افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت کرده اید هستند. در مجله برترین جاذبه ها در راستای ادامه معرفی کشورهای ناشناخته جهان یک راهنمای سفر به کشور بوروندی با معرفی ده جاذبه توریستی و خصوصا طبیعی محبوب این کشور قرار گرفته است. اینها مقاصد اغلب در دل طبیعت هستند، زیرا این چیزی است که بوروندی می تواند ارائه دهد یعنی هدایای طبیعت. همچنین قابل ذکر است جمهوری بوروندی کشوری کوچک  است که در مرکز قاره آفریقا قرار گرفته است و پایتخت آن شهر بوجومبورا است.

 


10. ذخایر طبیعی Bururi بوروندی

منطقه Bururi  یکی از مکان هایی است که در بوروندی باید سفر کرد. این منطقه به عنوان ذخایر طبیعت در سال 1951 به رسمیت شناخته شده و دارای رده IV IUCN است که یک منطقه مدیریت زیستگاه و گونه است. دارای مساحت 15.35 کیلومتر مربع است. این مقصد بسیار صلح آمیز است و اگر سفرهای طبیعت را دوست دارید برای شما لذت بخش خواهد بود.

جاذبه های کشور بوروندی

 


9. موزه و باغ وحش Musee Vivant بوروندی

موزه ویوانت یکی از مراکز توریستی در کشور آفریقایی بوروندی است.البته این مکان یک موزه نیست و یک باغ وحش است که مردم محلی آنرا موزه می نامند – کمی گیج کننده است. با این حال، ساکنان این موزه آثار هنری نیستند. ساکنان ان حیوانات آفریقایی هستند. Musee Vivant  در پایتخت یعنی شهر Bujumbura واقع شده است، درون آن شامپانزه، پلنگ، تمساح های آفریقایی و انواع مختلف مار را خواهید دید. البته این بهترین باغ وحش این کشور نیست ولی اگر علاقه مند به دیدن حیوانات آفریقایی هستید مکانی مناسب است.

جاذبه های کشور بوروندی

 


8. آبشارهای Chutes de la Karera بوروندی

Chutes de la Karera یک گروه آبشار در بوروندی است و یکی از مکان هایی است در بروندی باید بازدید شود. همه این چهار آبشار در نزدیکی یک شهر در بوروندی به نام روتانا Rutana واقع شده است. زیبا ترین این چهار آبشار Nyakai I  نامیده می شود و این آبشار اولین قسمت تور شما می باشد و شما می توانید وسیله نقلیه خود را در منطقه پارک کنید. بعدا شما Nyakai II را مشاهده خواهید کرد که کوتاه ترین یا کوچکترین آبشار در بین چهارتا است. پس از آن آبشار Mwaro و سپس در آخر آبشار Karera که از همه بالاتر است قرار دارد .

 


7. موزه ملی Gitega بوروندی

موزه ملی Gitega یکی از موزه های ملی این کشور است. این موزه در Gitega واقع شده است و در سال 1955 در زمانی که مستعمره بلژیک بوده تاسیس شده است. این بزرگترین موزه ملی در سراسر بوروندی است و همه چیز موزه در یک سالن نمایش داده می شود. این موزه ملی هر هفته حداقل 50 بازدید کننده دارد. در میان دیوارهای موزه ملی، آثار مربوط به فرهنگ باستانی بروندی قرار گرفته است. اگر می خواهید سنت های قومی آنها را درک کنید، از این محل بازدید کنید.

جاذبه های کشور بوروندی

 


 

6. قله Heha بوروندی

یکی از مکان های دیدار در بوروندی، کوه ها است. این کوه در یکی از روستاهای استان Bujumbra واقع شده است. این قله یکی از کوه های Highlands of Burundi است. در حقیقت، این بلندترین قله در محدوده با ارتفاع 8806 فوت یا 2684 متر است. چالش انگیزترن کار برای گردشگران، بومیان و خارجی ها به طور یکسان، سفر کوهستانی است. برای بار اول  قبل از رفتن به کوه هها با راهنمای محلی آنرا بررسی کنید.

جاذبه های کشور بوروندی

 


 

5. یادبود سنگی Stanley بوروندی

بنای یادبود بسیار مهمی در این کشور آفریقایی کوچک، بنام یادبود استنلی وجود دارد. این ساختار تاریخی در پایتخت Bujumbra واقع شده است و در واقع یک تشکل سنگی بزرگ است. چرا مکان مهمی برای مردم بروندی است؟ خوب یک داستان دارد ، این جایی است که دکتر دیوید لاییستون ، یک مبلغ و مسافر، با هنری مورتون استنلی، یکی دیگر از معاونان و روزنامه نگاران دیدار کرد. آنها دو روز را در منطقه گذراندند و آن را روی سنگی مشخص کردند. این اتفاق در سال 1871 رخ داده است.

جاذبه های کشور بوروندی

 


4. پارک ملی Ruvubu بوروندی

از آنجا که می خواهید از یک کشور آفریقایی بازدید کنید، با پارک های ملی و مقصد های طبیعت پرباری روبرو خواهید شد. یکی از مکان های دیدار در بوروندی، پارک ملی Ruvubu است. این بزرگترین پارک ملی در سراسر بوروندی است و دارای مساحت 196 مایل مربع یا 508 کیلومتر مربع است. نزدیکترین شهر پارک ملی Ruvubu Muyinga است و اگر می خواهید از پارک دیدن کنید، به راهنمای تور نیاز دارید. شما می توانید گیاهان عجیب و غریب، درختان عظیم و حیوانات وحشی مانند گرگ و میش، شیرها و تمساح ها را مشاهده کنید.

جاذبه های کشور بوروندی

 


3. آبشارهای Kagera بوروندی

آبشارهای Kagera که بلندترین آبشارها در کشور بوروندی هستند ،جز جاذبه های گردشگری در این کشور به شمار می ایند. سقوط آب از این آبشارها واقعا نفس گیر است شما می توانید از پایین آن را مشاهده کنید و یا می توانید چالش داشته باشید و از تپه صعود کنید. مکان بسیار زیبا است که در حال حاضر در انتظار ثبت در یونسکو است.

جاذبه های کشور بوروندی


2. پارک ملی Kibira بوروندی

دومین جاذبه گردشگری معروف و جز مکان هایی است که در سفر بوروندی جز ماه عسل سفر هست و باید دیده شود. پارک دارای درجه IUCN II است. این پارک در نزدیکی شهر Bujumbra است و توسط INECN اداره می شود. پارک دارای 16٪ جنگل بارانی  montane است در حالیکه درختانی که در حال رشد هستند عبارتند از Entandrophragma excelsum و Symphonia globulifera و غیره.

جاذبه های کشور بوروندی


1. پارک ملی Rusizi بوروندی

این پارک مقصد توریستی برتر در کشور بوروندی است. این پارک در واقع جز ذخایر طبیعت است و  دارای وضعیت IUCN IV است .و منطقه ای حفاظت شده است چونکه دارای گونه هایی از گیاهان است که باید حفاظت شوند . گرگ و برخی از sitatungas  ( کل مرداب نام یک گونه از سرده بزآهو ) و یک تمساح نیل به نام گوستاو Gustave نیز در این منطقه زندگی می کند، اما تمساحی وحشتناک است و تا حالا 300 نفر را کشته است.

جاذبه های کشور بوروندی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 66

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .