با معرفی 15 تا از بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری کانادا همراه وبسایت جاذبه ها باشید

 

1 – آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا معروف ترین جاذبه طبیعی کانادا است به ارتفاع 57 متر که سالانه میلیون ها بازدید کننده دارد . آبشار نیاگارا و غار نیاگارا برای بیش از یک قرن گردشگران و جادوگران را جذب کرده اند.  بازدیدکنندگان می توانند فرو رختن آب را از فاصله بسیار نزدیک از لبه بالایی مشاهده کنند.

 

2  -پارک ملی بنف و کوه های راکی

پارک ملی بنف و کوه های راکی

پارک ملی بنف در قلب کوههای با شکوه راکی ​​در استان آلبرتا قرار دارد و برخی از زیباترین مناظر کانادا را به نمایش می گذارد. دریاچه های سبز فیروزه ای که تصویر کوههای اطراف را در خود منعکس می کنند، قله های برفی و یخچال های طبیعی به راحتی در این پارک خیره کننده قابل دسترسی است.

3 -برج سی.ان. تورنتو

خط افق تورنتو با برج CN

این برج یکی از معروف ترین نشانه های کانادا است و در سواحل دریاچه اونتاریو در بزرگترین شهر کانادا واقع شده،  برج یکی از بلندترین سازه های جهان است که 553 متر ارتفاع دارد. رستوران 360 درجه و طبقه شیشه ای منظره زیبایی از سراسر شهر و فراتر از آن را نمایش می دهد در شب، برج در رنگ های مختلف روشن می شود.

 

4 – کبک قدیمی (Vieux-Quebec)

کبک قدیمی (Vieux-Quebec)

 کبک قدیمی ، یک میراث جهانی یونسکو،  سراسر منطقه بالا  و پایین شهر کبک را احاطه کرده و دارای  تاریخی ترین ساختمان های شهر است.شهر بالایی بر روی صخره هایی با ارتفاع 100 متر و شهر پایینی در کنار رودخانه سنت لارنس واقع شده که هرکدام ساختمان های تاریخی را در خود نگهداری میکنند

 

5 – ویستلر

ویستلر

به فاصله 2 ساعت از ونکوور میتوان به منطقه محبوب ورزشی ویستلر رسید که زمستان ها اسکی و تابستان ها گلف و دوچرخه سواری در کوهستان فضای شهر را پر جنب و جوش نشان میدهد. این روستا ازسال 2010، هنگامی که یکی از نقاط برگزاری بازی های المپیک زمستانی بود ، مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

 

ادامه دارد ……

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!