ادامه جاذبه های تفریحی و گردشگری لاس وگاس آمریکا

13- هلیکوپتر سواری بر فراز  لاس وگاس و گراند کانیون

هلیکوپتر در گراند کانیون

در لاس وگاس تعدادی از شرکت ها هستند که تورهای هلیکوپتر را ارائه می دهند که بازدید کنندگان را بر فراز لاس وگای و گراند کانیون پرواز میدهند. این یک فرصت عالی برای هر کسی است که میخواهد در مدت زمان محدودی نه تنها وگاس، بلکه چشم انداز اطراف و یکی از جذاب ترین جاذبه های طبیعی و مشهور آمریکا را مشاهده کند.

14 – هتل بزرگ  MGM و CSI

MGM Grand Hotel و CSI: تجربه

MGM Grand Hotel دارای امکانات رفاهی بسیاری است که بازدیدکنندگان از یک هتل عالی انتظار دارند.اقامتگاه های فوق العاده، استخر استثنایی، تعداد زیادی رستوران و بسیاری امکانات سرگرمی دیگر همه در این مجموعه در دسترس هستند. این هتل در سرتاسر نوار اصلی به چشم میخورد.

15 – موزه مادام تیسو

مادام تیسو

در موزه مادام تیسو ، بازدید کنندگان می توانند مجسمه ستاره های مورد علاقه خود را ببینند که از موم ساخته شده اند. در بسیاری از موارد این مجسمه ها بسیار واقعی و تقریبا شگفت انگیز هستند . این افراد از الویس پریسلی تا برادلی کوپر و صوفیه ورگراها را شامل میشود.

16 – مونوریل لاس وگاس 

لاس وگاس مونوریل
فرقی نمیکند که شما مقصدی برای رفتن دارید یا خیر، سفر با مونوریل لاس وگاس جذاب است! افراد بسیاری هستند که تنها به خاطر تنوع و گریز از سواریهای زمینی، سوار بر این ماشین افسانه ای میشوند. این سیستم شامل هفت ایستگاه: صحرا، هیلتون، کاخ هاررا / امپریال، کاخ فلامینگو / سزار، Bally’s و پاریس لاس وگاس و MGM Grand است.

17  – موتورسیکلت سواری در لاس وگاس 
موتورسیکلت لاس وگاس
اینجا مکانی است برای آنها که از سرعت لذت میبرند. به فاصله 15 کیلومتری شمال شرقی نوار، در شهرستان کلارد لاس وگاس طرفداران اتومبیل های سریع میتوانند از تماشای مسابقات اتومبیل رانی چندگانه، مسابقات NASCA، یا سایر مسابقات لذت ببرند. در اطراف محوطه فضای کمپینگ هم برای بازدید کنندگان در دسترس است.

هتل Excalibur
 هتل Excalibur در لاس وگاس یکی دیگر از هتل های ساخته شده بر اساس تم میباشد. این هتل دارای شخصیت قرون وسطایی و  دارای برجک هایی از سبک معماری قرون وسطایی است. هتل دارای تمام امکانات با سرگرمی های متنوع، یک استخر بزرگ و مجموعه ای مناسب از رستوران ها است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

با معرفی 10 تا از بهترین جاهای گردشگری و توریستی کشور ونزوئلا از قاره آمریکا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید. 1. آبشار فرشته فرشته فالز یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در ونزوئلا است؛ فرشته جزو بلندترین آبشارهای بدون وقفه در دنیا است. 2. تله کابین مریدا ( Merida Cable Car ) سوار […]

تورنتو با بیش از 2.6 میلیون نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور کانادا است. لیستی از جاذبه های توریستی تورنتو شامل موزه ها، مراکز خرید عالی، ناهار خوری، و فعالیت های تابستانی و زمستانی است. این شهر همپنین برای تیم های ورزشی حرفه ای آن شناخته شده است از جمله Blue Jays در ورزش بیسبال و Maple Leafs […]

سواحل زیبا دلیل اصلی برنامه ریزی سفر در تعطیلات به فلوریدا است. این ایالت با بیش از 1200 مایل  خط ساحلی، دارای سواحل دیدنی و جذاب زیادی است . اکثر این سواحل زیبا هستند. مجله وبسایت برترین جاذبه ها لیستی از 10 تا از زیباترین سواحل فلوریدا برای بازدید را جمع آوری کرده است.   […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .