پرتغال ( portugal ) یک کشور اروپایی معروف است ، گاها افراد ممکن است با میوه پرتقال املای آنرا اشتباه بگیرند ، پایتخت آن شهر مهم لیسبون ( Lisbon ) است با معرفی تاپ ترین جاذبه های شهر لیسبون کشور پرتغال همراه سایت برترین جاذبه ها باشید.

یکی از زیباترین شهرهای کشور پرتغال و پایتخت آن که دارای بناهای تاریخی فراوان و معماری های شگفتی انگیز است،با هزاران کوچه باریک، که می تواند با پیاده روی مورد بررسی قرار گیرد. همچنین از موزه ها و گالری ها، رستوران ها و ساختمان های تاریخی نیز بازدید کنید.همچنین مرکز یک سری از فعالیت های فرهنگی و سرگرمی نیز است .

 

Mosteiro dos Jerónimos، لیسبون

جاهای دیدنی پرتغال

بنای فوق در سواحل حومه لیسبون است که برای ناوبرها در قرن های 15 و 16 در سفرهای طولانی و خطرناک به منظور نقشه برداری آبهای ناشناخته و نقشه برداری از سرزمین های جدید طراحی شده است. امروزه Mosteiro dos Jerónimos یکی از بنیادهای مورد احترام کشور پرتغال است و  باید در دستور کار هر گردشگری قرار بگیرد.

 

Oceanário de Lisboa، لیسبون

جاهای دیدنی پرتغال
این یکی از بهترین و بزرگترین oceanariums در اروپا است که شامل مجموعه ای گسترده از ماهی و حیوانات دریایی است. جانوران دریایی چهار اقیانوس؛ اکوسیستم های اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام، هند و اقیانوس اطلس در مناظر جداگانه ای به نمایش گذاشته شده اند.

Palácio Nacional de Sintra، لیسبون

جاهای دیدنی پرتغال

کاخ ملی سنترا توسط دودکش های مخروطی بزرگی که دارد شناخته می شود و قدیمی ترین کاخ باقی مانده در پرتغال است. کاخ ملی سنترا در دامنه کوه های پوشیده از درختان به اندازه کافی شهر را برای بازدید کنندگان جذاب نموده است. کاخ ملی سنترا در یونسکو به عنوان چشم انداز میراث فرهنگی جهانی به ثبت رسیده است.

 

Torre de Belém، لیسبون

جاهای دیدنی پرتغال

Torre de Belém یکی از زیباترین آثار تاریخی پرتغال و لیسبون است، Torre de Belém به عنوان نمادی از عصر سفرهای اکتشافی در قرنهای 15 و 16 شناخته می شود.این برج در سال 1521 به عنوان یک قلعه برای دفاع از رویکردهای رودخانه تگوس تکمیل شده، برج به عنوان شاهکار معماری نظامی در نظر گرفته شده است. این برج جزء آثار ملی در یونسکو به ثبت رسیده است.

 

 

موزه Museu Calouste Gulbenkian، لیسبون

جاهای دیدنی پرتغال

موزه Calouste Gulbenkian یکی از بهترین موزه های با کلاس جهانی در پرتغال است. مجموعه موزه حدود 6000 قطعه هنری دارد که در دنیا بی نظیر است؛ می توان در آن نسخه های خطی قرن شانزدهم و شاهکارهای روبنس، رامبراند و ترنر و غیره را مشاهده کرد.

ادامه معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کشور اروپایی پرتغال

 

قلعه de sao jorge ، لیسبون

جاهای دیدنی پرتغال

قلعه سائو جورج دارای موقعیت فرماندهی مناسب با چشم انداز مناسب به مرکز شهر لیسبون به عنوان برجسته ترین بنای تاریخی شهر لیسبون معرفی می گردد. پایه های این قلعه در اواخر قرن دوازدهم زمانی که پادشاه اونفسو شهر را از مورخ هابز پس گرفته ساخته شده است. در سالهای 1511 و 1755 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

 

اقامت در هتل Memmo Alfama شهر لیسبون

شهر لیسبون

Alfama یکی از هیجان انگیز ترین محله های تاریخی است که باید یک بار در لیسبون بازدید کنید، اخیرا یک هتل جدید درهای خود را برای بازدیدکنندگان باز کرده است. این هتل در ساختمان قرن نوزدهم بازسازی شده است، اما جو در آن مدرن است. طراحی داخلی با یک رویکرد مدرن با طعم سنتی یکپارچه شده است. این هتل در قلب پرتغال یک اقامت آرام و شیک ارائه می دهد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 10

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .