با ادامه معرفی جاذبه های توریستی و گردشگری کشور کوچک قطر در حاشیه خلیج فارس همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


5. موزه Al Wakra، الواکرا

جاذبه های کشور قطر

 

الواکرا شهری بین دوحه و ام سعید است. شهر کوچک الواکرا یک روستای کوچک ماهیگیری بوده است. در این روزها واکرا تلاش زیادی کرده است تا شهر را به عنوان یک شهر خوب توسعه دهد. مکان های زیادی وجود دارد که ممکن است به عنوان معماری سازمانی توصیه شوند. این شهر تاریخی پر از مساجد، موزه ها و مناظر و سواحل است و کاملا مناسب برای صرف تعطیلات است. موزه الوکرا یکی از بهترین ها در قطر و القیمه است.

 


4. موزه ملی قطر، دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

موزه ملی قطر جذابیت دیگری برای بازدیدکنندگان قطر دارد. ساختار فوق العاده آن ساختار معماری قطر را نشان می دهد. این موزه قصر شیخ عبدالله آل ثانی بوده است. این ساختمان به نظر مانند قلعه می رسد تا یک کاخ یا موزه، چندین نمایشگاه مختلف در سال های مختلف در آن شکل گرفته است . در حال حاضر موزه در حال برگزاری نمایشگاه های طبیعت، جواهرات، سنت و … است.

 


3. شهر الزباره، شمال غربی قطر

 

جاذبه های کشور قطر

 

الزباره یک شهر باستانی واقعی قطر است. این منطقه در شمال غربی قطر و در 107 مایلی دورتر از شهر دوحه واقع شده است.مکان خلیج در الزباره جالب است. خانه ها از گل و ملات ساخته شده اند. این خانه های طراحی شده مرجانی گچ شده اند تا باران آنها را نابود نکند .

 


2. Corniche، دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

 

اگر دوست دارید از نسیم تازه لذت ببرید منطقه و ساحل  الكورنيش مکان مناسبی است، می توانید پیاده روی در کنار ساحل را انجام دهید. درخت کریسمس در واقع یک بلوک شکل منحنی است. جاده طولانی در کنار ساحل حاوی درختان و مناظر سرسبز در طرف دیگر است. موزه هنر اسلامی بسیار نزدیک به آن است.شما همچنین می توانید از هتل Sheraton  نماد فعلی دوحه نیز دیدن کنید. 

 


1. موزه هنر اسلامی، دوحه

 

جاذبه های کشور قطر

موزه هنر اسلامی نمونه ای کامل از زیبایی هنر اسلامی است. این مکان دارای معماری بسیار مدرن است. معمار آمریكایی ad china ساخت موزه را به اتمام رساند. این مکان حالا کاملا آماده بود تا گردشگران را سرگرم کند. مجموعه عظیمی از هنر جهان اسلام شامل عرب، فارس و آفریقا است. نمایشگاه های بسیاری از هنرها، از هنر پلاستیکی تا لباس های دنیای اسلام در آن به نمایش گذاشته شده است .

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 95

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .