tipperary ایرلند

جاذبه ها و دیدنی های توریستی ایرلند

بیشترین بازدید از آثار میراثی ایرلند از ساختمان های راک کاسل، از ستاره های بی نظیر در این جزیره می باشد. ملکه الیزابت دوم از بریتانیا در طی سفر رسمی خود با هلیکوپتر در سال 2011 از این مکان بازدید کرد. در ساخت این گروه ساختمان های قرون وسطایی با شکوه از سنگ آهک استفاده شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .