هنگ کنگ یکی از چشمگیرترین شهرهای جهان است و به عنوان یک منطقه اداری خاص در چین و یک مرکز مالی پر زرق و برق در جهان است .هنگ کنگ ، شهری است که برای انتخاب خریدهای لوکس مشهور و معروف است.بازدید از هنگ کنگ می تواند شامل نمایش های جالب از سرزمین ها ، دریا ، گردشگری عالی و سواحل شگفت انگیز ، قله های بزرگ و روستاهای ماهیگیری و…باشد.

در ادامه به 12 جاذبه گردشگری هنگ کنگ اشاره می کنیم:

1-اسکله ستاره-STAR FRERRY  :

Star Ferry

اسکله ستاره ، اسکله معروف هنگ کنگ می باشد که برای بازدید از این اسکله ،  کافیست فقط چند دلارهنگ کنگ هزینه کنید. کشتی ها در تمام طول روز ، هر چند دقیقه یکبار حرکت می کنند و شما به راحتی می توانید رفت و برگشت آسانی به اسکله داشته باشید.نسیم باطراوت آب ،  فضای باز گسترده در کنار اسکله ، یک پادزهر مناسب برای فرار از زندگی شهرنشینی است.درضمن ،  تماشای اسکله ستاره ، در شب همراه با نمایش لیزری شبانه ، خالی از لطف نیست و بازدید از این اسکله بی نظیر را برای شما ، خاطره انگیز خواهد کرد.

2-قله ویکتوریا – Victoria Peak : 

Victoria Peak

شما تا زمانی که یک سفرهوایی به قله ویکتوریا نداشته باشید ،  درواقع هنگ کنگ را ندیده اید.اگر فقط یک جذابیت در هنگ کنگ وجود دارد ، آن مورد خاص ، فقط قله ی ویکتوریاست. شما می توانید با استفاده از قطار برقی از بالا مناظر دیدنی شهر هنگ کنگ  ، آسمان خراش ها ، شلوغی شهر و جزایر اطراف را ببینید . (قطار برقی در پشت ساختمان هتل هیلتون می باشد.) بهترین زمان برای بازدید از قله  ویکتوریا ، یهنگام غروب می باشد که زیبایی های این منطقه را دوچندان می کند.

3-بخش مرکزی تجاری و کسب و کار ویکتوریا : 

Victoria Central Business District

زمانی که از منطقه تجاری ویکتوریا عبور می کنید ، احساس خواهید کرد که چرا هنگ کنگ یکی از بزرگترین مراکز مالی بین المللی در جهان است. ممکن است شما چند ساختمان قدیمی در این مکان ببینید ، اما هرچه جلوتر می روید آسمان خراش ها در اطراف شما در حال افزایش خواهد بود. درحالیکه از آسمان خراش ها و این شگفتی های مدرن بشر را بازدید می کنید ، می توانید آسمان خراش بانک معروف چین که از بلندترین ساختمان های زمان خودش بود و هنوز هم یکی از بلند ترین ساختمان های جهان است را مشاهده کنید.

4-معبد ونگ تای سین-Wong Tai Sin : 

Wong Tai Sin Temple

معبد هونگ تای سین ، یکی از جدیدترین و محبوبترین چیزهای هونگ کنگ است. معبد اصلی در کوولوون -KOWLOON واقع شده است که یک ساختمان خصوصی در سال 1920 میلادی ساخته شده است که بعدها با یک ساختمان جدیدتر در سال 1968 جایگزین شد که امروزه بازدیدکنندگان آن را می بینند. این معبد برای احترام به خدای Taoist ساخته شد که اهالی محل آن را به عنوان شادمانی در مسابقات اسب سواری و شفادهنده بیماری ها می دانند. پاییز هر سال ، در این معبد ، یک جشنواره برگزار می شود.

5-تسیم شا سوئی – Tsim Sha Tsui : 

Tsim Sha Tsui

تسیم شا سوئی-Tsim Sha Tsui ، یک مرکز خرید و تفریحی در نقطه جنوبی کولوون -kowloon است و اگر به دنبال چشیدن طعم واقعی هنگ گنک هستید ، این مرکز ، به شما پیشنهاد داده می شود و آنرا از دست ندهید. این مرکز یک محوطه فرهنگی وتجاری است که به عنوان قلب هنگ کنگ از آن صحبت می شود. جاده ناتان -Nathan ، شاهرگ اصلی این منطقه است که شما می توانید رستوران ها ی خوب ، بوتیک ها و فروشندگان خاص  و چیزهای لوکس را در اینجا پیدا کنید. این مرکز فرهنگی شامل جاذبه های توریستی مانند موزه فضایی و موزه هنری هونگ کنگ نیز می باشد.

6-خیابان ستاره ها-Avenue of Stars : 

Avenue of Stars

درحالیکه در مرکز فرهنگی تجاری تسیم شا سوئی–Avenue of Stars ، قدم می زنید ، مطمئن شوید که از خیابان ستاره ها نیز بازدید می کنید که شهر در آن به تجلیل از برخی از معروفترترین ستاره های فیلم های مشهور هنگ کنگ مثل هنرهای رزمی بروس لی ، می پردازد. این غرفه در سال 2004 در امتداد خط ساحلی تسیم شا سوئی افتتاح شد. این مکان ، همچنین یک محل عالی برای تماشای سمفونی نور و همنوایی نور و روشنایی با موسیقی ، در سراسر لنگرکاه بندر در شب می باشد.

 

ادامه دارد ………

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .