ادامه معرفی جاذبه های دیدنی و گردشگری سان فران سیسکو آمریکا

11 – قله های دوقلو

قله های دوقلو

 این دو تپه منحصر بفرد و طبیعی، در واقع جزو 43  تپه مرتفع سانفرانسیسکو نیستند، بلکه به این دلیل مشهور هستند که بهترین منظره از شهر و خلیج را فراهم میکنند. فله های دوقلو تنها تپه های طبیعی سانفرانسیسکو هستند که در حالت اولیه شان باقی مانده اند و حتی در روزهای گرم هم، برفهای شدید و هوای سرد اقیانوس آرام را دارند.

12  -موزه هنر آسیایی

موزه هنر آسیایی

موزه هنر آسیایی مسلما یکی از مهمترین موزه های سانفرانسیسکو است. این موزه در سال 1966 با استفاده از مجموعه ای از آویو بروندج، هنرمند هنری، افتتاح شد. وی در سال 1959  یک مجموعه خصوصی ایجاد کرد و به شهر سانفرانسیسکو پیشنهاد داد تا بدین وسیله “شکاف بین شرق و غرب را بشکند”.

13  -چای عالی در یک هتل تاریخی

چای عالی در یک هتل تاریخی

لذت بردن از چای عالی در یک هتل تاریخی، گردشگران را به دوران ویکتوریایی میبرد.  Nob Hill که در سال 1907 افتتاح شد، برای لابی شیک و محیط زیبای آن مشهور است. هتل قصر یکی از بزرگترین هتل های تاریخی است که در سال 1875 در مرکز شهر در نزدیکی خیابان بازار ساخته شده است.

14- اکتشافات در برج ری بوکنیت

کاوشگر

این کاوشگاه یک موزه علمی فوق العاده محبوب است که نمایشگاه هایی برای کودکان و بزرگسالان دارد. در اینجا تعداد زیادی از نمایشگاه های گوناگون و بسیاری از تجربه های یادگیری دستی در  زمینه های مختلف را خواهید یافت که همه آنها برای آموزش و سرگرمی طراحی شده اند.

 

15- کاخ هنرهای زیبا

کاخ هنرهای زیبا

کاخ هنرهای زیبا در سانفرانسیسکو آخرین ساختمان باقیمانده از نمایشگاههای پاناما اقیانوس آرام است. این ساختمان کلاسیک که در فهرست ملی مکانهای تاریخی قرار دارد، به زیبایی در یک حاشیه واقع شده است که تصویر معکوس آن را بر روی سطح آب میبینید، امروزه کاخ میزبان نمایشگاهها و نمایشهای هنری است.

ادامه دارد ……..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 7

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .