نیویورک یکی از شهرهای مشهور و معروف کشور آمریکا است ، با سایت جاذبه ها همراه باشید با معرفی 11 تا از بهترین مکانهای دیدنی و توریستی شهر نیویورک

 

1 –ساختمان امپراتوری دولت ( امپایر استیت )

ساختمان امپایر استیت

ساختمان امپراتوری دولت همراه با مجسمه آزادی، معروف ترین بناهای شهر نیویورک هستند. دو رصدخانه در بالای ساختمان، یکی در طبقه 86 و دیگری در طبقه 102 واقع شده است. در روزهای روشن بازدیدکنندگان میتوانند تا فاصله 80 مایلی و ایالات همسایه (نیوجرسی، پنسیلوانیا، کانکتیکات و ماساچوست) را ببینند.

2 – پارک مرکزی

پارک مرکزی

این پارک بزرگ در مرکز شهر، یکی از عناصری است که نیویورک را مانند یک شهر زیبا و نه فقط یک شهر بتنی تبدیل می سازد. برخی از مکان های اصلی که بازدیدکنندگان با آن آشنا هستند، عبارتند از Strawberry Fields، Zoo Park Central، و دریاچه، که در زمستان برای اسکیت روی یخ استفاده می شود.

3  -موزه هنر متروپولیتن

موزه هنر متروپولیتن

 این مجموعه شامل بیش از 2 میلیون اثر هنری است. نکات برجسته این مجموعه شامل هنرهای تزئینی آمریکایی، اسلحه و زره پوش، لباس، هنر مصری، آلات موسیقی، و عکس ها و خیلی آثار هنری دیگر است. کلیساهای شمال منهتن شاخه ای از موزه هنر متروپولیتن هستند که بر هنر و معماری قرون وسطی اروپا تمرکز دارد.

4 – مرکز راكفلر

مرکز راکفلر

مرکز راکفلر یک مرکز سرگرمی و خرید در وسط منهتن و خانه NBC-TV و رادیو و سایر رسانه ها است. یک زمین اسکیت در فضای باز وجود دارد که در زمستان فوق العاده محبوب است. در مقابل ساختمان بین المللی، مجسمه معروف اطلس دیده می شود. اگر شما به دنبال مکانی برای دیدن خط افقی شهر هستید، قسمت بالای Rock Decoration بهترین مکان است.

5 – پل بروکلین 

پل بروکلین

پل بروکلین، تکمیل شده در سال 1883، اولین پل جهان بود که از فولاد ساخته شده بود. این پل معروف از روی پل منهتن عبور می کند و منبع الهام بسیاری از شاعران، ترانه سرایان و نقاشان است. پل دارای دو برج قدرتمند سنگی است که در بالای آن با قوسهایی قدیمی شکل گرفته اند.

6  –میدان تایمز

میدان تایمز

این میدان مدت زمانی به خاطر فعالیت سالن های تئاتر، قلب تپنده شهر بود که پس از تعطیلی تئاترها از جنب و جوش افتاد.پس از مدتی با استفاده از شرکت هایی مانند دیزنی این میدان رونق خود را بازیافت. امروز، میدان تایمز تبدیل به یک مکان بسیار امن، با زندگی شبانه روزی شده است.

 

ادامه دارد …..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 6

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .