در مورد به اشتراک گذاری تصاویر بی نظیر سفرهای مردم در Instagram می توانید عکس های فوق العاده باور نکردنی از مکان های شگفت انگیز را دریافت کنید. و از آنجا که دوربین تلفن همراه ، شما را قادر می سازد که در هر کجا که باشد، در لحظه ای مناسب، عکس های بسیار شگفت انگیزی بگیرید و به اشتراک بگذارید. Instagram بازتابی از محبوب ترین نقاط سال می باشد. اما نتایج خیلی تعجب آور نیست. دروبسایت برترین جاذبه ها شش تا از بیشترین تصاویر بازدید شده که مربوط به اماکن گردشگری است را مشاهده کنید .

 


# دیزنی و استودیو جهانی آن

شهر بازی های معروف اروپا

پارک دیزنی لند پاریس

استودیوهای Disney و Universal یک گزینه دو تایی را به عنوان Instagrammed ترین نقطه در جهان در سال 2016 ارائه کرده اند. و این واقعا تعجب آور نیست،در سال جاری میلیون ها بازدید کننده را این دو مکان به خود جذب کرده است ، این مکانی مناسب برای گرفتن عکس های خانوادگی است، عکس های زیبا با شخصیت های مورد علاقه خود، عکس های کلاسیک سرگرم کننده در تابستان و غیره.

 


# شهر نیویورک

عکس اینستاگرامی

مشهور ترین جاده جهان ایستگاه های راه آهن شگفت انگیز نیویورک

بزرگترین میدان های جهان

وال استریت

جاذبه های گردشگری نیویورک

بعد از دیزنی و استودیو آن به عنوان شماره های یک و دو در لیست، ما جاذبه های بزرگ پارک مرکزی سیب (# 3) و میدان تایمز (# 4) را داریم. در حقیقت تصاویر شهر نیویورک یکی از پربازدیدترین ها در جهان است  وشش نقطه دیگر شامل Bridge Brooklyn (# 9)، میدان باغ مدیسون (# 13)، موزه هنر متروپولیتن (# 18)، و ساختمان دولت امپراتوری (# 19) نیز این رتبه ها را گرفته اند . و این واقعا جای تعجب نیست، چرا که می دانیم که نیویورک یک مکان عالی برای زندگی و بازدید است.

 


# شهر پاریس

ایستگاه های راه آهن شگفت انگیز پاریس

پارک دیزنی لند پاریس

نتردام پاریس

شماره پنج و شش آمار به شهر عشق، با برج ایفل و موزه لوور منتهی می شود  ، به علاوه کلیسای جامع ناتردام که رتبه (# 17) را دارد .

 


# شهر لاس وگاس

دیدنی های لاس وگاس

جاذبه های شهر لاس وگاس

جاذبه های گردشگری لاس وگاس

لاس وگاس در شماره هفتم لیست است. با تمام این تابلوهای نئون زیبا . عکاسی با دوستان خود، جشن های شگفت انگیز را هم باید به این شهر اضافه کرد .


# SantaMonica Pier، کالیفرنیا

 

شماره هشت به Santa Monica Pier می رسد . پیاده روی در امتداد ساحل با برخی از دیدگاه های عالی، به همراه یک چرخ فلک عالی

 


# VDNKh، مسکو

هتل های مسکو

هتل های مسکو

هتل های مسکو

جاهای دیدنی روسیه

هتل مسکو

VDNKh، مرکز کنوانسیون و پارک تفریحی مسکو، روسیه ، مسکو به طور کلی می تواند بسیار سرگرم کننده برای عکاسی باشد، از میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل تا موزه هنرهای رزمی. فقط فراموش نکنید که در موزه اتحاد جماهیر شوروی توقف کنید اگر دنبال چیزی برای Instagram خود هستید!

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 45

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .