با ادامه معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی کشور کوچک بحرین در حاشیه خلیج فارس همراه با سایت برترین جاذبه ها باشید

خواندن ابتدای مطلب از اینجا


 

5. پارک و حیات وحش آل Areen، ساخیر

 

جاذبه های بحرین

 

40 دقیقه دور از مرکز منامه، پارک حیات وحش آل Areen یکی از بهترین مکان های توریستی در بحرین است. این پارک سبز زرق و برق دارای تعداد زیادی موجودات از جمله بیش از 500 گونه از حیوانات و 10،000 گونه گیاه است. پارک دارای 2 بخش دارد، یکی از آن ها برای مردم باز است و دیگری منطقه پولی است. این پارک سالانه تعداد زیادی بازدید کننده جذب می کند .

 


4. Jebel Al Dukhan

 

جاذبه های بحرین

 

جبل الدخان همچنین کوه دود نامیده می شود که بلندترین کوه در بحرین است. این کوه نقطه عطف کشور با ارتفاع 143 متر است.بسیاری از غارها در اطراف کوه قرار دارند. بخش جنوبی کوه بهترین مکان برای کمپینگ شبانه است.

 


3. پیست بین المللی بحرین، ساخیر

 

جاذبه های بحرین

 

پیست بین المللی بحرین در ماه مارس سال 2004 میلادی تاسیس شد و در واقع یک پیست موتوری است. بسیاری از رویدادها در پیست مانند مسابقه آزاد ، جایزه بزرگ، V8 فوق العاده اتومبیل، بیابان 400 و بسیاری از انواع دیگر از رویدادها برگزار شده است.  این مکان توسط تعداد زیادی از گردشگران بازدید شده است.

 


2. موزه ملی بحرین، منامه

 

جاذبه های بحرین

 

یکی از جذاب ترین ساختمان های بحرین که در سال 1988 با یک چشم انداز  رو به دریا افتتاح شد اولین موزه در بحرین که تاریخ 6000 ساله اش را شامل می شود. این یکی از مکان های ملودرام برای دیدار در بحرین است. این موزه یک مجموعه بزرگ از مطالب باستان شناسی است. سالن ها، گالری ها، مغازه ها و یک کافه تریا نیز در آنجا قرار دارد.

 


1. مسجد بزرگ آل فاتح، منامه

 

جاذبه های بحرین

 

آل Fateh مسجدی در بحرین است که قادر است  7000 نفر را در خود جای دهد و یکی از بزرگترین مساجد است. این مسجد در سال 1988 ساخته شد و با سنگ مرمر، شیشه و چوب ساج ساخته شد. جالب ترین چیز، گنبد مسجد است که از شیشه و  فیبر ساخته شده است و در شب این گنبد بزرگ دیدگاه جذابی دارد.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 45

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .