با ادامه مطلب معرفی و بررسی جاذبه ها و دیدنی های ایالت بایرن ( شامل شهرهایی چون مونیخ و ….   )  از کشور اروپایی آلمان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


 

5. پارک های ملی

تنوع باورنکردنی از جانوران و گیاهان در اینجا یافت می شود. پیاده روی در جنگل و طبیعت وحشی باعث تعطیلاتی جالب و هیجان انگیز می شود. علاوه بر این، بیشترین تعداد پارک ها را در تمام طول سال هم در تابستان و زمستان در اینجا می توان مشاهده کرد.

چرا به آنجا برویم؟

اکثر پارک ها جنگلی اند. همچنین در کوه ها، مطمئن شوید که برخی از دیدگاه های جالب و مناظر گسترده را ببینید. در این سفرها تماشای حیوانات نیز می تواند اتفاق بیافتد .

 

بالا بایرن پارک
بالا Bavaria-Park2
بالا Bavaria-Park3

4. قلعه ها

لودویگ II – پادشاه بایرن ، تعدادد زیادی از قلعه ها و کاخ ها تحت نظر او ساخته شده اند. او از دوران رمانتیک الهام گرفت، بنابراين ساختمانها شگفت انگیز به نظر می رسند. امروزه آنها برای بازدید عمومی باز هستند و میلیون ها گردشگر سالانه آنها را مشاهده می کنند.

چرا به آنجا برویم؟

معروف ترین قلعه Neuschwanstein است. همچنین از قلعه Burghausen، کاخ Nymphenburg، قلعه Coburg، محل اقامت Würzburg  و بسیاری دیگر بازدید کنید.

 

بالا Bavaria-Castles3
بالا Bavaria-Castles2
بالا Bavaria-Castles
بالا Bavaria-Castles4

3. دیدار از نورنبرگ

گفته می شود که در قرن بیستم تاسیس شده است، این یکی از قدیمی ترین شهرهای تاریخی اروپا است. گردشگران از قلعه امپریالیستی آن باید دیدن می کنند، که  آن خانه کایزر و پادشاهان آلمان بوده است. خانه هنرمند آلبرشت دیرر و ناسیونال های حزبی رالی نیز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی هستند. شهرت عاشقانه قدیمی ای در قلب شهر با معماری زیبا جذاب است.

چرا به آنجا برویم؟

دومین شهر بزرگ ایالت بایرن پس از مونیخ است اما نورنبرگ با این حال قدیمی تر و دارای میراث تاریخی ثروتمندتر از مونیخ است.

 

بالا بایرن-نورنبرگ
بالا بایرن-نورمبرگ 2
بالا بایرن-نورمبرگ 3
بالا بایرن-نورمبرگ 4
بالا بایرن-نورمبرگ 5

2. آلپ باواریا

آلمان همچنین دارای یک بخش خوب از کوه های آلپ است ، سلسه کوه های آلپ بزرگترین کوه های اروپائی اند  و در جنوب بایرن یافت می شوند. این امر باعث شده فعالیت های فضای باز و سرگرم کننده را در تمام طول سال فراهم شود از پیاده روی تا دوچرخه سواری و کمپینگ در تابستان، اسکی و اسنوبورد در زمستان.

چرا به آنجا برویم؟

هوا سالم، اسپا های مختلف و استراحتگاه ها و همچنین زندگی فرهنگی غنی، جشنواره ها و حوادث آن را یکی از مکان های مورد علاقه ما در منطقه می کند .

 

بالا Bavaria-Alps3
بالا بایرن آلپ
بالا Bavaria-Alps2
بالا Bavaria-Alps-Photo توسط CameliaTWU

1. مونیخ را ببینید

مونیخ مرکز ایالت بایرن و همچنین یکی از زیباترین شهرهای آلمان است. در فضای کوه های آلپ واقع شده است، دارای معماری تاریخی و موزه هایی در کلاس جهانی، محله های گلف، کافه ها و رستوران ها است. جشن سالانه آبجو Octoberfest میلیونها گردشگر را به تنهایی جذب می کند!

چرا به آنجا برویم؟

مونیخ یکی از این شهرهایی است که شما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود از آن بازدید کنید.

 

بالا بایرن مونیخ
بالا بایرن مونیخ 2
بالا بایرن مونیخ 4
بالا بایرن مونیخ 3

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 69

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .