همیشه آسان نیست که صاحب بزرگترین خانه در کشور باشید. تصور کنید چقدر طول می کشد تا همه اتاق ها را رنگ کنید یا حیاط و فضای بیرونی را تزئین کنید. علاوه بر این، هرگز فرصتی برای بهبود اوضاع نخواهید داشت زیرا همه چیز باید در همان زمان گذشته باقی بماند. با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید با کشف قصر های مجلل که خانواده های سلطنتی اروپایی که در آنها زندگی می کنند .

 

1- کاخ باکینگهام (انگلستان)

کاخ باکینگهام (انگلستان)

کاخ باکینگهام دارای 775 اتاق است. این شامل 19 اتاق دولتی، 52 اتاق خواب سلطنتی و مهمان، 188 اتاق خواب، 92 دفتر و 78 حمام است. در اندازه گیری ها، ساختمان در طول جلو 108 متر، 120 متر عمق (از جمله چهار ضلعی مرکزی) و 24 متر ارتفاع دارد.

قصر بسیار پر کار می کند و ساختمان مرکزی سلطنت مشروطه بریتانیا است . در این ادارات کسانی هستند که از فعالیت های روزمره و وظایف ملکه و دوک ادینبورگ و خانواده سلطنتی فوری حمایت می کنند.

کاخ همچنین محل برگزاری مراسم بزرگ سلطنتی ، بازدید و دیدارهای دولتی است که همه آنها توسط خانواده سلطنتی برگزار می شود.

 

Palacio Real 2 (اسپانیا)

 Palacio Real (اسپانیا)

Palacio Real de Madrid (به معنای واقعی کلمه: کاخ سلطنتی مادرید) محل اقامت رسمی خانواده سلطنتی اسپانیا در شهر مادرید است، اما تنها برای مراسم دولتی استفاده می شود. پادشاه خوان کارلوس و خانواده سلطنتی در کاخ اقامت نداشته و در عوض آرام آرام پالاسو د لا زرزوئلا را در حومه مادرید انتخاب می کنند.

کاخ متعلق به دولت اسپانیا و توسط Patrimonio Nacional، اداره دولتی وزارت ریاست جمهوری اداره می شود. کاخ در Calle de Bailén (خیابان بیلیون)، در قسمت غربی مرکز شهر مادرید، در شرق مانزانارس واقع شده است و از ایستگاه مترو Ópera قابل دسترسی است . چندین اتاق در کاخ به طور منظم به عموم مردم باز می شود، مگر در حین عملکرد دولت. هزینه پذیرش 11 یورو  است.

 

3- کاخ شاهزاده موناکو

 کاخ شاهزاده موناکو

اشغال کاخ گریمالدی غیرمعمول است زیرا برخلاف سایر خانواده های حاکم اروپایی فقدان کاخ های جایگزین و کمبود زمین به استفاده بیش از هفت قرن از محل اقامتشان منجر شده است. بنابراین، ثروت و سیاست آنها به طور مستقیم در تکامل قصر منعکس می شود. در حالی که Romanovs، Bourbons و Habsburgs می توانستند  اغلب کاخ های کاملا جدیدی بسازند، بنابراین، کاخ شاهزاده منعکس کننده تاریخ نه تنها موناکو ، بلکه خانواده سلطنتی است که در سال 1997 جشن 700 سالگی حکومت از در همان کاخ است .

 

4 -کاخ سلطنتی بروکسل (بلژیک)

 کاخ سلطنتی بروکسل (بلژیک)

کاخ سلطنتی بلژیک یکی از زیباترین ساختمان های رسمی در پایتخت بروکسل است . کاخ سلطنتی در مقابل ساختمان مجلس در طرف دیگر پارک سلطنتی، سیستم حکومت را به رسمیت می شناسد ، یعنی یک سلطنت مشروطه . کاخ جایی است که پادشاه به عنوان رئیس جمهور خود دستورات خود را اعمال می کند.

 

5 -کاخ سلطنتی استکهلم (سوئد)

 کاخ سلطنتی استکهلم (سوئد)

کاخ سلطنتی استکهلم استقبال وی از اقامتگاه رسمی پادشاه است و همچنین برای بسیاری از رسمی امورات رسمی پادشاهی است. کاخ محل کار روزانه برای پادشاه و ملکه و نیز ادارات مختلفی است که دادگاه سلطنتی را تشکیل می دهند.

این ترکیب اقامتگاه سلطنتی، محل کار و بنای فرهنگی-تاریخی به بازدیدکنندگان، کاخ سلطنتی استکهلم رادر میان اقامتگاه های سلطنتی اروپا منحصر به فرد می کند .

کاخ در معماری باروک توسط معمار نیکودیموس تسین ساخته شده و به عنوان یک کاخ رومی شکل گرفته است.کاخ دارای بیش از 600 اتاق تقسیم شده است که هفت طبقه با یک آپارتمان دولتی رو به رو به شهرستان و اتاق نشیمن کوچکتر به درون حیاط داخلی دارد .

 

6- کاخ سلطنتی اسلو (نروژ)

 کاخ سلطنتی اسلو (نروژ)

کاخ سلطنتی (نروژی: Slottet) در اسلو در نیمه اول قرن نوزدهم به عنوان محل اقامت پادشاه نروژ چارلز III ، که همچنین به عنوان پادشاه سوئد پادشاهی میکرد بوده است و ساکن آنجا بود، و محل اقامت رسمی پادشاه کنونی نروژی . شاهزاده پادشاه در Skaugum در Asker غرب اسلو است. کاخ دارای 173 اتاق است.

 

7 -قلعه وادوز (لیختن اشتاین)

 قلعه وادوز (لیختن اشتاین)

قلعه Vaduz قصر و محل اقامت رسمی شاهزاده لیختن اشتاین است . قلعه نام خود را به شهر وادوز، پایتخت لیختن اشتاین، که از تپه مجاور بیرون می آید، نامگذاری شده است.

قلعه تحت بازسازی بزرگ بین 1905 و 1920، و سپس دوباره در اوایل 1920s در زمان سلطنت شاهزاده یوهان دوم، و در اوایل 1930s توسط شاهزاده فرانتس جوزف II گسترش یافت. از سال 1938، این قلعه محل اقامت اصلی خانواده سلطنتی لیختن اشتاین بوده است. قلعه به عموم باز نمی شود، زیرا خانواده شاهزاده هنوز در قلعه زندگی می کنند.

8 -قصر بزرگ لوکزامبورگ

 قصر بزرگ لوکزامبورگ

قصر بزرگ  لوکزامبورگ در جنوب لوکزامبورگ است. اینجا محل اقامت رسمی دوک بزرگ لوکزامبورگ است و جایی که او اکثر وظایف خود را به عنوان سرپرست ایالت بزرگ سلطنتی انجام می دهد.

به عنوان محل اقامت رسمی دوک، کاخ توسط او در انجام وظایف رسمی او مورد استفاده قرار می گیرد.او و بزرگ دوشس همراه با کارکنان خود، دفاتر خود را در کاخ، و اتاق های دولتی در طبقه اول برای جلسات مختلف و مخاطبان استفاده می شود. در شب کریسمس، پیام کریسمس بزرگ دوک از اتاق زرد پخش می شود.

 

9 -قلعه Windsor ویندزور (انگلستان)

 قلعه Windsor ویندزور (انگلستان)

قلعه ویندزور قدیمی ترین و بزرگترین قلعه اشغال شده در جهان و رسمی  ارتداد آن ملکه است. تاریخ غنی آن تقریبا 1000 ساله است . قلعه حدود 5 هکتار  را شامل می شود و شامل:

• آپارتمان های بزرگ دولتی با گنجینه های مجموعه سلطنتی

• کلیسای سنت جورج (یکی از زیباترین کلیساهای ساختمان انگلستان و محل دفن 10 پادشاه)

• خانه عروسک ملکه مری، یک شاهکار مینیاتوری است.

 

10 -کاخ سلطنتی آمستردام (هلند)

کاخ سلطنتی آمستردام (هلند)

کاخ سلطنتی آمستردام هلند (هلندی: Koninklijk Paleis Amsterdam یا Paleis op de Dam) یکی از سه کاخ در هلند است که در اختیار پادشاه توسط قانون مجلس قرار دارند.قصر به عنوان یک تالار شهری در دوران عصر طلایی هلند در قرن هفدهم ساخته شد. این ساختمان به کاخ سلطنتی پادشاه لوئیس ناپلئون و بعد از سلطنت هلندی تبدیل شد. این در طرف غرب میدان سد واقع در مرکز آمستردام، در مقابل Memorial War و در کنار Nieuwe Kerk است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .