شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است.

آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد توریست حدود ۲۹ میلیارد دلار در دبی خرج کرده‌اند که آمار بسیار خوبی است و شرایط اقتصادی و رفاه دبی را روزبه‌روز بهتر می‌کند. تنوع آیتم‌های شب دبی شما را شگفت‌زده می‌کند و ترغیب می‌شوید که حتماً به دبی سفر کنید.

انواع جاذبه‌های شب در دبی

دبی جزو شهرهایی است که به زیست شبانه شناخته می‌شود و هرگز نمی‌خوابد. این شهر توریست‌پذیر در سال‌های اخیر رشد بسیار خوبی در صنعت گردشگری داشته است. این شهر که در بین گردشگران به شب‌نشینی‌های خود معروف است، تفریحات جذابی دارد که بهتر است از آن غافل نشوید.

برج خلیفه دبی

یکی از بزرگ‌ترین برج‌های جهان در شهر دبی قرار دارد که نام آن برج خلیفه است. در واقع این برج در دبی به آسمان خراش شناخته می‌شود و در شب‌ها محیط اطراف را به وسیله چراغ‌های رنگی نورانی می‌کند. زمانی که بر فراز برجه خلیفه قرار می‌گیرید، تمام شهر دبی را در زیر پای خود مشاهده می‌کنید.

شما می‌توانید یک شب رؤیایی را در این مکان که شهرت جهانی دارد، تجربه کنید. این برج از ۱۲۴ طبقه و یک لابی تشکیل شده است. آسانسور برج خلیفه جزو سریع‌ترین آسانسورهای جهان است که از ساعت ۷ شب تا ۱۱ شب می‌توانید از آن استفاده کنید. این مکان تفریحی در بلوار محمد بن راشد قرار دارد.

اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی

نهر دبی

یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی دبی، نهر آن است که آب شوری دارد. این نهر حدود ۲ مایل گسترش‌یافته است و یک بندر طبیعی را تشکیل می‌دهد. از این جاذبه طبیعی به صورت سنتی برای تجارت و حمل‌ونقل استفاده می‌کردند.

معماری نهر، تلاقی معماری پیچیده دبی از دوران گذشته تابه‌حال است که جزو مهم‌ترین مکان‌های دبی به شمار می‌رود. در آب‌های آرام این نهر می‌توانید با کشتی کروز تجربه فراموش‌نشدنی برای خود رقم بزنید. شما می‌توانید روی آب این نهر در میان موسیقی و رقص نور وعده‌ای شام میل کنید.

صحرای دبی

آیا به دنبال مکانی در دبی هستید که آرامش زیادی داشته باشد؟ پیشنهاد ما به شما صحرای عربستان است. این صحرا در شب آرامش فوق‌العاده‌ای دارد که با یکبار تجربه نمی‌توانید از آن دل بکنید. اگر فکر می‌کنید که امکانات تفریحی صحرا محدود است، سخت در اشتباه هستید.

شترسواری، تپه نوردی، دوچرخه‌سواری و اسکی روی شن از جمله تفریحات صحرایی هستند که تجربه آن برای هر فردی لازم است. شب‌های صحرا با سافاری معنا پیدا می‌کند و جزو هیجان‌انگیزترین تفریح‌های دبی است. صرف شام عربی بر روی شن و نمایشگاه‌های آتش نیز لذتی دیگر دارد.

آکواریوم و باغ‌وحش دبی

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید، آکواریوم و باغ‌وحش در زیر آب بهترین گزینه است. این تفریح در شب های جذاب دبی بی‌نظیر است. تصور کنید که در سکوت شب زیر یک آکواریوم ۴۸ متری قدم بزنید و حیوانات دریایی جدید را کشف کنید. این مکان تفریحی فوق‌العاده به دست بشر ساخته شده است.

شما می‌توانید در این مکان مسحورکننده غواصی نیز انجام دهید. شنا در میان موجودات دریایی و تماشای آن‌ها از فاصله بسیار نزدیک تجربه‌ای نوین است. هزینه ورودی به این مکان برای هر نفر ۱۰۰ درهم است. آکواریوم آبی در دبی مال قرار دارد.

رصدخانه السادیم دبی

عده‌ای از افراد در جستجو ستاره‌ها و سیارات هستند و علاقه دارند که در سکوت شب آن‌ها را تماشا کنند. رصدخانه السادیم یکی از اولین رصدخانه‌های دبی است که در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد. شما در این مجموعه بزرگ با استفاده از پیشرفته‌ترین تلسکوپ‌های جهان کهکشان راه شیری را مشاهده می‌کنید.

بیشتر توریست‌ها به دلیل چادرهای مسافرتی، آتش‌بازی باشکوه و تلسکوپ مدرن از این رصدخانه دیدن می‌کنند. این مکان محبوب در الوثبه، ابوظبی در فاصله ۱۵۳ کیلومتری دبی قرار دارد. شما می‌توانید در ساعات ۱۸ عصر تا ۴ صبح به این مرکز مراجعه کنید.

اقامت دبی از طریق خرید ملک در دبی

پارک موضوعی موشن گیت دبی

هنوز هم درمورد اینکه در شب دبی به کجا برویم، سردرگم هستید؟ پیشنهاد دیگر ما به شما پارک موشن گیت است. این پارک موضوعی یکی دیگر از تفریحات شب های جذاب دبی است که در میان کودکان و بزرگسالان طرف‌دار زیادی دارد؛ زیرا یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های دبی است.

این پارک دبی بر اساس تم هالیوودی ساخته می‌شود و استراحتگاه مناسبی متناسب با نیازهای توریست‌ها است. هزینه خرید بلیت پارک موشن گیت برای هر نفر حدود ۲۴۵ درهم است.

دبی سفید

یکی از جدیدترین تفریحات کشور تفریحی امارات، دبی سفید است. شما در این کلوپ شبانه رقصیدن بر روی اعداد در زیر ستاره‌ها را تجربه می‌کنید. این مکان تفریحی تا ساعت ۳ صبح فعالیت می‌کند و هزینه ورودی آن به‌ازای هر نفر ۴۰۰ درهم است.

لیزر شو دبی

آیا به دنبال تفریح رایگان در دبی هستید؟ لیزر شو دبی مال یکی از تفریحات رایگان در شب های جذاب دبی است. از اطراف ساختمان دبی مال رقص نورهای لیزری به نمایش درمی‌آید و فضا به شدت نورانی می‌شود. زیبایی این تفریح رایگان به اندازهای است که هر رهگذری دوست دارد، ساعت‌ها نور را تماشا کند.

کلاب‌های شبانه دبی

اگر اهل رقص و کلاب رفتن هستید، کلاب‌های شبانه دبی یکی دیگر از مناسب‌ترین تفریحات این شهر هستند که بسیار طرف‌دار دارد. برخی از این کلاب‌های معروف در هتل قرار دارند. برای ورود به این کلاب‌ها ارائه گذرنامه برای مسافران و گواهینامه برای شهروندان دبی اجباری است.

دهکده جهانی دبی

شما با بازدید از دهکده جهانی دبی با یک تیر چند نشان می‌زنید. می‌پرسید که چگونه امکان دارد؟ دهکده جهانی یکی از مراکز تفریحی دبی است که ۹۸ کشور را در قالب کوچک جای‌داده است که شما می‌توانید ساعت‌ها مشغول آن باشید. شکم گردهای حرفه‌ای می‌توانند از رستوران‌های این مجموعه لذت فراوانی ببرند.

بار بالای شهر دبی

یکی از بارهای آرام و زیبای دبی که در طبقه ۲۴ هتل ۵ ستاره حمیرا پیچ قرار دارد، Uptown bar است. ترکیب رقص، موسیقی جازی و آرامش شب یک ترکیب بسیار فوق‌العاده است که توریست‌ها به دنبال آن هستند. شما می‌توانید در این مکان یک شام دو نفره میل کنید که هزینه ورودی ندارد.

شب های جذاب دبی

افدل گروپ؛ تبدیل رویای مهاجرت شما به حقیقت

یکی از اولین موسسه‌های مهاجرتی که در دبی دفاتر فعال دارد، افدل است که از ابتدا تا انتهای مسیر مهاجرت همراه شماست. حال برای آشنایی بهتر شما با کلمه از ابتدا تا انتها باید گفت که افدل به صورت تخصصی کارهای اخذ ویزا را برای شما انجام می‌دهد.

شما بعد از اخذ ویزا و اقامت امارات می‌توانید وارد خاک دبی شوید و با مشاوره‌های حقوقی این مجموعه بزرگ موفق به خرید ملک در دبی شوید؛ به همین خاطر دیگر دغدغه جابه‌جایی خانه ندارید. اگر شما در یادگیری زبان مشکل دارید؛ راه‌حل شما کارشناسان مندوبی و دپارتمان زبان افدل است.

این دپارتمان زبان مجهز به آموزش زبان انگلیسی، عربی و انواع زبان‌ها است و در سریع‌ترین زمان ممکن یادگیری انجام می‌شود. این مؤسسه رسمی به صورت قانونی ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در دبی انجام می‌دهد که از طریق آن می‌توانید به مزایای خوبی برسید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .