با ادامه معرفی بهترین و زیباترین و همچنین در این قسمت بزرگترین باغات گل دنیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید . ابتدای لیست باغ های دنیا را از اینجا مطالعه نمایید.


5. باغ Butchart در British Columbia ، کانادا

این یک باغ معروف جهانی و سایت تاریخی و ملی  کشور کانادا است که در خلیج Brentwood بریتیش کلمبیا واقع شده است. این باغ شامل باغ های تم، گیاهان گلدار و گیاهان عجیب و غریب است. باغ Butchart  با 22 هکتار مرکز 700 گونه گیاهی است.

این باغ توسط رابرت پیم بوتچارت و همسرش جنی بوتچارت طراحی شده است. این باغ در زمینی که قبلش معدن بود و متعلق به خانواده رابرت بود هنگامی که این معدن در سال 1909 بسته شد، این زوج تصمیم به تبدیل این زمین به یک باغ زیبا کردند. آنها 12 سال برای طراحی این باغ صرف کردند. از سال 1921 به بعد، آنها به باغ زیبای خود خوش آمد گفتند .

باغ Butchart همچنین محل هزاران پروانه، طوطی ها و سایر پرندگان است . حوضچه ستاره ای در باغ همچنین تعدادی اردک دارد. همچنین موسیقی در شب، نمایشهای نور و نمایش آتش بازی در باغهای Butchart وجود دارد.

 


4. باغ گیاه شناسی گرمسیری Nong Nooch ، پاتایا سیتی، تایلند

باغ گیاه شناسی Nong Nooch یک جاذبه توریستی محبوب در شهر پاتایای تایلند است. این باغ گیاه شناسی با داشتن 500 گیاه داراي بزرگترین مجموعه گیاهان گلدار در کشور تایلند است. باغ Noon Noon شامل گیاهانی از بیش از 670 گونه بومی است.

باغ Noong Noch یک طراحی متقارن دارد. یک کوچه ی طولانی 1.1 کیلومتری برای کشف زیبایی این باغ وجود دارد. بونسای، سرخس، پالم، کاکتوس و ارکیده در بخش های جداگانه ای در باغ توزیع می شوند. شما همچنین می توانید در حالی که از باغ عبور می کنید، درختچه های کاملا طراحی شده را مشاهده کنید.

علاوه بر باغ های زیبا، باغ گیاه شناسی نونگ نوچ نیز نمایشگاه فرهنگی تایلندی، موزه ماشین، ماهیگیری و نمایش فیل را برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد. شما همچنین می توانید دوچرخه سواری، فیل سواری و قایق سواری را در باغ تجربه کنید .

 


3. باغ Chateau de Villandry در Indre-et-Loire ، فرانسه

Chateau de Villandry باغی محبوب در ایندر لور فرانسه دارای شش باغ با شکوه است. باغ های برجسته ویلندری به 6 تراس تقسیم شده است. تراس فوقانی دارای ویژگی “باغ خورشید” است، تراس بعدی شامل باغ آب، به دنبالش باغ زینتی و تراس پایین تر شامل باغ گیاهان است.

باغ خورشید در تراس بالا دارای گیاهان علفی زیبا است. این باغ توسط درختان لیم  lime احاطه شده است. یک حوضچه تزئینی خورشیدی در مرکز باغ وجود دارد.

باغ آب Villandry یک مکان ایده آل برای آرامش است. شما می توانید تعدادی از چشمه های زیبا و فضاهای چمن دار را در این باغ پیدا کنید. همچنین در حوالی باغ باغچه تزئینی وجود دارد.

باغ گیاه در تراس پایین شامل انواع گیاهان دارویی معطر است. ساختار گیاهی این باغ به شکل دایره ای است. این نماد ابدیت است.

 


2. باغ ورسای، فرانسه

باغ ورسا یکی از زیبا ترین و بزرگترین باغ های جهان است. این باغ با شکوه در حدود 800 هکتار زمین نمونه ای برجسته از طراحی رسمی باغ های فرانسوی است. باغهای ورسای حاوی 300 هکتار جنگل، صدها هکتار زمین های گل، 35 کیلومتر کانال، 600 چشمه و 372 مجسمه است. همچنین 200000 تراس و بیش از 210000 گیاه گلدار در آن وجود دارد .

ساخت باغ های Versailles توسط لوئیس XIV در سال 1661 به تصویب رسید و تکمیل آن چهل سال طول کشید. این همان اهمیتی است که این کاخ دارد. یونسکو باغ های ورسای و کاخ را به عنوان میراث جهانی در سال 1979 به رسمیت شناخت.

یک کانال بزرگ بلند 1.5 کیلومتری واقع در سطح پایین باغ وجود دارد. شما می توانید بسیاری از درختان بلوط، درختان گیلاس وحشی و درختان ash را در اطراف کانال آب ببینید. سفر قایقی در کانال ، منظره جادویی باغهای وسیع ورسای را به نمایش می گذارد.

Orangerie منطقه ای بزرگ با 7.5 هکتار زمین را پوشش می دهد. که شامل هزاران درخت است. هدف اصلی این Orangerie برای حفاظت از گیاهان در فصل زمستان است.

چشمه جاذبه دیگری در باغهای ورسای است. تمام چشمه های اصلی در باغ دارای مجسمه های عظیمی است. اکثر مجسمه ها نمادهای اسطوره ای مانند زحل، کوپید، سرس، فلور و نپتون را نشان می دهند.

 


1. باغ Keukenhof در Lisse ، هلند

Keukenhof بزرگترین باغ گل در جهان است. این باغ دارای مساحت 32 هکتار و 7 میلیون گیاه گلدار را شامل می شود. این باغ در شهر لیس در غرب هلند واقع شده است. Keukenhof نیز به عنوان “باغ اروپا” در نظر گرفته شده است.

باغ Keukenhof تنها در بهار، از اواخر ماه مارس تا اواخر ماه مه باز است. در طول این ماه ها، باغ میلیون ها گل لاله را در شکوفایی کامل نشان می دهد. علاوه بر گل های لاله زیبا، شما همچنین می توانید سنبله و نرگس و دیگر گل ها را در باغ ببینید. باغ همچنین بزرگترین نمایشگاه گل لیلی در جهان را ارائه می دهد.

چیز دیگری که جالبه در مورد Keukenhof شما بدانید اینکه هر سال باغ دارای تم های مختلف است. مسیرهای پیاده روی 15 کیلومتری برای کاوش زیبایی باغ وجود دارد. سواری با قایق در 45 دقیقه نیز دیدگاه جادویی باغ را از دیدگاه دیگر به ارمغان می آورد. باغ Keukenhof همچنین بسیاری از مجسمه های هنری و چشمه ها را دارد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 70

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در زمین بیش از 298000 گونه گیاهی وجود دارد. گروهی متنوع که در حال تعادل با طبیعت و زندگی در زمین است. بعضی از گیاهان گل های زیبا که بوی دلپذیری را دارند تولید می کنند، برخی از گیاهان میوه های غنی از مواد مغذی را تولید می کنند، برخی از خواص دارویی دارند و […]

کدام گل زشت ترین گل جهان است؟ این سوال ممکن است پاسخش به نظر بسیار دشوار باشد، از آنجا که هر گل در جهان زیبایی خاص خود را دارد. هنگامی که شما کلمه “زیبا” را می شنوید، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما برسد گل است. بنابراین سوال مناسب این است ، کدام زیباترین […]

با ادامه معرفی بهترین و زیباترین و همچنین در این قسمت بزرگترین باغات گل دنیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید . ابتدای لیست باغ های دنیا را از اینجا مطالعه نمایید. 5. باغ Butchart در British Columbia ، کانادا این یک باغ معروف جهانی و سایت تاریخی و ملی  کشور کانادا است که در […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .