با ادامه معرفی بهترین و مهمترین جاذبه های شهر آتن یونان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .


7 .کلیسای Panaghia Kapnikaréa

کلیسای Panaghia Kapnikaréa
 

یک کلیسای کوچک که به روی خیابان ارومو باز می شود، کلیسای Panaghia Kapnikaréa یک مکان جذاب برای دیدار است. این کلیسای کوچک زیبا از تخریب در قرن نوزدهم توسط  پادشاه لودویگ I از بایرن نجات یافته است. کلیسا یک نمونه عالی از معماری از دوران بیزانس قرن 11 است. در طول این دوره کلیساهای کلاسیک کریستالی مانند این یکی نمونه معمولی بودند. در قرن 12، کلیسا با یک portico ورودی ظریف و یک گلدان چهار ستونه (ساخته شده در انتهای غربی) گسترش یافت. در داخل، کلیسا با نقاشی های قرن نوزدهم طراحی شده است که در سبک نمادین دوره بیزانس میانه ای ایجاد شده است.

محل: گوشه ای از ارومو و خیابان Kalamiótous، آتن


8. المپیا : معبد زئوس

المپیک: معبد زئوس المپین
 

اختصاص یافته به زئوس ( خدای خیالی یونانیان باستان )، المپیا بزرگترین معبد در یونان باستان بوده است. اگرچه معبد پارتنون بهتر از این معبد حفظ شده است، اما معبد زئوس المپین حتی در روز بیشتر ساختار برجسته ای دارد. معبد به قرن ششم قبل از میلاد می رسد، اما تا قرن دوم میلادی توسط امپراتور هادریان کامل نشده بود. این معبد را تصور کنید بیش از یک صد ستون سنگ مرمر عظیم،پس از حمله ای فقط 15 ستون باقی ماند و یکی دیگر از ستون ها باقی مانده بر روی زمین است، اما حضور برجسته خرابه ها به معنای اندازه های گسترده ای از ساختمان اصلی است. ساختار غول پیکر یکی از زیور آلات مناسب بود به زئوس، قوی ترین خدای پادشاهان یونانیان، که به عنوان پادشاه خدایان شناخته می شود. در نزدیکی شمال Olympeion، یک پارک کوچک حاوی خرابه های دیوار Themistokles و حمام رومی های باستانی وجود دارد .


9 . ورزشگاه المپیک Panathenaic

ورزشگاه Panathenaic و ورزشگاه المپیک
 

بزرگترین ساختمان باستانی آتن، ورزشگاه Panathenaic، دارای ظرفیت 60،000 تماشاگر است. در طول دوران Herodes Atticus حدود 335 سال قبل از میلاد ساخته شد، محل برگزاری بازی های پانتانایی که در آن رقبا در مسابقات شرکت می کردند. مسیر 204 متری، جایی که دونده ها در مسابقات شرکت می کردند. در حدود 140 سالگی اش، استادیوم توسط Herodes Atticus به روز شد. ساختارهایی که امروزه گردشگران می بینند، یک کپی از استادیوم اصلی است که برای بازی های المپیک 1896 بازسازی شده است. این استادیوم المپیک مدرن امروز به همان شیوه استادیوم پاناتهانیایی با 47 سطح صندلی و نقطه پایانی جنوب شرقی باقی گذاشته شده است.

محل : Ardettos Hill، آتن


10 . محله های جذاب Plaka و Anafiotika

محله های جذاب Plaka و Anafiotika
 

در قسمت شمالی آکروپولیس و خیابان ارومو، محله زیبای پلاکا دارای دو مکان مهم باستان شناسی در خیابان پپوپیدا می باشد: با این حال، جذابیت اصلی این منطقه تاریخی محوطه جذاب روستایی آن است. خیابان های عجیب و غریب و سنگ فرش های مربعی Pláka در کنار خانه های خیلی رنگارنگ جذابیت اصلی است . در گوشه های محله، کلیساهای تاریخی مانند کلیسای متامورفوز در جنوب غربی و کلیسای Kapnikaréa در شمال واقع شده اند. این منظره زیبا مناسب پیاده روی است .

 Plaka دارای رستوران های فراوان و معتبر یونانی با تراس ها است. این منطقه برای رستوران راه پله ای در خیابان Mnisikleous معروف است. بسیاری از رستوران ها جذاب هستند اما بیشتر تله های توریستی هستند و باید از آنها اجتناب شود. قبل از انتخاب یک رستوران در این منطقه، یک راهنما را بخوانید یا قبل از انتخاب یک رستوران در این منطقه از افراد محلی بپرسید، همچنین در دامنه های شمال آکروپلیس، Anafiotika، محله دیگری مانند جاده ای است که در آن گردشگران می توانند از غذای سنتی یونانی لذت ببرند، خیابان های قرون وسطایی پیچیده  Anafiotika همچنین لذتی را برای کشف بیشتر ارائه می دهند .

 
 


11 . مراسم گارد در میدان Syntagma

تغییر گارد در میدان Syntagma
 

برای بسیاری از گردشگران، تماشای تغییر گارد در میدان Syntagma یک تجربه هیجان انگیز و به یاد ماندنی است.سربازان گارد ریاست جمهوری 24 ساعت شبانه روز در مقابل پارلمان هلنیک در میدان سنتاگما ایستاده اند. نگهبانان لباس های سنتی را با دامن های کوتاه،و شلوار و کفش جالبی بر تن دارند. تغییر گارد ها در مقابل مقبره یادبود سربازان گمنان در روز 11 صبح صورت می گیرد. این بنای تاریخی مربوط به سربازان ناشناسی است  که به خاطر کشور جنگیدند، . این بنای یادبود دارای یک سنگ مرمر است که تقلید یک مکان جنگی از زمان های قدیم است.

 

12 . سنت دیمتریوس Loumbardiaris Chapel

این یک کلیسای بیزانس کوچک قرن 12th در تورین فیلپاپو هیل است که گردشگری را با یک تجربه معنوی دلربا ارائه می دهد.این کلیسا به دلیل اعتقاد قدیمی که الهیات دروازه ها را حفظ می کند، در دروازه دایتایکیشما ساخته شده است. در داخل، کلیسا دارای یک شکل کلیسای شمشیری یک ردیف است و دیوارها با نقاشی های دیواری در سال 1732 تزئین شده اند. نام کلیسای “Loumbardiaris” (به معنای “Canneer”) با افسانه ای همراه است. کلیسا توسط معمار D. Pikionis در دهه 1960 بازسازی شد. یکی دیگر از مراجعه به مراسم Philopappou Hill فرصتی است برای دیدن دیدگاه های جذاب پارتنون از این محل.

مکان: Philopappou هیل، آتن


محل های اقامت در آتن :

بهترین مکان برای اقامت در آتن در نزدیکی آکروپلیس در محله Plaka یا Anafiotika است. این شما را در مرکز فعالیت و در فاصله پیاده روی از آکروپلیس، آگورا رومی، کتابخانه هادریان و میدان سنتگما قرار دارد.هر دو محله زیبا و عجیب و غریب هستند، با خیابان های عجیب و غریب باریک، بسیاری از رستوران ها و فروشگاه های جالب. در زیر برخی از هتل های دارای رتبه بالا در اینجا ها معرفی شده است .

  • هتل های لوکس: AVA Hotel Athens در فاصله ی چند دقیقه از معبد زئوس المپین و بسیاری از رستورانهای خوب، سوئیت های جالب و راحت و آشپزخانه را ارائه می دهد. O & B Athens Boutique Hotel در فاصله 10 دقیقه با ایستگاه آکوپولیس واقع شده است. هتل زیبای Grande Bretagne با یک رستوران به خوبی شناخته شده است و در مکان اصلی قرار گرفته است که از سال 1874 بوده است .
  • هتل های متوسط: هتل Plaka با نام مناسب، اتاق های خوب را در یک مکان عالی ارائه می دهد، و پاسیو از پشت بام دارای منظره ای به آکروپلیس است. قهوه و چای رایگان در تمام طول روز عرضه می شوند. هتل هرمس در پلکا به تازگی بازسازی شده است و فقط دو دقیقه از جاذبه میدان سنتگما فاصله دارد. در مرکز خیابان آرام، هتل مرکزی نیز اخیرا بازسازی شده و اتاق های مدرن، راحت و صبحانه گرم را ارائه می دهد. این یک پیاده روی 15 دقیقه ای از آکروپولیس است و منظره ای از پاسیو روی آن بسیار جذاب است.
  • هتل های بودجه پایین: هتل اکروپلیس گزینه خوبی برای نزدیکی به همه جاذبه ها است. اتاق های اساسی، اما راحت در اختیار شما قرار گرفته و مغازه های خیابانی Ermou Street فقط یک پیاده روی کوتاه دارند. کیمون آتن هتیل دارای اتاق های کوچک اما خوب است و در فاصله دو دقیقه ای از میدان سنتگما می باشد. متروپلیس هتلی که به تازگی بازسازی شده و اتاقهایی با بالکن دارد و بعضی از آنها به سمت آکروپلیس هستند .
 

نکات تورها: چگونه بیشترین بازدید را از آتن انجام دهید

  • سفر روزانه به دلفی: اگر میخواهید تورهای آتن خود را با کاوش آثار تاریخی بیشتر در ساحل تکمیل کنید، سفر روزانه دلفی را در نظر بگیرید. این تور تمام روز شما را به این سایت باستان شناسی  ثبت شده در میراث جهانی تا معبد آپولو و موزه باستان شناسی دلفی را ببینید. در مسیر فرصتی برای کشف شهرهای زیبای Arachova و Levadia خواهید داشت.
  • سفر روزانه به Mycenae و Epidaurus: مناظر خیره کننده و ویرانه های تپه ای، برجسته ترین جاذبه های سفر Mycenae و Epidaurus است . این ماجراجویی تمام روزه شامل یک مسیر رانندگی زیبا در امتداد خلیج سارانکو و به پلهپونز برای دیدن ویرانه های تپه ای Mecenae و همچنین بازدید از Epidaurus، محل تولد پسر آپولو و شهر زیبا Nauplia است. 
  • کیپ سونون و معبد آن در سفر روزانه پوزیدون : یکی از آثار معروف آتن را در کیپ سونون و معبد پوزیدون در سفری نیمه روز ببینید .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 64

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .