کشور لتونی در شمال اروپا در حوزه دریای بالتیک قرار گرفته است . نام این کشور در زبان فارسی از نام رایج آن در زبان فرانسوی یعنی Lettonie گرفته شده‌است.پایتخت کشور لتونی شهر ریگا می باشد. لتونی کشوری زیباست که در مجاور کشورهای روسیه، استونی، لیتوانی و بلاروس قرار دارد. لتونی با داشتن مناطق جنگلی  و سواحل برای تفریح، مقصد گردشگری بسیار محبوب برای افرادی است که مایل به کشف کشوری هستند که هنوز به طور گسترده ای در دسترس عموم نیست. همراه با سایت برترین جاذبه ها باشید در معرفی 15 تا از بهترین مکان ها برای بازدید از کشور لتونی

 


 

15. Saulkrasti

جاهای دیدنی لتونی

برای شروع فهرستی از مکانهای لتونی ما به Saulkrasti میریم. Saulkrasti یک مقصد گردشگری تابستانی است که کمتر شناخته شده است. گرچه به عنوان مقصد مهم ساحل در لتونی شناخته می شود،استراحت، آرامش، و سرگرمی برای شما و خانواده.

 


14. Araisi

 جاهای دیدنی لتونی

اگر در Cesis یا نزدیک Cesis هستید، Araisi مقصد سفر کاملی است. Araisi به عنوان یک شهر کوچکتر پر از فرهنگ و فضاهای جالب است و می تواند احساس شما را برای نحوه زندگی در لتونی مشخص کنید. قلعه دریائی Araisi و پارک موزه Araisi، جاذبه های محلی هستند که بیشترین بازدید را دارند.

 


13. Līgatne

جاهای دیدنی لتونی

اگر شما عاشق سفرهای خارج از شهر هستید، لیگاتنه باید در لیست شما قرار گیرد تا در لتونی آنرا بازدید کنید. اگرچه لیگاتنه یک شهر کوچک است، اما در امتداد جنگل واقع شده است و فضای بسیار خوبی برای کمپینگ، دوچرخه سواری، پیاده روی یا کاوش را فراهم می کند. اگر قصد بازدید از پارک ملی Gauja را در طول سفر به لتونی داشته باشید، بازدید از لیگاتنه یک راه عالی برای انتقال به این منطقه جنگلی است.

 


 

12. Ogre

جاهای دیدنی لتونی

Ogre به عنوان منطقه ای دیگر برای دوستداران گردش در خارج از شهر می باشد . اوگر همچنین برای دوستداران تاریخ و هنر دارای موزه تاریخ و هنر Ogre است. کسانی که به دنبال یک پیک نیک آرام و یا راه رفتن در پارک اند می توانند از پارک  Lazdukalni  Dendrological  در اوگر بازدید کنند . اما برای کسی که به دنبال یک ماجراجویی کوچکتر است، Milzu Taka یک مسیر جذاب در Ogre است.

 


11. کاخ Rundāle

جاهای دیدنی لتونی

کاخ روندال ، که به جا مانده از کاترین بزرگ است، یک ساختمان بسیار زیبا است . کاخ رندال در نزدیکی شهر Latvian از  Bauska است که در حال حاضر به عنوان موزه فعالیت می کند. کاخ رندال را برای کاوش اتاق های بسیارش، پیاده روی در اطراف زمینش مکانی تحسین برانگیز است. در طول بازدید از کاخ رندال، شما در مورد نحوه هدیه دادن این کاخ از طرف کاترین، زمان ساخت کاخ و آنچه در ابتدای کاخ آن استفاده می شده یاد می گیرید.


10. Liepāja

جاهای دیدنی لتونی

چیزی که درباره Liepaja جالب است اینکه بر خلاف هر شهر دیگری که در لتونی بازدید می کنید متفاوت است. یکی از جاذبه های اصلی این منطقه یک زندان قدیمی است. با این حال، Liepaja هنوز هم یکی از مقاصد برتر در کشور است. اگر قصد سفر بهLiepaja را در طول تعطیلات تابستانی خود در لتونی داشته باشید، از Fort Forces شمالی، پارک Jurmalas و البته زندان Karosta دیدن کنید.

 


9. Valmiera

جاهای دیدنی لتونی

Valmiera شهری کوچک در کشور لتونی است که آرام، صلح آمیز و دلپذیر است. اما به عنوان یک مرکز دانشگاهی آن را می دانند . Valmiera ایستگاه مشترک یا مقصدی برای سفرهای قایقی و تور کروز در امتداد رودخانه Gauja است. همچنین یکی از معادن شیرینی فروشی ها است.

 


8. پارک ملی Slitere

جاهای دیدنی لتونی

پارک ملی Slitere در امتداد ساحل واقع شده است، به شما این امکان را می دهد تا سواحل دست نخورده و طبیعی منطقه را تجربه کنید. هرچه بیشتر به عمق پارک بروید تنوع و شمار بیشتری از درختان را خواهید دید .

 


7.Cesis

جاهای دیدنی لتونی

Cesis یک شهر کوچک در لتونی است که شخصیت های زیادی دارد. وقتی Cesis تاسیس شد، در اصل به عنوان یک قلعه سفارشی برای  Livonian ها استفاده می شد. در حال حاضر این شهر زیبا  یکی از جاذبه های محبوب گردشگری لتونی است. قلعه قرون وسطی ای Cesis باید اولین چیزی باشد که در فهرست جاهای دیدنی شما در Cesis است. مکان های دیگر در Cesis که ارزش بازدید را دارند عبارتند از کلیسای سنت جان، میدان رز و پارک Maiskiy.

 


6. Kuldiga

جاهای دیدنی لتونی

اگر طرفدار طبیعت هستید، قطعا طرفدار Kuldiga نیز هستید . به عنوان یکی از مکان های برتر برای بازدید در لتونی، مقصد مهم در Kuldiga آبشار Venta است، که یک آبشار دیدنی و همچنینی مکانی عالی برای شنا است. دیگر نقاط  و جاذبه های این منطقه شامل غارهای شن و ماسه Riezupe و باغ شهر Kuldiga و پارک مجسمه سازی است.

 


5. Ventspils

جاهای دیدنی لتونی

Ventspilsیک شهر کوچک و جذاب دریاچه ای واقع در لتونی است. ساحل Ventspils یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در لتونی است . Ventspils همچنین دارای شهرت برای تفریح کودکان است و به  Ventspils Children’s Town مشهور است تا کودکان و خانواده هایشان را سرگرم نگه دارد. در هنگام بازدید از این شهر همچنین از موزه Venspils، قلعه Livonian بازدید کنید و همچنین برنامه ریزی کنید برای نمایشگاه خانه خلاقیت Venspils

 


4. Jūrmala

جاهای دیدنی لتونی

اگر قصد دارید یک مقصد ساحلی در لتونی را بازدید کنید، جرمالا برای شما مناسب است. جرمالی دارای بیش از 30 کیلومتر ساحل است  و شامل 14 شهر مختلف است و جایی برای استراحت و آرامش است. در طول ماه های تابستان، جورملا به عنوان یک شهر ساحلی در جهان شلوغ است، اما در زمستان  به منطقه ای خنک و آرام تبدیل می شود. ورزشهای آبی و رفتن به محله های محبوب جورمالا مانند  Bulduri یا Majori سفارش میشود .

 


3. Sigulda

جاهای دیدنی لتونی

Sigulda که گاهی اوقات “سوئیس لتونی” نامیده می شود، پر از ساختمان های آجری قرمز رنگ زیبا و محیطی است که درختان و چمنزارها پر است. موزه Turaida یکی از جاذبه های اصلی گردشگری Sigulda است، اما همچنین قصر جدید Sigulda، Gutmana Save و قلعه قرون وسطایی Sigulda را بازدید کنید.

 


2. Daugavpils

جاهای دیدنی لتونی

در شهر  Daugavpils ممکن است احساس کنید که از مرز لتونی به طرف روسیه عبور کرده اید. با معماری روسی که شما ممکن است انتظار داشته باشید در سنت پترزبورگ آن را  پیدا کنید، واقعا بازدید از روسیه از طریق Daugavpils اجرا می شود. این منطقه نیز در بخش روسی زبان کشور قرار دارد. Daugavpils در واقع دومین شهر بزرگ لتونی است.

 


1. ریگا  ( Riga)

جاهای دیدنی لتونی

به عنوان پایتخت کشور لتونی، ریگا شهری است که نمیتوانید در هنگام بازدید از این کشور از آن صرف نظر کنید. ساختمان های شهر کوچک هستند و خیابان ها سنگی ، ریگا خانه معماری منحصر به فرد، غذاهای جالب و مد روز است که شما را سرگرم و هیجان زده نگه می دارد. این شهر نیز درست در امتداد کانال های آبی واقع شده است که غالبا میزبان قایق ها و کشتی های کروز است . هنگام بازدید از ریگا، بنای آزادی، کلیسای ریگا و بازار مرکزی ریگا را بررسی کنید.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 41

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فرانسه کشوری با قلعه‌های افسانه‌ای، روستاهای کتاب داستانی، استراحتگاه‌های شیک ساحلی، کوه‌های پوشیده از برف و البته پاریس ، شهر زیبا و رمانتیک است پس تعطیلات خود را در فرانسه بگذرانید که پر از مقاصد رویایی است. با برج ایفل، نشان مدرن فرانسه شروع کنید. سپس شاهکارهای هنری معروف را در موزه لوور کشف کنید. یک روز […]

گردشگری کشور اروپایی فنلاند از شهر پر جنب و جوش  (هلسینکی) Helsinki که پایتخت آن می باشد و شهر Turku تور کو شروع می شود و تا جنگل ها و جزایر boreal ادامه دارد، این شهرها  اماکن و جاذبه های فرهنگی و تاریخی منحصر به فردی ارائه می دهند، در حالی که محیط طبیعی فنلاند […]

کشور آسیایی اروپایی ترکیه دارای جاذبه ها و اماکن گردشگری و تفریحی بسیار است ، یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه استانبول است ، با ما همراه باشید با معرفی بهترین جاذبه های استانبول 1– ایا صوفیه ایا صوفیا یکی از گران ترین نشانه های استانبول بوده است که درسال 536 میلادی به صورت کلیسای بنا […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .