با ادامه معرفی بهترین جاذبه ها و جاهای گردشگری جامائیکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

3- قصر رز هال، خلیج مونتهو

خانه بزرگ رز هال، خلیج مونتهو

این قصر در سال 1770 ساخته شد و باغ آن با منظره ای زیبا از اقیانوس بازسازی شده است. افسانه آنجل پالمر (جادوگر سفید) در این منطقه وجود دارد و با ظلم و ستم همراه است و به مرگ خشونت آمیز می انجامد. امروز این خانه با مبلمان قدیمی تزئین شده است و بازدیدکنندگان می توانند انتخابی بین تور روزانه یا شبانه  داشته باشند و داستان های عجیب و غریب و روحانی انتخاب کنند.

 

4 -فالماوت

 

فالموث

فالموث یکی از بهترین شهرهای جزایر کارائیب محسوب می شود. این شهر نمونه ای عالی از معماری قرن نوزدهم گرجستان را شامل می شود. گرینوود بزرگ خانه و  یکی از جاذبه های مهم گردشگری در منطقه است. این خانه در سال 1790 توسط ریچارد بارت، یکی از شعرای نشل الیزابت بارت براونینگ ساخته شده است، در حال حاضر به موزه از مبلمان و مجموعه ای نادر از آلات موسیقی تبدیل گشته است.

5 – رودخانه مارتا بری

 

رودخانه مارتا Brae

قایقرانی مارتا بری یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری جامائیکا است. در محله روستای مارتا بری، می توانید رودخانه ای زیبا با تله های بامبوئی را مشاهده کنید که توسط راهنماهای محلی به شما نمایش داده می شوند. این سفر آرامش بخش، راهی عالی برای مشاهده مناظر استوایی است و اطلاعات بسیاری در مورد گیاه و جانوران را با شما به اشتراک گذاشته می شود.

6 -کینگستون

 

کینگستون

در پایتخت کوه های آبی، برخلاف پایتخت شلوغ جامائیکا، منطقه ای توریستی و آرامش بخش را ارائه می کند. کینگستون می تواند ترسناک باشد، اما بازدید کنندگان می توانند برخی از جاذبه های شهر سازمان یافته در تورها را مشاهده کنید. تورهای مسافرتی مواردی دیگر نظیر بازدید ساختمان های قدیمی مانند خانه تاریخی داون و موزه هایی مانند گالری ملی و موزه تاریخ طبیعی را ارائه می دهند.

7 -پارک ملی کوهستان John Crow و کوهستان آبی

 

کوه های آبی و پارک ملی کوه های جان کوه

پارک ملی کوهستان John Crow و کوهستان آبی، محل کوه ها، آبشارها، جنگل های بارانی سرسبز و گیاهان و حیوانات عجیب و غریب است. این حوضه شامل 200000 هکتار جنگل های بارانی استوایی است. این پارک دیدنی، زیستگاه طبیعی بیش از 800 گونه از گیاهان بومی، 200 گونه از پرندگان و همچنین دومین پروانه بزرگ جهان است. در ارتفاع  2256 متری، قله کوه آبی کوه در دسترس است و بلندترین قله جامائیکا به حساب می آید.

 

ادامه دارد ……..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .