آب و شنا کردن در آب به شما احساس آرامش می دهد. شنا همچنین یک ورزش کامل برای همه سنین است. کشف زیباترین استخرها ، برای افرادی که دوست دارند شنا کنند، در اینجا انتخاب ما از بهترین استخرهای موجود در اروپا است . با معرفی 8 تا از بهترین استخرهای اروپا همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .

 

1 – استخر هتل یاتمن ( شهر پورتو )

یاتمن به سادگی زیباترین هتل در منطقه است. در کنار پورتو و رودخانه آن، از نظر کیفیت استثنایی است دارای 82 اتاق، بالکن آن با منظره پانوراما، آبگرم Caudalie و دو استخر استثنایی است لذت ببرید. هتل نزدیک به خانه معروف تیلور است. هتل به تنهایی یکی از بهترین هتلهای اروپا است .

 

2. استخر هتل B2 Boutique Hotel & Spa ( شهر زوریخ )

ساختمان های قدیمی شرابخانه Hürlimann بعد از تبدیل آنها به B2 Boutique Hotel + Spa Hürlimann Areal Zurich نقش جدیدی ایفا خواهند کرد. با این حال، شخصیت صنعتی ساختمان ها به دقت نگهداری شده است تا تاریخ سحر و جادو افسانه ای زوریخ را نشان دهد.

نام B2 نام گذاری متشکل از “Bookmark + Boutique” است.هتل های  B2 Boutique  دارای سوئیت های منحصر به فرد ، صمیمی و شهری هستند. آنها ریشه های قوی در جامعه دارند و در مکان های غیر معمول قرار دارند. هیچ دو بوتیک B2 یکسان نیست، اما آنها دارای مقدار زیادی چیزهای مشترک هستند: تعهدی برای مهمان نوازی قدیمی و مدرن با امکانات جدید. B2 یک نام تجاری توسط Turicum Hotel Management AG است.

 

3- استخر Steigenberger Wiltcher ( شهر بروکسل )

Aspria Avenue Louise یک باشگاه منحصر به فرد در قالبی “شیک” است که مشتریان بالغ خود را به عنوان یک محل آرام، صلح آمیز و ویژه برای راحتی جذب می کند .

بزرگسالان برای لذت بردن از لذت های Aspria Avenue Louise دعوت شده اند. این یک باشگاه منحصر به فرد و صلح آمیز است. فضای بی نظیر آن برای شما مناسب است

 

4. استخر خلیج ( شهر پاریس )

از سال 1930 به استخرهای شنا 2 شناخته شده، Molitor محل اقامت در پاریس بوده است . Molitor در ماه مه 2014 با روح و معماری خود باز می شود. 124 اتاق در هتل 5 ستاره با منظره ای از استخر تابستان شما را تشویق می کند تا این مکان شگفت انگیز را بیابید: لذت بردن از استراحت در آبگرم، شنا در استخر سرپوشیده، تقسیم کوکتل روی پشت بام یا لذت بردن از منو با 2 نسل های Meilleurs Ouvriers de France

 

5. استخر گرند هتل Grand Hotel Central (شهر بارسلونا )

Grand Hotel Central ، یک مرکز در قلب بارسلونا است که امکانات لوکس هتل پنج ستاره با احساس سبکی و ظرافت ترکیب شده است.

این هتل دارای یک محل مناسب بین ناحیه گوتیک با کلیسای جامع و یا دیوارهای شهر باستانی و “ال تولد” است.

147 اتاق بزرگ و سوئیت با بهترین طراحی مدرن. این استخر بسیار شناخته شده است، رستوران áallon که در آن جایزه Chef Ramon Freixa و غذاهای مقرون به صرفه را برای به اشتراک گذاشتن با دوستان ارائه می دهد نیز در اینجاست .

 

6- استخر گالری زندگی ( شهر آتن )

حس تعادل و آرامش، طبیعت و الهام، نور و خلقت، همه در « گالری زندگی آتن » در حومه پیچیده Ekali واقع شده است.

معماری مدرن بیانگر آن است که در یک ساختمان مینیمالیستی طراحی شده با سطح شیشه ای، استخرهای سرسبز، باغ های زین، عناصر قومی و غرفه های خارج از خانه، که همگی آنها را در هماهنگی مطلق با طبیعت ترکیب می کند، بیان می شود.

 

7. استخر طبیعی کمبریج (کوه های آلپ سوئیس )

Cambrian در میان مناظر بی نظیر کوه های آلپ سوئیس و دیدگاه های خیره کننده کوه در هر جهت، موقعیت مکانی را ارائه می دهد که دنیای شلوغ را در سراسر جهان را فراموش کنید و در طول روز به خواب بروید. این که آیا شما اینجا هستید برای اسکی در دامنه های اورنبرن برنز صحیح است، برای پر کردن ریه های خود را از هوا روشن و برف در جنگل ها و مراتع  hillsides و اطراف .

 

8- استخر هتل وین (فونچال – مادیرا )

یک هتل با روح ، درست مثل یک نوشیدنی خوب است. Vine پیچیده و لوکس است. یک هتل بوتیک با « طراحی هتل پیشرو در جهان » با لمس سادگی و استحکام، درست همانطور که شما آن را دوست دارید.شام در استخر پانوراما، یک جلسه وینتراپی در آبگرم یا یک شام لذیذ با منظره ای از شهر: این فقط چند لذت در انتظار شما در The Vine در Madeira است .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!