اهمیت رشد مهارت های حرکتی ظریف

هاویس مورگان یک ویراستار ، نویسنده و متخصص در زمینه آواشناسی ، مواد ELT ابتدایی و پیش دبستانی و CLIL است. او كتابهای مدرسه ای الهام بخش و سرگرم كننده زیادی برای كودكان در سراسر جهان نوشته است و به آنها یاد می دهد كه انگلیسی صحبت كنند و با استفاده از آوایی كتاب بخوانند. هاویس اخیراً به انگلیسی Code – دوره ابتدایی جدید ابتدایی پیرسون که یادگیری خلاقانه عملی ، تحقیق ، پروژه های سرگرم کننده ، آزمایش و موارد دیگر را ارتقا می دهد ، کمک کرده است. وی در پست امروز به تعدادی از روشهای عملی می پردازد که می توانید به زبان آموزان جوان در ایجاد مهارتهای حرکتی خوب کمک کنید.

معلمان دانش آموزان جوان با اهمیت رشد مهارت های حرکتی خوب کودکان آشنا می شوند. ایجاد قدرت عضلانی ، هماهنگی و کنترل دستی به چشم از قسمتهای اساسی رشد دانش آموزان در سالهای اولیه است.

رویکرد جامع آموزش زبان انگلیسی

برای زبان آموزان جوان ، تحصیلات آنها اغلب جامع نگر است. یک بازی یا فعالیت ممکن است توسعه مهارت های گفتاری و شنیداری ، دانش ریاضی ، تعامل اجتماعی ، رشد هنری و همچنین مهارت های حرکتی آنها باشد. به همین ترتیب ، بهبود مهارت های حرکتی ظریف می تواند بخشی طبیعی از کلاس های انگلیسی دانش آموزان باشد و می تواند مزایای زیر را داشته باشد:

تمرکز و عزت نفس ایجاد می کند

دانش آموزان را به طور فعال درگیر یادگیری می کند

توانایی تغییر بین فعالیتهای جسمی و ذهنی را توسعه می دهد

توسعه و استقلال اجتماعی را بهبود می بخشد

در زیر چند روش ساده وجود دارد که می توانید مهارت های حرکتی ظریف را در کلاس خود ایجاد کنید.

ایجاد قدرت عضلانی

نگه داشتن قلم به مدت طولانی نیاز به عضلات قوی دست ، مچ دست و بازو دارد. اگر تا به حال مجبور شده اید که امتحانات طولانی نوشتاری داشته باشید ، با عضلات خسته و دردناک دست آشنا خواهید شد!

دوره های آموزشی زبان انگلیسی رپید انگلیش

مهم است که دانش آموزان قدرت عضلانی خود را توسعه دهند تا از قدرت و قدرت لازم برای نوشتن برخوردار شوند. ورز دادن و غلتیدن خمیر بازی یک روش سرگرم کننده برای ساخت این عضلات است. سپس ، کودکان می توانند از خلاقیت های خمیر بازی خود برای سناریوهای نقش آفرینی مانند پیک نیک یا بازدید از مزرعه استفاده کنند. آنها حتی می توانند آن را به شکل حروف مدل کنند.

هنگام آواز خواندن آهنگ یا قصه گویی برای یادگیرندگان جوان ، معلمان معمولاً اقدامات را برای تقویت معنا درمی آورند. این فرصت دیگری برای ساختن آن عضلات است. کودکان همچنین می توانند عروسک های سایه ای را با دستان خود بسازند تا داستان ها را بازی کنند.

فعالیت های صنایع دستی که شامل قیچی و چسب نیز به بهبود قدرت و هماهنگی چشم و دست کمک می کند.

علامت گذاری در آموزش زبان انگلیسی

علامت گذاری یک مرحله مهم در رشد کودک است ، و باعث ایجاد خلاقیت و هماهنگی می شود.

سعی کنید به دانشجویان خود فرصت دهید تا رسانه های مختلف مارک گذاری را کشف کنند. به عنوان مثال ، آنها می توانند در سینی های شن ، ژله ، کف اصلاح ، آرد یا برنج علائم بکشند. با آنها در مورد تجربه حسی خود صحبت کنید (آیا سرد است؟ آیا آن را دوست دارید؟ چه رنگی است؟). آنها می توانند با تمام دستان خود مارک گذاری کنند و سپس ، با بهبود هماهنگی ، از انگشت اشاره استفاده می کنند. سپس ، آنها می توانند از چوب برای ایجاد علامت استفاده کنند.

دوره های آموزشی زبان انگلیسی رپید انگلیش

با پیشرفت مهارت های حرکتی خوب ، سعی کنید از مارکرهای جادویی ، مداد شمعی تیز و گچ تخم مرغ استفاده کنید تا علامت های بزرگی ایجاد کنید. چسباندن گچ های تخم مرغ برای کودکان خردسال راحت تر است. هر خط مستقیم ، خط موج دار و دایره گام دیگری در راه یادگیری نحوه نوشتن است.

گیرایی قوی در آموزش زبان های انگلیسی

هنگامی که کودکان از علامت گذاری عمومی حرکت می کنند ، هنگام استفاده از ابزار نوشتن ، ایجاد یک چسب صحیح مهم است. این امر به ویژه اگر از دانش آموزان خود انتظار داشته باشید که از شیوه نوشتاری دست خط در آینده استفاده کنند بسیار مهم است.

دوره های آموزشی زبان انگلیسی رپید انگلیش

چنگال گرفتن وقتی است که چیزی را با انگشت اشاره و انگشت شست خود نگه داریم. کندن و قرار دادن برچسب ها ، مرتب سازی بلوک های ساختمانی و مهره های نخ از این چسب استفاده می کند و فرصت هایی را برای تمرین رنگ ها ، اعداد ، واژگان و حروف اضافه مکان فراهم می کند. انجام دکمه ها یا زیپ ها نیز از این درک استفاده می کنند.

اگرچه این ممکن است طبیعت دوم برای بزرگسالان باشد ، اما برای کودکان این گرفتن نیاز به کنترل دقیق عضلات کوچک دست ، مچ و انگشتان آنها دارد. دانش آموزان را به چالش بکشید تا وسایلی را با انبرک بزرگ یا چوب های چوبی بزرگ بردارند و همزمان روی آموزش زبان انگلیسی آنها کار کنند (چه چیزی دارید؟ من ماشین دارم. این کوچک است.)

گرفتن سه پایه

مرحله بعدی رشد بیشتر کودکان ، گرفتن سه پایه است. از سه انگشت استفاده می کند: انگشت شست ، انگشت اشاره و میانی. کودکان را قادر می سازد مچ دست خود را ثابت نگه دارند تا بتوانند حرکات کوچک و دقیق مدادی را انجام دهند.

برخی از کودکان می دانند که با استفاده از یک مداد لاستیکی ، یا به سادگی بسته شدن یک نوار الاستیک یا یک تکه خمیر مایع به دور پایه مداد به آنها کمک می کند تا این چسب را حفظ کنند.

در این مرحله ، دانش آموزان یاد می گیرند که از ابزار نوشتن مانند مداد ، مداد رنگی ، مارکر ، گچ و برس استفاده کنند و از آنها استفاده کنند.

فعالیت های پیش نویس زبان انگلیسی

فعالیت های پیش نویسی تمرین کنترل مهارت های حرکتی ریزتر را ارائه می دهد. پیشرفت معمول این است که با خطوط مستقیم ، زیگ زاگ ، خطوط منحنی و خطوط مورب شروع می شود. سپس به ردیابی دایره ها و شکل های U بروید. این همه آمادگی اساسی برای نوشتن حروف و کلمات است.

دوره های انگلیسی برای زبان آموزان پر از فعالیتهای پیچ و خم ، نقطه به نقطه ، ردیابی و تطبیق است که همه آنها ترکیب پیش نوشت و یادگیری انگلیسی است.

وقتی نوبت به نوشتن نامه می رسد ، اگر دانش آموزان با کشیدن شکل حرف در هوا یا شن شروع به کار کنند ، می تواند مفید باشد. سپس آنها شکل انگشت را با انگشت اشاره ردیابی می کنند ، سپس سرانجام نامه را با مداد ردیابی می کنند.

سایر سیستم های نوشتاری

هنگام آموزش به دانش آموزانی که از سیستم نوشتاری متفاوتی در L1 استفاده می کنند ، ایجاد مهارتهای حرکتی خوب می تواند تفاوت در نوشتن دانش آموزان داشته باشد.

کار در جهت گیری چپ به راست می تواند مفید باشد. به عنوان مثال ، قبل از نشستن برای نوشتن ، به دانشجویان روسری بدهید تا از هوا به چپ به راست برود. این دانش آموزان از فعالیت های پیش از نوشتن که در الگوهای چپ به راست ، بالا به پایین کار می کنند ، بهره مند خواهند شد.

توسعه اجتماعی

انجام دکمه ها ، زیپ ها و بندها ، روشن کردن شیرها ، بریدن غذا ، بازکردن جعبه ها – همه این موارد مهارت های حرکتی خوب دانش آموزان را بهبود می بخشد. آنها همچنین با کمک به دانش آموزان در یادگیری مهارتهای اساسی زندگی روزمره ، استقلال و رشد اجتماعی را ارتقا می دهند

این یک مزیت اضافی برای معلم دارد. هرچه زمان کمتری برای کمک به دانش آموزان در انجام این کارها صرف کنید ، زمان بیشتری برای کار در زمینه های دیگر توسعه آنها خواهید داشت. نه تنها این ، بلکه برای دانشجویان انگیزه دارد که احساس می کنند “من خودم همه کار را می توانم انجام دهم!”

دانش آموزان در صورت داشتن قدرت ، مهارت و قدرت در دست ، مچ و بازو ، آمادگی بهتری برای برداشتن قلم یا مداد خواهند داشت. این کار به آنها اجازه می دهد تا به جای چالش جسمی که ارائه می دهد ، روی عنصر زبان وظیفه کلاس خود تمرکز کنند.

رپید انگلیش یک دوره 7 سطحه برای کودکان 7-12 ساله است که در هر هفته 5 ساعت یا بیشتر مطالعه انگلیسی را ارائه می دهد. در دو نسخه انگلیسی آمریکایی و انگلیسی انگلیسی موجود است و باعث یادگیری عملی خلاقانه ، تحقیق ، پروژه های سرگرم کننده و آزمایش می شود.

با تمرکز بر کار پروژه و یادگیری STEAM ، کودکان ضمن یادگیری نحوه همکاری و حل مشکلات با همسالان خود ، مهارت های حرکتی خوبی را نیز کسب می کنند. زبان اصلی عملکردی در خط مقدم است ، به دانش آموزان واژگان و ابزارهای لازم برای تبدیل شدن به سخنرانان مطمئن انگلیسی در داخل و خارج از کلاس را می دهد.

آموزشگاه Rapid English  با همکاری Imperial  انگلستان در پی این است که با نوین ترین و با کیفیت ترین روش های تدریس به شما زبان آموزان محترم خدمات آموزشی ارائه دهد.

چرا Rapid English؟

در دوره های تخصصی زبان انگلیسی و ترمیک ما شما میتوانید با استفاده از کتاب های تایید شده Oxford و با کمک اساتید مجرب و همچنین با استفاده ازچالش های ترمیک که برای شما زبان اموزان عزیز در نظر گرفته شده در فضایی دوستانه همراه با نوین ترین روش های تدریس خودتان را به چالش بکشید و به راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

چرا Imperial؟

Imperial  انگلستان توانسته است با تلاش های بسیار ارزنده مدارکی را در اختیار فراگیران زبان درکشور های مختلف از جمله ایران قرار دهد که تاییدیه Ofqual  (تاییدیه صلاحیت انگلستان) را دارا بوده و علاوه بر آن زبان آموزان محترم می

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

در دنیای پیچیده و دائما در حال تحول معاملات آنلاین، انتخاب بروکری که نه تنها قابل اعتماد، بلکه همچنین سازگار با نیازهای فردی معامله‌گران باشد، بسیار حیاتی است. الیمپ ترید، با سابقه‌ای درخشان از ارائه خدمات معاملاتی در سطح جهانی، یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌تواند در این راستا مورد بررسی قرار گیرد. این مقاله […]

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .