شهر ( stockholm ) استکهلم غالبا “ونیز شمالی” نامیده می شود، که در بین تعدادی از جزایر و شبه جزیره ها در خروجی دریاچه مولار به دریای بالتیک قرار دارد. استکهلم پایتخت کشور اروپایی سوئد ( sweden ) و بزرگترین شهر این کشور است .با معرفی بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری استکهلم سوئد همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

جاذبه سوئد


1- Gamla Stan (شهر قدیمی) استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

جاذبه ها، مغازه های معتبر و مغازه های بوتیک، منطقه Gamla Stan (شهر قدیمی ) را به یکی از مکان های دیدنی تبدیل کرده است. برای بسیاری از مسافران این اولین استراحتگاه در سفرشان است. سوغاتیها و هدایای بسیاری در این شهر قدیمی موجود است و بازدیدکنندگان را به دوران قرون وسطایی می برد.


2- کاخ سلطنتی (Kungahus Sverige) استکهلم سوئد

کاخ سلطنتی استکهلم (سوئد)

شما می توانید یک روز خود را کاملاً به بازدید از این قسمت بگذرانید. این محل اقامتگاه رسمی پادشاه سوئد است که در لبه آب و در حاشیه Gamla Stan واقع شده است. جالب توجه است، که محل اقامت ملکه در جایی دیگر، در جزیره ای زیبا که به عنوان میراث جهانی یونسکو Drottningholm (جزیره ملکه )معرفی شده است، قرار دارد.


3- موزه واسا vasa استکهلم سوئد

جاذبه های سوئد

کشتی جنگی واسا باور نکردنی بود که مایه افتخار ناوگان امپریال سوئدی در نظر گرفته شده بود، اما چندین قرن بعد از وقوع حادثه تایتانیک، در سال 1628 در سفر نخستین خود غرق شد. عملیات کشف شگفت آور در سال 1961 صورت گرفت و اکنون بازدیدکنندگان میتوانند از این کشتی با شکوه است که 95 درصد آن کاملا اصلی است، بازدید کنند.


4- شهر Djurgården سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

کناره های ساحلی در قلب شهر Djurgården گردشگران و به ویژه مردم محلی را در طول ماه های تابستان با روزهای تعطیل طولانی و شب های کوتاه جلب می کند. اینجا مکان مناسبی برای پیاده روی و پیک نیک است. همچنین در این مکان چندین موزه و جاذبه های برتر استکهلم قرار دارد.


5- موزه آزاد هوایی Skansen استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

Skansen، قدیمی ترین موزه فضای باز در جهان، در جزیره Djurgården، از جاذبه های شگفت انگیز برای خانواده ها، به ویژه کودکان است. بازدیدکنندگان نه تنها یک قسمت معتبرسوئد ، بلکه یک باغ وحش در استکهلم را نیز بازدید خواهند کرد. مناطق شهری متمایز از جمله، یک نانوایی، کلیسای چوبی Seglora زیبا و مغازه های سفالگری وجود دارد.


6- موزه عکس Fotografiska استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

Fotografiska موزه عکاسی معاصر استکهلم است و در سال جاری مجموعه ای از نمایشگاه ها در این مکان به نمایش گذاشته شده اند. خانه های قدیمی، رستورانها، کتاب فروشی ها در کنار این مکان وجود دارد. در سال های اخیر،تعداد بازدیدکنندگان موزه افزایش چشمگیری یافته است، و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین مراکز عکاسی در جهان شناخته شده است.
با ادامه معرفی مهمترین و زیباترین جاذبه های پایتخت کشور سوئد همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


7- تالار شهرداری (Stadshuset) استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

 سالن شهرداری در لبه آب است و سه تاج طلایی بر روی آن قرار گرفته و یکی از ساختمانهای برجسته اسکاتلندی و جزء تصاویر بی شمار برای کارت پستال ها است. سالانه Nobel در اینجا برگزار می شود و گیرندگان اولین بار در بل هالن (The Blue Hall) غذا می خورند.


8- گشت و گذار با قایق در استکهلم سوئد

جاذبه های سوئد

در طول ماه های تابستان با جریان دریا ، شهر کاملا به معنای واقعی کلمه با قایق هایی از تمام شکل ها و اندازه ها پر می شود. بسیاری از شهروندان ساکن خانه های تابستانی در جزایر skärgården (مجمع الجزایر)  کل تابستان خود را با قایق جابجا می شوند.


9- موزه هنر مدرن استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

بازدیدکنندگان می توانند آثار هنرمندان از جمله پیکاسو، دالی، درارت و ماتیس را در اینجا بازدید کنند. موزه مدرن همه چیز را از کلاسیک های مدرن تا هنر معاصر نشان می دهد. در منظره جزیره اسکپسولمن ، ساختمان موزه مدرن توسط رافائل منو، معمار اسپانیایی طراحی شده است.


10- پارک ملی سلطنتی شهر استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

پارک ملی سلطنتی یک بخش قابل توجه در سوئد است. یک فضای سبز با شش مایل طول که در استکهلم قرار دارد . این، اولین پارک ملی شهری جهان است و جایی است که گردشگران و افراد محلی برای گردش به این مکان می آیند. جنگل شامل گوزن، روباه و بسیاری از پرندگان زیبا و نادر است.


11- Sky View استکهلم سوئد

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

SkyView در ناحیه جنوبی استکهلم واقع شده است و شما را به سمت بالای بزرگترین ساختمان کروی جهان می برد ، Globe Ericsson ، یکی از نشانه های مدرن استکهلم می باشد. 130 متر بالاتر از سطح دریا است، و شما را به دیدگاه فراموش نشدنی در سراسر شهر میبرد.


12- منطقه Östermalm استکهلم

جاذبه های گردشگری و دیدنی استکهلم سوئد

طراحی مدرن استکهلم بسیار زیباست و چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند. Östermalm منطقه منحصر به فرد  شهر است. در Biblioteksgatan، تعداد زیادی از مغازه های گل و بوتیک وجود دارد. دوستداران هنر و طراحی داخلی از Svenskt Tenn وMalmstenbutiken در ابتدای Strandvägen  لذت می برند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 8

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .