فلوریدا ایالتی در جنوب شرقی کشور آمریکا است. یک نشانه در پایین ترین نقطه Key West وجود دارد که نشان می دهد که این نقطه جنوبی ترین نقطه در کشور آمریکا است. به علت آب و هوای مناسب فلوریدا به عنوان “دولت آفتاب” شناخته شده ، از شمال شرقی به جنوب شرقی دارای آب و هوای گرمسیری متفاوتی است. آب و هوای گرم هر ساله حدود 60 میلیون بازدیدکننده را به این ایالت می آورد. سواحل همراه با برخی از معروف ترین پارک های معروف جهان از جمله والت دیزنی، استودیوهای جهانی، باغ های بوش و SeaWorld  از محبوب ترین جاذبه ها اند. با این حال برخی از مناطق دورافتاده  فلوریدا جز بهترین مناطق توریستی هستند و ارزش دیدن را دارند.  فلوریدا به شدت بر تجارت گردشگری متمرکز است.

 


 
10. جزیره آملیا

جزیره Amelia یکی از جزایر جنوبی دریا است، یک زنجیره ای از جزایر از Carolina جنوبی تا فلوریدا است. جزیره آملیا دارای ساحل معروف Fernandina است که یک روستای جذاب با 50 بلوک از ساختمان های تاریخی، غذاهای لذیذ و ویوهای منحصر به فرد و شش زمین گلف می باشد.

 


 

9. Castillo de San Marcos

بنای Castillo de San Marcos در شهر St. Augustine واقع شده است که قدیمی ترین قلعه سنگی در ایالات متحده است. با توجه به وضعیت خوب باقی مانده از بنای یادبود ملی کاستیلو د سن مارکوس، اعتقاد بر این است که قلعه در اواخر دهه 1600 ساخته شده است. طول عمر آن به دلیل طراحی آن است: شیب الماسی شکل در هر گوشه حداکثر قدرت را نشان می دهد، و دیوارهای ضخیم 14 پایی آن را در برابر خطر حمله کاهش می دهد. سنت آگوستین خود یک جواهر کوچک از یک شهر است که به عنوان قدیمی ترین محل سکونت اروپایی ها در ایالات متحده شناخته شده است، پر از محیط عاشقانه و جذابیت دنیای قدیمی است.

 


 

 
8. Universal Orlando Resort
استراحتگاه  Universal Orlando  یکی از برجسته ترین رقیبان شرکت معروف دیزنی است و به عنوان صاحب بزرگترین پارک های جهانی استودیو است. این استراحتگاه شامل دو پارک است: پارک اصلی Universal Studios Florida و پارک دوم Islands of Adventure ( جزیره ماجراجویی ) . جاذبه های دیگر شامل یک کلوپ شبانه و مجتمع رستورانی، CityWalk ( شهر شو ) و سه هتل مجلل است.

 
7. ساحل Fort Lauderdale

 

با توجه به سیستم کانالی گسترده و پیچیده ای که در ساحل اقیانوس اطلس واقع شده است، Fort Lauderdale به عنوان “ونیز آمریکا” شناخته می شود. این شهر معروف ترین سواحل و مسیرهای قایقرانی را دارا است. هنگام بهار یک مقصد اصلی و یک شهر شیک و پیچیده است. در امتداد نوار ساحل مرکزی، ساحل فورت لادردیل است با واحدهای تفرجی جدید، پیاده روی در آن ایده آل  است زیرا که منطقه ای کم جمعیت است و همچنین رستوران ها و مغازه های ساحلی جدا شده اند.

 


 

6. مرکز فضایی کندی

مرکز فضایی Kennedy از سال 1968 راه اندازی شد و مکانی جهت پروازهای فضایی آمریکایی بوده است و در حال حاضر به عنوان یک مکان راه اندازی راکت های بدون سرنشین عمل می کند. همچنین یکی از جاذبه های توریستی فلوریدا است و مجتمع مرکز فضایی کندی شامل موزه ها،سینما، باغ موشک و تورهای اتوبوسی برای تماشای متعلقات سفینه شاتل را ارائه می دهد. حتی قبل از پرتاب موشک ها و فضاپیماها، مجتمع بازدید کننده  نیز بلیط می فروشد، اما به یاد داشته باشید که به دلایل ایمنی و امنیتی نزدیک ترین محلی که در دسترس است حداقل 4 مایل و اغلب خیلی بیشتر از مکان پرتاب فاصله دارد .

 

 


 

5. دنیای والت دیزنی

جهان والت دیزنی، واقع در جنب دریاچه Buena Vista در نزدیکی شهر اورلاندو، پرچمدار امپراتوری پارک ها در سراسر جهان و مهمترین جاذبه توریستی در فلوریدا است. والت دیزنی بزرگترین و پرطرفدارترین مکان تفریحی در جهان است. دنیای والت دیزنی چهار پارک دارد: پادشاهی سحر و جادو، Epcot، استودیوهای هالیوود دیزنی و پادشاهی حیوانات دیزنی. بعضی از بازدیدکنندگان آن را به عنوان جایی سرگرم کننده، جادویی و فانتزی توصیف می کنند، در حالی که برخی دیگر از افزراد هنرپیشه ها و مجسمه ها را غیرواقعی در نظر می گیرند .

 


 

4. کلید غرب

Key West به عنوان جنوبی ترین شهر در ایالات متحده شناخته می شود و نزدیکتر به هاوانا نسبت به میامی است. برای سالهای طولانی، Key West بزرگترین شهر فلوریدا بود و از رفت آمد های کشتی های بزرگ بهره مند می شد. اما ناوبری پیشرفته منجر به کاهش کشتی ها شد و کلید غرب در اواخر قرن نوزدهم عظمتش کاهش یافت. امروزه Key West  به شدت احیا شده و میلیونها گردشگر سالانه از جزیره بازدید می کنند ، جاذبه های گردشگری در Key West شامل خانه سابق ارنست همینگوی، نقطه ی جنوبی و فانوس دریایی است.

 


 

3. Everglades

Everglades ممکن است به عنوان یک باتلاق بزرگ دیده شود، اما در واقع رودخانه ای عظیم و کم عمق است که آهسته حرکت می کند و از دریاچه Okeechobee به خلیج فلوریدا می ریزد . در طول فصول خشک ، خشک می شود و به جز مکان های عمیق آبی ندارد. این یک اکوسیستم فوق العاده منحصر به فرد است که بی نظیر است و دارای حیات وحشی بی نظیر شامل حیوانات متعددی می باشد . پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی، کمپینگ و ماهیگیری جز جاذبه های آن می باشد .

 


 

2. ساحل جنوبی

 

پیش از میامی، ساحل جنوبی جایی بود که جرم و جنایت در آن رواج داشت و بیشتر هتل ها خالی بودند. در اواخر دهه 1980 توسط یک برنامه محبوب تلویزیونی نشان داده شد، و تغییر در ساحل جنوبی آغاز شد،و متخصصان صنعت مد به منطقه روانه شدند. امروزه ساحل جنوب، محبوب ترین و غنی ترین منطقه ساحلی و یکی از جاذبه های گردشگری برتر در فلوریدا است. این منطقه به خاطر باشگاه های عجیب و غریب و کلوپ های شبانه و همچنین طراحی هنری آن معروف است.

 


 

 
1. بزرگراه Overseas

 

بزرگراه Overseas، همچنین به عنوان بزرگراه 1 ایالات متحده شناخته می شود، مناطق وابسته به شهر فلوریدا را به سرزمین اصلی متصل می کند. این بزرگراه به طول 127.5 مایل (205.2 کیلومتر) از خلیج مکزیک،  Key Largo،  Islamadora ،  Marathon، Lower Keys و در نهایت Key West که از دورترین و معروف ترین جزیره ها است عبور می کند. بسیاری از بزرگراه ها از مسیری استفاده می کنند که در ابتدا مسیر راه آهن بود، که در ابتدا توسط Railroad ساخته شده بود که در سال 1912 به پایان رسید، اما به طور گسترده توسط یک طوفان بزرگ در سال 1935 نابود شد. بزرگراه فعلی در سال 1938 افتتاح شد، با یک پل تقریبا طولانی هفت مایلی که در فیلم هایی مانند True Lies، 2 Fast 2 Furious و Mission Impossible III معرفی شده است.

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 95

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .