با ادامه معرفی جاذبه های توریستی و تاریخی نیومکزیکو همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

6 . موزه بیلی بچه کوچک

بیلی موزه بچه
 

در دشتهای شرقی نیومکزیکو، شهر کوچکی از فورت سامنر، محل سکونت بللی بچه کوچک بوده است. در موزه، تفنگ بیلی، تجهیزات اسب سواری و پوستر اصلی وانت مورد استفاده قرار می گیرد.  موزه همچنین دارای مجموعه ای از اسلحه های زیر آبی، سلاح گرم قدیمی و اتومبیل های عتیقه و کامیون ها است.

 

7 . پارک ملی تاریخی Pecos

پارک ملی تاریخی Pecos
 

پارک ملی تاریخی Pecos شامل مواردی است که بعدها یکی از بزرگترین pueblos بومی آمریکا در ایالت بود. این منطقه از اوایل قرن 14 تا 1838 با جمعیتی بیش از 2000 نفر ساکن این منطقه شدند. در سال 1990، پارک به 6،600 هکتار افزایش یافت.

 

8 . بشقاب های بسیار بزرگ

آرایه بسیار بزرگ
 

در تپه های نواحی دور افتاده در غرب Socorro نهفته است. آرایه بسیار بزرگ کارل G Jansky (VLA) – یک مجموعه نجوم رادیویی واقع در Plains of San Agustin. از این آرایه ها برای مشاهده سیاهچاله ها و سایر پدیده های نجومی استفاده می شود. مسیرهای پیاده روی به سمت این آرایه ها هدایت می شوند.

 

9 . واله ویدال

واله ویدال

زیباترین چشم انداز در نیومکزیکو، واله ویدال، یک منطقه کوهستانی 794 هکتاری است که در کوه های سنگر د کریستو  قرار دارد. Valle Vidal که از معادن از کار افتاده در سال 1996 محافظت می کند، منظره های بی نظیر ارائه می دهد. پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری و فرصت های شکار در آن فراوان است.

 

10 . ویلر پیک

ویلر پیک خلیج فارس
 

بالاترین نقطه در نیومکزیکو، صعود به قله Wheeler در ارتفاع 13161 فوتی است. کوه در کنار دره مورنو در نزدیکی آتشفشان فرشته قرار دارد. این منطقه مرکز انواع مختلف حیات وحش است و بازدیدکنندگان ممکن است به اندازه کافی خوش شانس باشند تا شاه ماهی، پیکا، گوزن، گوسفند و عقاب طلایی را از نزدیک ببینند.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .