با ادامه معرفی یهترین های منطقه آلاسکا همراه ما باشید

6 – منطقه گذرگاهی

داخل پاساژ

محبوب ترین راه بازدید طبیعی، گذرگاهی است که از طریق کشتی های بزرگ، قایق های قایقرانی و قایق های خصوصی از رودخانه این منطقه عبور میکنند. این بخش از جنوب شرقی آلاسکا مناظر باور نکردنی از یخچالهای طبیعی، کوه ها و اقیانوس ها را در بر میگیرد و حیات وحش غنی دارد. در این منطقه مردم بومی Tlingit، Haida و Tsameshian ساکن هستند. در طول گذرگاه ساحلی، جنگل ملی Tongass  دیده می شود که شامل جزایر، کوه ها، یخچال ها، یخ ها، مناطق ماهیگیری و آبشارها است. جزیره شاهزاده ولز  که یکی از بزرگترین جزایر در ایالات متحده است در این منطقه قرار دارد .

7 – شفق شمالی

شفق شمالی

یکی از زیباترین جلوه های طبیعی در زمستان های تاریک و بلند آلاسکا، نورهای درخشان شمالی است که در ماه های مختلف از سپتامبر تا اواسط آوریل ظاهر می شود. بعضی از بهترین نمایش های آئورورا borealis ، در منطقه فیربنکس اتفاق می افتد. بهترین زمان برای تماشای این پدیده فوق العاده در ساعات پس از نیمه شب است. پیوستن به یک تور آئورورا می تواند در این فصل شگفت انگیز باشد.

 

8 – مرکز آشیانه بومی میشیگان آلاسکا

مرکز میراث بومی آلاسکا

خانه های سنتی مردم محلی آلاسکا دریاچه ای را در مرکز میراث بومی آلاسکا در Anchorage محاصره می کنند. راهنماهای فرهنگی، صنایع دستی و هنری را نشان می دهند و رقص ها و آهنگ ها را اجرا می کنند. جاذبه های دیدنی دیگری نیز خارج از مرکز شهر قرار دارد، در تابستان نیز امکان بازدید از موزه انکوریج مدرن در مرکز Rasmuson وجود دارد.

9 . پارک ملی سنت الیاس

ونگگل-سنت پارک ملی الیاس

پارک ملی سنت الیاس بزرگترین و با شکوه ترین پارک ملی در آلاسکا است که در برگیرنده 16 قله مرتفع در ایالات متحده است. این منطقه کوهستانی غربی در منطقه مرزی کانادا دارای یخچالهای طبیعی، دریاچه ها و کوه ها است و تنوع بالایی از حیات وحش دارد. این پارک برای کوه نوردان، علاقمندان به پیاده روی و علاقه مندان به ورزش های آبی مقصدی فوق العاده به شمار می رود.  از معبد تاریخی مریخ Kennecott ، می توان به خوبی شهر قدیمی در بر گیرنده ساختمانهای آسیابی قدیمی و معادن رها شده را نگاه کرد.

10 – مسیر تاریخی ملی Iditarod  

دنباله تاریخی ملی Iditarod

مسیر تاریخی ملی Iditarod شامل یک شبکه از مسیرهایی است که بیش از 2300 مایل بین نوم، در تنگه برینگ و سوراد، در نزدیکی Anchorage است. این مسیر در اصل توسط شکارچیان باستانی و بعدها توسط کاشفان طلا مورد استفاده قرار می گرفته، در حال حاضر نیز مسیری است که برای مسابقات سگهای سورتمه کش به خوبی شناخته شده است و در تابستان هم مسیر پیاده روی مسافران است، گرچه در تابستان نیز سرمای زمستانی این منطقه را فرا گرفته است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .