آب و شنا کردن در آب به شما احساس آرامش می دهد. شنا همچنین یک ورزش کامل برای همه سنین است. کشف زیباترین استخرها ، برای افرادی که دوست دارند شنا کنند، در اینجا انتخاب ما از بهترین استخرهای موجود در اروپا است . با معرفی 8 تا از بهترین استخرهای اروپا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .

 

1 – استخر هتل یاتمن ( شهر پورتو )

یاتمن به سادگی زیباترین هتل در منطقه است. در کنار پورتو و رودخانه آن، از نظر کیفیت استثنایی است دارای 82 اتاق، بالکن آن با منظره پانوراما، آبگرم Caudalie و دو استخر استثنایی است لذت ببرید. هتل نزدیک به خانه معروف تیلور است. هتل به تنهایی یکی از بهترین هتلهای اروپا است .

 

2. استخر هتل B2 Boutique Hotel & Spa ( شهر زوریخ )

ساختمان های قدیمی شرابخانه Hürlimann بعد از تبدیل آنها به B2 Boutique Hotel + Spa Hürlimann Areal Zurich نقش جدیدی ایفا خواهند کرد. با این حال، شخصیت صنعتی ساختمان ها به دقت نگهداری شده است تا تاریخ سحر و جادو افسانه ای زوریخ را نشان دهد.

نام B2 نام گذاری متشکل از “Bookmark + Boutique” است.هتل های  B2 Boutique  دارای سوئیت های منحصر به فرد ، صمیمی و شهری هستند. آنها ریشه های قوی در جامعه دارند و در مکان های غیر معمول قرار دارند. هیچ دو بوتیک B2 یکسان نیست، اما آنها دارای مقدار زیادی چیزهای مشترک هستند: تعهدی برای مهمان نوازی قدیمی و مدرن با امکانات جدید. B2 یک نام تجاری توسط Turicum Hotel Management AG است.

 

3- استخر Steigenberger Wiltcher ( شهر بروکسل )

Aspria Avenue Louise یک باشگاه منحصر به فرد در قالبی “شیک” است که مشتریان بالغ خود را به عنوان یک محل آرام، صلح آمیز و ویژه برای راحتی جذب می کند .

بزرگسالان برای لذت بردن از لذت های Aspria Avenue Louise دعوت شده اند. این یک باشگاه منحصر به فرد و صلح آمیز است. فضای بی نظیر آن برای شما مناسب است

 

4. استخر خلیج ( شهر پاریس )

از سال 1930 به استخرهای شنا 2 شناخته شده، Molitor محل اقامت در پاریس بوده است . Molitor در ماه مه 2014 با روح و معماری خود باز می شود. 124 اتاق در هتل 5 ستاره با منظره ای از استخر تابستان شما را تشویق می کند تا این مکان شگفت انگیز را بیابید: لذت بردن از استراحت در آبگرم، شنا در استخر سرپوشیده، تقسیم کوکتل روی پشت بام یا لذت بردن از منو با 2 نسل های Meilleurs Ouvriers de France

 

5. استخر گرند هتل Grand Hotel Central (شهر بارسلونا )

Grand Hotel Central ، یک مرکز در قلب بارسلونا است که امکانات لوکس هتل پنج ستاره با احساس سبکی و ظرافت ترکیب شده است.

این هتل دارای یک محل مناسب بین ناحیه گوتیک با کلیسای جامع و یا دیوارهای شهر باستانی و “ال تولد” است.

147 اتاق بزرگ و سوئیت با بهترین طراحی مدرن. این استخر بسیار شناخته شده است، رستوران áallon که در آن جایزه Chef Ramon Freixa و غذاهای مقرون به صرفه را برای به اشتراک گذاشتن با دوستان ارائه می دهد نیز در اینجاست .

 

6- استخر گالری زندگی ( شهر آتن )

حس تعادل و آرامش، طبیعت و الهام، نور و خلقت، همه در « گالری زندگی آتن » در حومه پیچیده Ekali واقع شده است.

معماری مدرن بیانگر آن است که در یک ساختمان مینیمالیستی طراحی شده با سطح شیشه ای، استخرهای سرسبز، باغ های زین، عناصر قومی و غرفه های خارج از خانه، که همگی آنها را در هماهنگی مطلق با طبیعت ترکیب می کند، بیان می شود.

 

7. استخر طبیعی کمبریج (کوه های آلپ سوئیس )

Cambrian در میان مناظر بی نظیر کوه های آلپ سوئیس و دیدگاه های خیره کننده کوه در هر جهت، موقعیت مکانی را ارائه می دهد که دنیای شلوغ را در سراسر جهان را فراموش کنید و در طول روز به خواب بروید. این که آیا شما اینجا هستید برای اسکی در دامنه های اورنبرن برنز صحیح است، برای پر کردن ریه های خود را از هوا روشن و برف در جنگل ها و مراتع  hillsides و اطراف .

 

8- استخر هتل وین (فونچال – مادیرا )

یک هتل با روح ، درست مثل یک نوشیدنی خوب است. Vine پیچیده و لوکس است. یک هتل بوتیک با « طراحی هتل پیشرو در جهان » با لمس سادگی و استحکام، درست همانطور که شما آن را دوست دارید.شام در استخر پانوراما، یک جلسه وینتراپی در آبگرم یا یک شام لذیذ با منظره ای از شهر: این فقط چند لذت در انتظار شما در The Vine در Madeira است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .