سرزمین کوچک لیختن اشتاین liechtenstein ، یک ایالت مستقل بین سوئیس و اتریش ، یکی از زیباترین کشورهای منطقه آلپ در اروپا است . با وجود داشتن تنها 160 کیلومتر مربع و جمعیتی که فقط 35000 نفر است، لیختن اشتاین به لطف قوانین مالیاتی مناسب خود، دارای قدرت اقتصادی است و این کشور صنعتی ترین کشور در جهان است.


شهر وادوز vaduz، پایتخت کشور لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

وادوز یکی از زیباترین پایتخت های اروپا و مرکز لیختن اشتاین است ، در واقع مرکز اطلاعات توریستی که همه چیز را برای مسافرین فراهم می کند تا بیشتر از سفر خود استفاده کنند. جاذبه های اصلی شهر، از جمله ساختمان مجلس که در نزدیکی  رودخانه راین در پیتر کایزر پلاتز است.

 

2- مرکز هنر Kunstmuseum لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

گالری هنری ایالت لیختن اشتاین (Kunstmuseum Liechtenstein) که در یک مرکز پیشرفته در وادوک واقع شده است، نمونه های بسیار خوبی از آثار هنری مدرن و معاصر را نشان می دهد. علاوه بر نمایشگاه های مکرر اما موقت، مجموعۀ دائمی آن شامل آثاری از قرن نوزدهم که دربرگیرندۀ مجسمه ها و مجموعه ای از آثار شاهزاده لیختن اشتاین است.

 

3-قلعه گوتنبرگ لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

در بالای ارتفاعات روستای بلزرز در جنوب لیختن اشتاین، قلعه با شکوه گوتنبرگ  (Burg Gutenberg)، قلعه ای که از قرون وسطا حفظ شده است، قرار دارد. این قلعه بر روی تپه ای 70 متری قرار گرفته است. از دیدنی های این مکان؛ کلیسا و باغ گل رز، رویدادهای فرهنگی سرگرم کننده در ماه های گرم، مانند کنسرت ها و نمایش های تئاتری، می باشد.

 

4- موزه ملی لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

بزرگترین موزۀ ملی لیختن اشتاین در وادوک (موزۀ لیختن اشتاین لندز ) است، که  از جاذبه های قرن بیست و یکم می باشد، که در یکی از مراکز دولتی سابق حفظ شده بود و یک بار در سال 1788 توسط یوهان ولفگانگ فون گوته بازدید شد.

 

شهرهای نندِلن و اِشن (Nendeln و  Eschen) لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

شهرهای کوچکی مثل نندِلن و اسکن، جوامع اصلی منطقۀ لندن در لیختن اشتاین هستند و این مکان ها ارزش بازدید دارند. Nendeln بخاطر پایه های قدیمی ویناهای رومی، و همچنین سفالگری Schädler شناخته شده است. قدیمی ترین کارگاه صنایع دستی هنری در این کشور در سال 1836 تاسیس شده است.

با ادامه معرفی جاهای دیدنی و توریستی کشور بسیار کوچک و اروپایی لیختن اشتاین  همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

شهر شان schaan و جشنوارۀ لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

سه کیلومتری شمال وادوز ، یک شهر کوچک صنعتی شلوغ قرار دارد. که بخاطر بنیادهای قدیمی قلعه رومی اش مشهور است. در یک مکان زیبا و در بالای این شهر، کلیسای قرن 18 میلادی ماریا zum Trost است که مناظر زیبای آن، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این شهر از قدیمی ترین شهرهای لیختن است.

 

تریسنبرگ (Triesenberg) لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

بزرگترین شهر در لیختن اشتاین، تریسنبرگ است. که در یک مکان زیبا در وسط درۀ کوهستانی و در شش کیلومتری پایتخت وادوک قرار دارد.  این روستا نه تنها به خاطر گویش های مختلف، بلکه بخاطر برگزاری جشنوارۀ غذا که هر ساله از اواسط اکتبر تا پایان ماه نوامبر برگزار می شود، شناخته شده است.

 

پیاده روی مسیر تاریخی Eschnerberg لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

با توجه به محیط منطقه آلپ و شهرها و روستاهای عجیب و غریب آن، لیختن اشتاین بهشتی برای مسافرین است که علاقه مندان به فضای باز را از سراسر اروپا به قله های کوه، دامنه ها و دره ها، جذب می کند. مسیر تاریخی Eschnerberg ، مسیری 15 کیلومتری و از محبوب ترین مسیرهای پیاده روی است، که شهرهای بندرن و شلنبرگ را به هم متصل می کند.

 

مالبون لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

شهر کوچک زمستانی در تابستان! که به عنوان تنها اقامتگاه زمستانی در لیختن اشتاین، مشهور است. در حال حاضر مکانی زیبا برای علاقه مندان به ورزش های زمستانی است. در Malbun در نزدیکی دره Saminatal، Malbun پوشیده از برف است که منجر به ایجاد مکانی مناسب برای بازی اسکی شده است.

 

قلعه های Schellenberg لیختن اشتاین

مکان های دیدنی و جاذبه های لیختن اشتاین

لیختن اشتاین به پنج قلعه ختم می شود که دو تای آنها باقی مانده اند: Schloss Vaduz ، که خانه پادشاهان کشور بوده  و Burg Gutenberg که در روستای Balzers واقع شده است.  از دیگر قلعه ها، تنها خرابه هایی بر جای مانده است.  اگر شما مشتاق بازدید از این مناطق هستید، Schellenberg  مکانی است که این دو قلعه در آن قرار گرفته اند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .