فیلیپین کشوری آسیایی است ، با معرفی بهترین جاذبه های توریستی و دیدنی فیلیپین همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

1. مانیل

قلب فیلیپین و بهترین مکان برای شروع سفر شما پایتخت این کشور یعنی مانیل است. به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان، بازدید از مانیل تجربه ای باور نکردنی است که در آن شما به طور مداوم با مناظر، صداها و بو های جدید احاطه خواهید شد. اگر این اولین سفر شما به مانیل باشد، می خواهید از مهمترین آثار مطلع شوید، که ممکن است شامل معبدBonifacio، سکونتگاه قدیمی  اسپانیایی به نام Intramuros، معماری نئوکلاسیک اداره پست مرکزی مانیل در اوایل قرن بیستم یا  دانشگاه تاریخی سانتو توماس باشد .

در جاذبه های شهر عمیق تر شوید. اگر علاقه مند به تاریخ هستید، مطمئن شوید که موزه ملی فیلیپین، موزه متروپولیتن مانیل یا موزه پاماتا تعاملی را ببینید. شما همچنین ممکن است بخواهید حیوانات را در باغ وحش مانیل تماشا کنید یا از منظره پارک ریزال با قدم زدن لذت ببرید. مانیل یک مقصد آشپزی هیجان انگیز است، همچنین تعداد زیادی از بازار های غول پیکر و بازار شلوغ برای خرید دارد .

 

2. آتشفشان Taal (با سفر روزانه از مانیل)

 آتشفشان Taal فقط دو ساعت دور از مانیل است، و این یک سفر روزمره است. آتشفشان فعال مکان ایدهآل برای تفریح ​​در فضای باز است و بیشتر مسیرها و امتیازهای قابل دسترس تنها از طریق یک قایق سواری 30 دقیقه ای در طول دریاچه زیبای تال قابل دسترسی است. هنگامی که وارد می شوید، می توانید سوار بر اسب و یا پیاده روی کنید تا مسیرهای پیاده روی و مشاهدات فراموش نشدنی را بیابید.

 

3. باگیو

شهر باگیو به عنوان سرمایه تابستانی فیلیپین به مردم محلی شناخته شده است، که با شرایط آب و هوایی کوهستانی است. این شهر به نظر می رسد کاملا متفاوت با بسیاری از شهرهای فیلیپین است، و درختان کاج بزرگ سبز سایه دار ، سحر و جادو را فراهم می کند.  جاذبه های این شهر می تواند بازید از  کمپ جان ها باشد، که به عنوان یک عقب نشینی برای پرسنل نظامی آمریکا در جنگ جهانی دوم بوده است و اکنون یک باشگاه، زمین گلف و استراحت است. باگویو همچنین فرصتی برای انتخاب توت فرنگی از مزارع محلی، قدم زدن در منظره پارک برنهام یا استراحت به طور کامل در یکی از سالن های معروف در سراسر شهر است.

 

4. Sagada

یکی دیگر از شهرهای کوهستانی که در فیلیپین مورد بازدید قرار گرفته است، Sagada است. فعالیت های بیرونی دلیل اصلی برای این بازدید است، و به طور خاص غواصی، یک قرعه کشی بزرگ آن است. اگر شما احساس ماجراجویی دارید، با یک تور هدایت شوید به غار Sumaguing یا غار خلیج ، در این غارها، همانطور که از نام نشان می دهد، این سنت انها است که در آن تابوت ها به صورت افقی به صخره ها آویزان می شوند و باعث ایجاد یک دید غیر عادی می شوند که باورنکردنی است در تصویر بالا این کاملا واضح است. در Sagada، شما همچنین می توانید از Big Falls زیبا دیدن کنید، سعی کنید صخره نوردی در Echo دره یا راه رفتن در یک ماجراجویی rafting را انجام دهید .

 

5. Banaue

در فیلیپین، Banaue گاهی اوقات عجایب هشتم جهان نامیده می شود. این شهر در کوه Cordillera قرار دارد و جاذبه های اصلی آن شامل تپه های شگفت انگیز برنج است. مردم Ifugao، یک قبیله کوهی از منطقه، مسئول ایجاد این تراس های پله ای باور نکردنی هستند که برنج بیش از 2000 سال در اینجا رشد کرده است. اگر از بوناو دیدن می کنید، با یک تور  از جاذبه های دیگر مانند موزه مجسمه سازی کوردیلران و بازار بناو، که در آن فروشندگان محلی همه چیز را از مجسمه های چوبی به فروش می رسانند دیدن کنید .

6- بتاد

فقط چند مایل از بوناو،  روستای Batad در دسترس است که به شما اجازه می دهد یکی دیگر از زمینهای پله ای باور نکردنی برنج را تماشا کنید، به عنوان روستا واقع در پایین دره است.بطاد همچنین آبشارهای Tappiyah که ارتفاع آن بیش از 70 فوت می باشد را دار است،که یک نقطه شنا معروف برای افراد محلی و بازدید کنندگان است.

 

7. Boracay

پس از هیجان مانیل، هیچ چیز نمی تواند بهتر از سوار شدن سریع هواپیما به Boracay باشد. Boracay بوراسی یکی از معروف ترین مکان های تعطیلات برای مسافران از سراسر جهان است که دارای برخی بهترین سواحل این سیاره است. این جزیره گرمسیری دارای چندین سواحل باور نکردنی است که بهترین آنها Beach White Beach، Puka Beach و Baling Hai Beach اند. شما می توانید فرصتی برای شنا، غواصی، قایقرانی، ماهی گیری یا حتی اسب سواری داشته باشید. البته، شما همچنین می توانید از خیس کردن زیر تابش خورشید، ماساژ خصوصی بر روی شن و ماساژ و سالن ها و باشگاه ها در شب در این جزیره لذت ببرید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .