کویت یک کشور عربی است که در خاورمیانه واقع شده است. به دلیل منابع عظیم نفتی، کویت یک کشور ثروتمند است.کویت هم مرز با عربستان سعودی ، عراق و ایران است . نوع معماری مدرن و منحصر به فرد، کویت را یک کشور معروف می سازد که شامل برج های بلند  و شگفت انگیز است. علاوه بر منحصر به فرد بودن این برج ها ، برج های آبی با طرح های کلاسیک نیز وجود دارد که شاهکار مهندسی هستند.

با معرفی و بررسی 10 جاذبه اصلی کشور کویت همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 


 

10. قصر و کاخ سیف

کاخ سیف مشهور به عنوان خانه خانواده سلطنتی جاذبه شگفت انگیزی برای گردشگران است. کاخ سیف یک نمایش فوق العاده از معماری اسلامی است که  آن کاشی کاری منحصر به فرد خود را دارد. آثار هنری آن ذهن بازدیدکنندگان را مشغول می کند. بهترین ویژگی برج ساعت آن است که توسط کاشی های آبی شگفت آور ساخته شده است و سقف ها از طلای خالص پوشیده شده است. اگر چه کاخ سیف فقط به عنوان دادگاه در رویدادهای خاص و جشن ها استفاده می شود، اما هزاران نفر از بازدیدکنندگان به قصر سیف می روند تا جلوه های این ساختمان عالی را ببینند.

 


 

9. بازار 360 Mall

جاذبه های کشور کویت

 

این مرکز خرید واقع در الزهره که منطقه ای از کویت است، یک مکان لوکس برای خرید است. این مرکز خرید 360 درجه سومین مرکز بزرگ در کویت است. معماری بازار دارای نمای فرهنگ خاورمیانه است. باغ خورشیدی یک زیبایی منحصر به فرد از 360 Mall است که دارای حدود 21000 گیاه است که در یک دیوار عمودی رشد می کنند و هدف آن بهبود هوا و نقش بیولوژیکی و به عنوان فیلتر است. علاوه بر خرید هر چیزی، شما می توانید بهترین تجربه ناهار خوری و همچنین دنیای سرگرمی با جاذبه های مختلف را اینجا تجربه کنید.

 


 

8. خانه آینه ( آینه خانه کویت )

جاذبه های کشور کویت

گفته می شود خانه آینه تنها خانه ای است که کاملا با آینه ساخته شده است. کار شیشه ای در اشکال و رنگ های مختلف، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. همیشه می توان لذت بردن از خانه آینه . با توجه به زیبایی فوق العاده آن، در بسیاری از برنامه های محلی و بین المللی از جمله بسیاری از کشورها مانند چین، اروپا، امریکا و خاورمیانه و همچنین بسیاری از مجلات در مورد جذابیت و معماری آن معرفی آن منتشر شده است. توصیه می شود قبل از بازدید از خانه یک رزرو قبلی داشته باشید و زنان با کفش پاشنه بلند به علت کف شکننده مجاز به بازدید نیستند.

 


 

7. موزه هنرهای اسلامی طارق رجب

جاذبه های کشور کویت

موزه هنرهای اسلامی رجب طارق جمع آوری شده از پنجاه سال گذشته است و بیش از سی هزار مورد که در طول این سال ها جمع آوری شده اند در آن وجود دارد. این مجموعه ها از سراسر کشورهای اسلامی جمع آوری شده اند که شامل مصنوعات و عکس های مختلف می باشد. این مجموعه،دارای هزاران آیتم است که به طور دائم نمایش داده می شود، دو بخش در موزه وجود دارد. اول، منطقه A است که خوشنویسی، دستنوشته، مینیاتوری، فلزکاری، سرامیک، شیشه، چوب، یشم و سنگ نگار را نمایش می دهد. دیگر منطقه B است که در طول 250 سال گذشته مجموعه ای گسترده از اجناس تولید شده در دنیای اسلامی مانند لباس، منسوجات، آلات موسیقی و طلا و جواهر ساخته شده را به نمایش گذاشته است.

 


 

6. سرزمین Magic Planet کویت

جاذبه های کشور کویت

سرزمین سحر و جادو کویت محل سرگرمی بزرگی است. این بهترین مکان برای سرگرمی و گردشگری در کویت است.شما می توانید خود را در دنیای دیجیتال سرگرم کنید. یک مکان برای اسکی در محیط نیز وجود دارد. افرادی که دوستدار ماجراجویی هستند می توانند مسیر پمپ آدرنالین را نیز دنبال کنند. بچه هایی که دوست دارند در آب بازی کنند، تقریبا همه چیز در سیاره جادویی کویت برای سرگرمی برای همه گروه های سنی وجود دارد.

 


 

این مطلب ادامه دارد …..

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 78

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .