مسابقات المپیک بازیهای زمستانی 2018 در پیونگ چانگ، کشور کره جنوبی از 9 تا 25 فوریه برگزار خواهد شد. پارالمپیک زمستانی نیز  از تاریخ 8 تا 18 مارس برگزار خواهد شد.

 این فرصتی است برای دیدن برخی از باور نکردنی ترین ورزشکاران در جهان و دیدن انجام کارهایی که هرگز حتی نمی توانید رویای انجام آن را داشته باشید. اما حتی اگر شما فقط علاقه مند به ورزش هستید، یک سری از نمایشگاه های فرهنگی، فعالیت های شبانه و غیره وجود دارد که با بازی ها ادامه پیدا می کند، فرصتی برای دیدار از افراد جدید و بزرگ از سراسر جهان وجود دارد و نمونه کمی از یک دسته از فرهنگ های مختلف فراتر از کشور میزبان.

 برنامه ریزی سفر به بازی های المپیک درست مثل هر سفر دیگری است. قبل از اینکه شما تعیین کنید، باید تحقیقات زیادی انجام دهید.

در اینجا برخی از سؤالات شایع درباره برنامه ریزی سفر به بازی ها و پاسخ های سوالات خود را خواهید دید.

 


1. از کجا می توانم اطلاعاتی در مورد وقایع پیدا کنم؟

وب سایت رسمی بازی های المپیک www.pyeongchang2018.com است . برای Paralympics، نیز به صفحه های داخلی همین سایت باید رجوع کنید . این صفحات به شما انواع اطلاعاتی در مورد ورزش و سالن، اخبار مربوط به بازی ها و سایر موارد را به شما می گوید. این به عنوان یک منبع عالی برای جذب مسافران و تنظیم دقیق جزئیات است. آنها همچنین اطلاعات کافی در مورد کشور کره را در صورت تمایل به انجام سفرهای دیگر در طول زمان خود در آنجا فراهم می کنند. 

برای اطلاعات خاصی درباره ورزش که می خواهید مشاهده کنید، می توانید از طریق صفحات مختلف در وب سایت رسمی بروید .

 

2018 بازی های المپیک زمستانی Pyeongchang

 


2. کجاها بازی ها برگزار می شود؟

تعدادی از مکان های مختلفی وجود دارد که میزبان بازی های المپیک و پارالمپیک هستند، البته،  تعدادی از رویدادهای مختلف وجود دارد و آنها همگی در کنار یکدیگر نیستند! دو محل اصلی در PyeongChang و Gangneung هستند.

وقایع PyeongChang شامل:

  • استادیوم المپیک (مراسم افتتاحیه)؛
  • اسکی پرش Alpensia، اسکی نوردی، و مراکز (bobsleigh، luge، and skeleton)
  • دو مرکز اسکی آلپ Yongpyong و Jeongseon
  • و پارک برف بوواننگ ( اسنوبورد، ناپیوایی، اسلالوم و slopestyle، به علاوه اسکی آزاد).

از سوی دیگر، مرکز  Gangneung شامل موارد زیر خواهد بود:

  • مراكز هاكي Gangneung و كاندونگ؛
  • Oval Gangneung ( اسکی سرعتی)؛
  • پیست یخی
  • و مرکز چرخش

 

مرکز کشویی Alpensia

Alpensia Sliding Centre © PyeongChang 2018

مرکز اسکی آلپانیا اسکی در پینگچانگ

Alpensia Olympic Ski Jump Ski Center در Pyeongchang © Shutterstock، Inc.

اردوگاه یخی Gangneung

The Gangneung Ice Arena © Shutterstock


3. چگونه می توانم مسیرها را دقیق و نزدیک انتخاب کنم؟

از سئول به PyeongChang و Gangneung باید با خط سریع السیر راه آهن بروید تا آنجا که به محل برگزاری مسابقه میرسید، مسیرهای اتوبوس از هر منطقه به خوبی توسعه یافته است که شما بین شهرهای بزرگ و همچنین اتوبوس های بین راهی در Gangneung و PyeongChang هست،  یا اگر بخواهید ماشین اجاره کنید، شما نیز باید هیچ مشکلی نداشته باشید .

یکی از چیزهایی که باید توجه داشته باشید این است که سفر بین شهرهای مختلف هنوز هم طول می کشد – حتی با راه آهن سریع ، انتظار می رود حدود دو ساعت سفر از سئول به Gangneung طول بکشد . و البته همه در بزرگراه ها این زمان افزایش خواهد یافت. 

 

2018 بازی های المپیک زمستانی Pyeongchang

 


4. کجا باید بمانم؟

این واقعا به آنچه شما در طول بازی ها انجام می دهید بستگی دارد. برخی از افرادی که در حال برنامه ریزی برای رفتن به یک یا دو رویداد هستند، ممکن است راحت تر در سئول اقامت کنند و فقط برای سفر روزانه به مکان های مختلف سفر کنند. یا اگر به دنبال دیدن مثلا اسکیت، هاکی، و curling هستید، خودتان را به Gangneung بسوی PyeongChang برسانید. من توصیه می کنم که راهنمای اقامت در وب سایت PyeongChang 2018 را چک کنید، اما باید دانست که گزینه های دیگری نیز وجود دارد که در قیمت های گوناگون عرضه می شوند .

توجه داشته باشید که بعضی از مکان هایی مانند Jeongseon محل اقامت محدودی را در این نزدیکی دارند و ممکن است مسافرتی لازم باشد، به ویژه اگر شما علاقه مند به صرف هزینه زیاد برای محل اقامت در کنار محل برگزاری نیستید. اما نگران نباشید کمیته برنامه ریزی المپیک می داند که این مورد خواهد بود و آنها (یا هتل شما) اطمینان خواهند داد که راه هایی برای جابجایی شما به جایی که شما باید بروید وجود  داشته باشد.

 

Hanwha توچال Pyeongchang

Hanwha Pyeongchang

بازنشستگی سوئیس Pyeongchang

Hanwha توچال Pyeongchang

5. در مورد رزرو بلیط چه باید بکنم؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که بلیط ها در بسیاری از کشورها در حال فروش هستند! اگر در کره زندگی نمی کنید، باید از نمایندگی رسمی بلیط فروشی کشور خود که در بسیاری از نقاط در آمریکای شمالی و اروپا و آسیا است استفاده کنید، شرکت CoSport در این زمینه فعال است یک حساب کاربری در وب سایت ایجاد کنید و از این طریق بلیط های مختلف که در دسترس هستند را مرور کنید.

نگران نباشید اگر شما نمی توانید بلیط هایی را برای رویدادهایی که شما علاقه مند می کنید بیابید: آنها بلیط هایی را که در دسترس قرار می گیرند آزاد می کنند، به همین دلیل هیچ بلیط برای مراسم افتتاحیه وجود ندارد در حال حاضر ، به این معنا نیست که آنها کاملا فروخته شده اند. پس بهتر است مرتبط سایت را چک کنید .

یکی دیگر از چیزهای مهم قابل توجه برای هر کسی که قصد برنامه ریزی برای بازدید از بازی ها را دارد، این است که یکی از حامیان اصلی المپیک و پارالمپیک VISA است. این به این معنی است که تنها کارت های VISA (یا پول نقد) برای خرید بلیط و برای خرید در مغازه ها و فروشگاه های مواد غذایی در محل ها پذیرفته می شوند!

 

لیندزی ون با طلسم های Pyeongchang 2018

Lindsey Vonn با Mascots Pyeongchang 2018 © PyeongChang 2018


6. آیا می توانم بلیت را فقط وقتی که می خواهم بازی را ببینم بخرم ؟

خوب، هم بله و هم نه. اگر شما در تلاش برای حضور در برخی از رویدادهای محبوب تر مثل مراسم افتتحایه و اختتامیه و هاکی، اسکیت هستید  ممکن است متوجه شوید که همه بلیط ها تا زمان رسیدن به آنجا فروخته شده اند. بلیط های تقلبی نیز می توانند در حوادث بزرگ مانند این موضوع وجود داشته باشند، بنابراین توصیه می شود که بلیط ها را در خیابان ها از افراد ناشناس نخرید .

 

طلسم های بازی های المپیک زمستانی 2018 در Pyeongchang

 


7. چه موقع بلیط پرواز خود را رزرو کنم؟

هر چه زودتر بهتر!  بازی ها یک رویداد بزرگ هستند و بدین معنی است  که آنها در واقع فقط قیمت را افزایش می دهند هر چه ما نزدیکتر به حوادث بشویم ، بسیاری از شرکت های هواپیمایی بزرگ در حال حاضر در زمان بازی های المپیک پرواز می کنند، بنابراین بلیط  خود را هرچه سریعتر رزرو کنید ارزان تر خواهد بود .

 


8. آیا به ویزا نیاز دارم؟

از آمریكا، کانادا و بسیاری از كشورهای دیگر، و بسته به اینکه چه مدت می خواهید اقامت داشته باشید، نیازی به ویزا برای بازدید از كره جنوبی نیست . اگر از اروپا آمده اید، از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که قبل از سفرتان باید ویزای خود را بدست آورید. پس قبل از اینکه سفر خود شروع کنید با سفارت کره در کشور خود هماهنگ کنید و اطمینان حاصل کنید که گذرنامه شما برای مدت اقامت شما معتبر خواهد بود. 

 


9. آیا کره و بازی های المپیک / پارالمپیک امن هستند؟

کاملا. البته، بنابراین اگر چه ممکن است چیزی اتفاق بیفتد، با توجه به اینکه چشم جهان به PyeongChang متمرکز شده است اما تدابیر امنیتی شدید اجرا خواهد شد جهت امنین بازیها

 

طلسم های Pyeongchang 2018
Pyeongchang 2018

 


10. در حالی که من در کره جنوبی هستم چه چیز دیگری باید ببینم؟

 توصیه می کنم که سفر خود را به بازی ها با سفر به برخی از کاخ های زیبا و دیگر مناظر کره که ارائه می دهند، ترکیب کنید. اکثر بازدیدکنندگان بین المللی به سئول پرواز می کنند و  صرف حداقل دو روز در آنجا برای بازدید از قصر Gyeongbokgung، Insadong و سایر سایت های توریستی جذاب لازم است

و اگر شما در حال رفتن به هر یک از رویدادهای ورزشی در شهر Gangneung هستید قطعا ارزش یک سفر، حتی یک سفر روزانه را دارد که شما می توانید دریای ژاپن را ببینید  به علاوه جشن برخی از غذاهای دریایی باور نکردنی.این شهر برای خرید عالی آن نیز شناخته شده است .

برای سفر در محدوده وسیع تر، ممکن است بخواهید از جزیره paradisiacal Jeju که در جنوب کشور قرار دارد، بازدید کنید. این جزیره به خاطر سواحل زیبای آن، غذای عالی و آب و هوای معتدل شناخته شده است .

 

دید هوایی از سئول، کره جنوبی

دید هوایی از سئول، کره جنوبی

کاخ Gyeongbokgung در سئول، کره جنوبی

کاخ Gyeongbokgung در سئول، کره جنوبی

کوه Songaksan در جزیره ججو در کره جنوبی.

کوه Songaksan در جزیره Jeju در کره جنوبی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .