لبنان lebanon یک کشور مستقل کوچک است که در حوزه دریای مدیترانه واقع شده است، در میان برخی از کشورهای تاثیرگذار کشورهای خاورمیانه است. این شهر دارای میراث غنی با تنوع فرهنگی و قومی است. لبنان با جمعیتی که 6 میلیون نفر را در خود جای داده است، و شهرت مالی و تجاری زیادی را در میان کشورهای عربی ایجاد کرده است. بیروت، همچنین به عنوان پاریس خاورمیانه شناخته می شود، پایتخت و بزرگترین شهر کشور لبنان است. اقتصاد پایدار لبنان به طور عمده به کشاورزی، تجارت و زیرساختهای آن بستگی دارد. علاوه بر این، به عنوان یک مقصد تعطیلات خیره کننده است و به بازدید کنندگانیک تجربه عربی مدرن ارائه می دهد. تفریحات شبانه، سنت های فرهنگی، استراحتگاه های اسکی کوهستانی و مکان هایی با دقت حفظ میراث فرهنگی،  ارائه یک ماجراجویی فراموش نشدنی برای گردشگران در لبنان می دهد .

با معرفی 10 جاذبه مهم کشور لبنان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


10. Baalbek

جاذبه های کشور لبنان

Baalbek یک شهر اخلاق مدار است که در دره Beqaa لبنان واقع شده است و نمونه هایی ارزشمند از گنجینه های لبنانی دارد. در میان سازه ها، معبد Bacchus بهترین معبد باستانی باقی مانده است که دارای برج های باشکوه است. یکی دیگر از مکان های معروف گردشگری، معبد Jupiter ( مشتری ) با ستون های شگفت انگیز آن است. سالانه میزبان جشنواره بین المللی Baalbek است که با حضور سازمان های بین المللی و هنرمندان در محل ویرانه های این شهر قرون وسطایی اجرا می شود. زمین های سبز اطراف و مزارع نیز برای تجربه  فضای باز شگفت انگیز است.

 


 

9. موزه ملی بیروت

جاذبه های کشور لبنان

موزه ملی بیروت موزه ای مهم است که باستان شناسی و تاریخ لبنان باستان را حفظ می کند. این موزه در سبک الهام گرفته از موزه فرانسه طراحی شده است و به طور رسمی به روی گردشگران از سال 1942 افتتاح و باز شد. این موزه دارای بیش از 100،000 عتیقه ، مجسمه ها و مصنوعات است که به دوران پیش از تاریخ و قرون وسطی می رسند. این نمایشگاه ها در یک دوره زمانی به ترتیب با تغییر دین و جوامع باستانی نمایش می دهد. نقاط برجسته از مجموعه موزه شامل مجسمه های فنیقی و طلا و جواهر  بیزانس. با توجه به آسیب های ناشی از جنگ های جهانی،که از طریق تعدادی از بازسازی ها انجام شده است.

 


 

8. Cedars

جاذبه های کشور لبنان

Cedars ( جنگل سدر ) شناخته شده به عنوان غرور و نشانه و نماد میراث لبنان، مجموعه ای از جنگل های گسترده ای است که در کوه های برفی Bcharre واقع شده است. چوب این جنگل ها هزاران سال است که مورد استفاده قرار گرفته است و مقدس است. این مکان میراث جهانی سابق  را ارائه می دهد و فرصت چشم انداز های خوب و تماشای پرندگان در جنگل ها را فراهم می کند . فرصت های فوق العاده برای پیاده روی و اسکی نیز وجود دارد ، این روستا امکانات توریستی مدرن را شامل هتل های لوکس و همچنین اردوگاه ها را ارائه کرده است .

 


 

7. Byblos

جاذبه های کشور لبنان

Byblos یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان است که در طول سالها مسکونی است. اولین بار در شهر سلطنتی Phoenician تاسیس شده است و در حال حاضر جز میراث جهانی می باشد. کوچک اما دارای تاریخ غنی است و یک مکان مهم باستان شناسی است. باقی مانده ای از قلعه Crusader یک مقصد توریستی معروف است که مردم می توانند در اطراف خیابان سنگ شکن و خانه های باستانی سنگی راه بروند. Byblos منطقه ماهیگیری ساحلی نیز است و همچنین به عنوان یک بندرگاه کوچکی به خاطر غذاهای دریایی و رستورانهای آن بسیار مورد احترام است .

 


 

6. Corniche

جاذبه های کشور لبنان

Corniche منطقه معروف تخته راه است که تقریبا 5 کیلومتر است و در خط ساحلی بیروت واقع شده است. بلوار اصلی شهر در امتداد این منطقه است و سنگ معروف Raouché  یک مکان عالی برای پیک نیک خانواده ها، زوجین و گردشگران فراهم می کند. Corniche با نرده های سبز پر زرق و برق و درختان نخل تطبیق می شود و یک مکان محبوب برای یوگا و مسافران برای رستوران های لبنانی آن است. همچنین در پارک تفریحی Luna که در نزدیکی است از ماهیگیری و سایر فعالیت های هیجان انگیز لذت ببرید.

 


 

این مطلب ادامه دارد ….

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 60

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .