گردشگری نقش مهمی در اقتصاد کشور استرالیا ایفا می کند و هر ساله میلیاردها دلار از گردشگری نصیب ملت و دولت استرالیا می شود . مناظر، سواحل و حیات وحش منحصر به فرد باعث می شود استرالیا به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری در جهان باشد.با سایت جاذبه ها همراه باشید با معرفی 10 مورد محبوب که باید در استرالیا بازدید شوند .

 


 

10. کوه Cradle ، تاسمانی استرالیا

جاهای دیدنی و جاذبه های استرالیا

کوه Cradle واقع در محدوده تحت پوشش سایت میراث جهانی تاسمانی، در ارتفاع 5069 پا ایستاده است. کوه گهواره دارای انواع مختلفی از تشکیلات سنگ، مناظر زیبا و تنوع زیستی گیاهان و حیوانات است. Lake St Clair، عمیق ترین دریاچه آب شیرین استرالیا نیز در این کوه قرار دارد.

پیاده روی از طریق مسیر حلقه دریاچه و کوه، هوای سرد و بازدید شگفت انگیز از جنگل را ارائه می دهد. بازدیدکنندگان همچنین می توانند بسیاری از تشکیلات یخبندان را در این رشته کوه مشاهده کنند.بسیاری از گیاهان باستانی و گونه های نادر حیوانات نیز در مناطق کوه گهواره زندگی می کنند.

 

Daintree Rainforest . 9، کوئینزلند

جاهای دیدنی و جاذبه های استرالیا

یکی از جاذبه های مهم گردشگری در کوئینزلند استرالیا، با مساحت 1200 کیلومتر مربع  این جنگل است، اینجا خانه بسیاری از گونه های نادر گیاهان و حشرات است. در واقع جنگل دینتری قدیمی ترین جنگل دشت گرمسیری در جهان است که سن آن 135 میلیون سال است. دامنه جنگل های داینتری نیز در سایت های میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

پیاده روی در جنگل Daintree با راهنماهای با تجربه به شما این امکان را می دهد همه مناظر و صداهای طبیعت را دریافت کنید. کروز در امتداد رودخانه دینتری نیز دید نزدیکی از حیات وحش را به نمایش می گذارد. جریانهای سریع آب Cassowary  و دیدنی با شکوه از سواحل شنی سفید نیز بهترین بخش از اکتشاف جنگل های داینتوری است.

 


 

8. ساحل Bondi سیدنی

 

جاهای دیدنی و جاذبه های استرالیا

ساحل Bondi  یک کیلومتر طول دارد و  هزاران بازدید کننده در سال از ان بازدید می کنند . ساحل بوندی، حمام آفتاب، شنا و گشت و گذار را ارائه می دهد. مناطق ویژه برای گشت و گذار برای شنا وجود دارد. مربیان با تجربه در ساحل بندی همچنین به گردشگران کمک می کنند که هیچ تجربه ای در گشت و گذار را از دست ندهند .رستوران های مجاور نیز غذاهای پرطرفدار را برای گردشگران ارائه می دهند.

 


 

7 .پارک ملی کاکادو ، داروین

جاهای دیدنی و جاذبه های استرالیا

پارک ملی Kakadu در قلمرو شمالی استرالیا واقع در شهر داروین است. این پارک ملی با منطقه گسترده ای در مساحت 20000 کیلومتر مربع، شناخته شده به عنوان غنی بودن از سایت های فرهنگی بومی است. مردم بومی، قدیمی ترین فرهنگ روی زمین، بیش از 40،000 سال را اینجا داشته اند ( نخستین ها شاید ) . هزاران فرم هنری که از این پارک ملی پیدا شده است، اهمیت فرهنگی آن را در سطح جهان افزایش می دهد که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

همچنین 280 نوع مختلف از پرندگان و 2000 گونه از گیاهان در آن قرار گرفته است. گردشگران همچنین می توانند جمعیت زیادی از تمساح ها را در پارک ملی کاکادو ببینند. هنرهای سنگی 20000 ساله اطلاعات جالب درباره زندگی بومی را فراهم می کند. در حقیقت طولانی ترین سابقه تاریخی هر فرهنگی در این جهان است. 

 


 

 6. جزیره  Fraser در کوئینزلند

جاهای دیدنی و جاذبه های استرالیا

جزیره Fraser بزرگترین جزیره شن و ماسه ای در جهان است، مساحت 184000 هکتار را پوشش می دهد و بیش از 200 کیلومتر است. این تنها مکان در جهان است که در آن شما می توانید جنگل های بلند بارانی را درون شن و ماسه مشاهده کنید،. 100 دریاچه مختلف مرتبط با این جزیره وجود دارد، برخی ها آب رنگی دارند، برخی آب گل الود دارند و برخی آب تمیز دارند.

پیاده روی ساحلی در جزیره فریزر، منظره ای چشمگیر از اقیانوس و گونه های مختلف پرندگان را ارائه می دهد. تور کروز چشم انداز نزدیکی از دلفین ها، لاک پشت ها و کوسه ها را از ماه های اوت تا اکتبر ارائه می دهد.  همچنین می توانید نهنگ ها را ببینید. استراحتگاه های دوستدار محیط زیست یکی از جاذبه های اصلی در جزیره فریزر می باشد، ویلاها نیز در دسترس هستند.

 

ادامه جاذبه های استرالیا را از اینجا بخوانید .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 69

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با ادامه معرفی مهم ترین و معروف ترین جاذبه های کشور استرالیا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید . 6 جاذبه نخست استرالیا را از اینجا مطالعه نمایید .   5. جاده اقیانوس بزرگ ، ویکتوریا جاده اقیانوس بزرگ در امتداد ساحل جنوب شرقی استرالیا طول 243 کیلومتر دارد. این بزرگراه ساحلی گشت و گذار توسط […]

گردشگری نقش مهمی در اقتصاد کشور استرالیا ایفا می کند و هر ساله میلیاردها دلار از گردشگری نصیب ملت و دولت استرالیا می شود . مناظر، سواحل و حیات وحش منحصر به فرد باعث می شود استرالیا به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری در جهان باشد.با سایت جاذبه ها همراه باشید با معرفی 10 […]

ملبورن یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور استرالیا است ، همراه سایت برترین جاذبه ها باشید با معرفی بهترین جاذبه های دیدنی و فوق العاده شهر ملبورن 1. میدان فدراسیون ملبورن   هنگامی که میدان فدراسیون ( Federation Square ) در سال 2002 به افتخار 100 سالگی فدراسیون افتتاح شد، ملبورنیها را تقسیم کرد […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .