اینبار می خواهیم جاذبه های مناطق کانکون، پلایا دل کارمن و ریوایرای مایان را در قاره پهناور امریکا معرفی کنیم ، همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .

 

1 .پایتخت مایان: چیان ایتزا

پایتخت مایان: چیان ایتزا

 
چیچن ایتزا یکی از بزرگترین و بهترین مکانهای باستان شناسی مکزیک است . نکات برجسته این بازدید از این میراث جهانی یونسکو شامل نمونه های بسیار جالبی از Chacmools معروف در منطقه است که از چهره های قربانی انسانی تشکیل شده اند که برای محافظت از معابد زیادی در این سایت ساخته شده اند.

 

2 .شهر ثروتمند تولام

شهر ثروتمند تولام

 
یکی دیگر از مهمترین سایت های مهم صومعه یوکاتان، تالوم است . شهری زیبا در کنار اقیانوس، همراه با ساحل شن و ماسه ای سفید.و تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد است که معروف ترین آنها دیوارهای آن است. این استحکامات باستانی به ارتفاع پنج متر در مکان هایی با نقاط ورودی اصلی که بسیاری از آنها هنوز ساخته نشده است وجود دارند.
 

 

3 . شنا در Cenotes Clear Crystal Clear در یوکاتان

شنا در Cenotes Clear Crystal Clear در یوکاتان

 

جدا از هر گونه بازدید از شبه جزیره یوکاتان،بازدید از این حفره طبیعی جذابیتی ویژه دارد. یک شکل از سوراخ شنا طبیعی است که از سنگ آهک متخلخل تشکیل شده است. این استخرهای آب شیرین، توسط مایان ها به عنوان یک منبع آب آشامیدنی در زمان خشکسالی، و انجام مراسم مذهبی استفاده می شده.

 

4 .جزیره Cozumel

در سراسر آب: Cozumel

 

یکی از بزرگترین جزایر مکزیک  Cozumel است. سفر به این جزیره زیبا، در حدود 20 کیلومتری ساحل شمال شرقی شبه جزیره یوکاتان، نیمی از سرگرمی است، و پس از آن شما انتخاب می کنید که از خدمات منظم هلیکوپتر و یا Cancún و یا تور قایق سواری  استفاده کنید.تا زمانی که به پایتخت سن میگوئل وارد شوید.

 

5 . Xel-Ha Park

Xel-Ha Park

در جنوب پلایا دل کارمن، یک مرکز آبی و سرگرم کننده به نام سایت مجاور Xelha Mayan است. این اکوتوریسم فرصت مناسبی است برای شنا کردن و غواصی در آبهای ناپایدار آن، همانطور که در غارهای زیر آب ماهی و جاذبه های طبیعی جالبی  را میبینید (همچنین تجربه شنا با دلفین).

 

6 غار Balankanché

غارهای Balankanché

 
 این مکان شامل یک غار شگفت انگیز در غار آهکی است که در سال 1959 کشف شده است. بخشی از یک دخمه پرپیچ و خم گسترده از غارهای زیرزمینی و آبراه ها که هنوز مورد بررسی قرار دارد، نقطه کانونی غار محوطه ای است که شامل یک سالن و تشکیل یک استالاکتیت می باشد که یادآور حیاط مقدس مایبان مقدس است.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .