ادامه معرفی مراکز تفریحی و گردشگری کشور کوبا

 

10 -سانتا کلارا

سانتاکلارا

سانتا کلارا در استان ویلا کلارا غنی از جاذبه های فرهنگی  شهری دانشگاهی و پر جنب و جوش است. این شهر به دلیل آخرین نبرد چریکی رهبری شده توسط چوگوارا در سال 1958 معروف شده است. بدن وی در این منطقه دفن شده است و همچنین مقبره و بنای یادبود آن از جاذبه های بزرگ شهر به حساب می آید. سانتا کلارا همچنین دارای تئاتر د لا کیرید (در حدود 1885) ، یکی از معدود تئاترهای باقیمانده  مانده در کوبا است. با وجود بازسازی های متعدد، معماری داخلی اصلی نظیر مبلمان، آثار هنری و دکور در شرایط اولیه خود باقی مانده است.

11 -کاستیلو د سن پدرو دل مورو، سانتیاگو کوبا

کاستیلو د سن پدرو دل مورو، سانتیاگو کوبا

 کاستیلو دلمورو یکی از قلعه های حفظ شده اسپانیا در قرن هفدهم است. این قلعه در ورودی خلیج سانتیاگو، در حدود 10 کیلومتری جنوب غربی سانتیاگو دی کوبا دومین شهر بزرگ این کشور قرار دارد. این ساختمان در سال 1587 طراحی شده و در نهایت در پایان قرن هفدهم ساخته شد. در ابتدا هدف قرار دادن آن در برابر حملات دزدان دریایی بود، اما در اواخر دهه 1700 به عنوان  مورد استفاده قرار گرفت و سپس به یک قلعه تبدیل شد. امروزه بازدیدکنندگان می توانند از بخش های مختلف قلعه دیدن کنند و در موزه کوچک آن در مورد دزدان دریایی و تاریخ قلعه  اطلاعات کسب کنند.

12 – شبه جزیره زاپاتا (Cienaga de Zapata)

شبه جزیره زاپاتا (Cienaga de Zapata)

پناهگاه زاپاتا، یک منطقه برای دوستداران طبیعت است، این منطقه دور از کوبا و کم جمعیت دارای مناظر متنوع و یکی از بزرگترین تالاب های کارائیب است. Cienaga de Zapata یا Swamp Zapata به خوبی شناخته شده است زیرا یکی از ذخایر مهم این کشور محسوب می شود که متشکل از حدود 150 نوع مختلف پرندگان، از جمله پاندایکوت های نادر، طوطی ها و غیره است. کروکودیل و تمساح نیز در این منطقه رایج است.

Parque Historico Militar- 13، هاوانا

Parque Historico Militar، هاوانا

Parque Historico Militar شامل دو قلعه مشهور به نام های کاستیلو دلوس ترس رییس دلمورو معروف به المورو و Fortaleza de San Carlos de la Cabana  در هاوانا است. المورو در اواخر قرن شانزدهم و اوایل قرن هفدهم برای محافظت از ورودی خلیج هاوانا ساخته شد تا دزدان دریایی را از بین ببرد. بازدیدکنندگان می توانند به بالای قلعه صعود کنند تا به چشم اندازی چشمگیر از اقیانوس و شهر دست یابند.

 

Plaza de la Revolucion -14 (یادبود خوزه مارتین)، هاوانا

Plaza de la Revolucion (یادبود خوزه مارتینی)، هاوانا

 Plaza de la Revolucion با توجه به جایگاه مهمش در تاریخ هاوانا معمولا توقفی کوتاه در آن خواهد بود. کاسترو سخنرانی هایش را در این میدان وسیع انجام داد و بارها بیشتر از یک میلیون نفر را جذب کرد. در مرکز Plaza de la Revolucion یک برج خاکستری به ارتفاع 109 متر وجود دارد که یادبود قهرمان ملی کوبا، خوزه مارتینی است. در زیر مجسمه بخش ورودی به موزه است که یادبود خوزه مارتی است. بازدید کنندگان می توانند برای دیدن هاونا به این برج وارد شوند. همچنین در مقابل یادبود خوزه مارتی عکسی بزرگ از چو گوارا ساختمان وزارتخانه را تزئین می کند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .