با ادامه معرفی جاهای تفریحی و دیدنی های مناطق شهر نیویورک آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

 

7- ساختمان کرایسلر

ساختمان کرایسلر

ساختمان کرایسلر یکی از نمادهایهای اصلی نیویورک است. ساختمان کرایسلر که در سال 1929 ساخته شده بود، بلندترین ساختمان جهان بود و همچنان به سبک معماری آرت دکو باقی مانده است. این ساختمان شبیه به رادیاتور ماشین با یک سری از پنجره های مثلثی در فراز آن ساخته شده است.

8 – موزه گوگنهایم

موزه سلیمان موزه گوگنهایم

موزه سولومون ر. گوگنهایم یکی از بهترین مجموعه های هنر مدرن جهان است. آثار پیکاسو، چاگال، مودیلیانی، کاندینسکی، لگر، مانیت و بسیاری نقاشان دیگر در این موزه نمایش داده می شوند. طراحی بیرونی ( پوسته ) این ساختمان هم مانند یک مجسمه طراحی شده است که بر جذابیت این مجموعه می افزاید.

 

 

9 – وال استریت

وال استریت

این خیابان و مناطق اطراف آن به خاطر برخی از مهمترین مبادلات در جهان، از جمله بورس اوراق بهادار نیویورک، NASDAQ و بورس نیویورک معروف شده است. همچنین در نزدیکی کلیسای تثلیث و ساختمان فدرال قرار گرفته است. معمولا در این خیابان تعداد زیادی از گردشگران را میبینید که برای دیدن آسمانخراشها سرهایشان را رو به آسمان گرفته اند.

10 – کلیسای سنت پاتریک

کلیسای سنت پاتریک

کلیسای جامع سنت پاتریک یکی از زیباترین نمونه های معماری گوتیک در نیویورک است . ویژگیهای بارز این کلیسا، درب های برنزی عظیم (با وزن 20،000 پوند برای هر کدام)، سنگ مرمر سفید، برج هایی به ارتفاع 330 متر ، ارگ بزرگ، پنجره گل رز و 2400 جایگاه و مجسمه Pieta در کنار مجسمه Lady Chapel میباشد.

11 – خیابان ساحلی بندر جنوبی

ساحل بندر جنوبی

بندر جنوبی در اواخر قرن نوزدهم، بندر نیویورک بود. اکنون، پس از مرمت و توسعه، بندر مملو از فروشگاه ها، رستوران ها، ساختمان های تاریخی و موزه ها، بازار ماهی و دیدگاه های پل بروکلین و رودخانه شرقی است. کشتی های تاریخی در امتداد تپه ها باراندازی شده اند و یک هلیکوپتر متعلق به قرن نوزدهم، کشتی های بندری را نشان می دهد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!