با ادامه جاهای دیدنی و تاریخی و گردشگری کامبوج همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

Koh Rong Samloem – 7

Koh Rong Samloem

جزایر کامبوج در مقایسه با جزایر بسیار پیشرفته Koh Samui و Phuket جزء مناطق گرمسیری است که در آن، خورشید در مرکز آسمان قرار دارد که باعث می شود شن و ماسه آن بسیار گرم باشند و به این دلیل استراحتگاه های بزرگ هنوز درآن وجود ندارد. از کل جزایر، Koh Rong Samloem یکی از زیباترین سواحل کامبوج است.

 

8  -کپپت

کمپوت

شهر  Kampot دارای محیط  قدیمی است که مرکز شادی برای گردش است؛ زبرا پر از خانه هایی با معماری قدیمی است که بعضی از آنها با دقت بازسازی شده اند. جذابیت Kampot در فضای بسیار سرد و بی روح آن نهفته است، از مکانهای گردشگری این شهر می توان به ایستگاه قدیمیبوکور ، غارهای سنگ آهک پنوم چنورک و پنومسوریا اشاره نمود.

 

9 – Tonlé Sap Lake

Lake Tonlé Sap

Tonlé Sap مهم ترین آبراه کامبوج و بزرگترین دریاچه آب شیرین جنوب شرقی آسیا است.که به عنوان یک منبع مهم غذایی و یک ابزار حیاتی برای آبیاری در کامبوج محسوب می شود.  آب این دریاچه به 170 روستای سرازیر می شود که برای تأمین منابع غذایی خود به ماهیگیری اشتغال دارند که در این مناطق  خانه ها به طور مستقیم در آب ساخته می شوند.

 

 10 – kratie

کراتی

دلفین های Irrawaddy  این منطقه در معرض خطر هستند .اقدامات زیست محیطی متاسبی برای خفظ این دلفین ها انجام شده است. به طوری که با ارائه یک اقتصاد جایگزین و گسترش ماهیگیری نقش مهمی در حفظ دلفین ها انجام شده است. گردشگران بیشتر برای دیدن دلفین ها به Kampi، در شمال Kratie سفر می کنند.

 

 11 – Sambor Prei Kuk

Sambor Prei Kuk

تاریخ این معبد پیش از Angkorian از قرن بیست و هفتم آغاز می شود، زمانی که پایتخت امپراتور Chenla Upper بود.از نظر باستان شناسی، این اثر بسیار مهمی است که حاوی برخی از قدیمی ترین ساختمان های باقی مانده در کامبوج است، مهمترین معابد در این منطقه در Prasat Sambor ، Prasat Tao و Prasat Yeay Peau پیدا می شوند.

 

 12 – Banteay Chhmar

Banteay Chhmar

  این معبد در قرن دوازدهم توسط پادشاه Jayavarman VII ساخته شده است و سنگ های برجسته که در امتداد دیوارهای آن دیده می شود از پیچیده ترین کارهایی است که در کامبوج انجام می شود. در این معبد می توان نمونه های  هنری آنگکوریان را مشاهده نمود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .