جهت افزایش چشمگیر درآمد و سود حالصل از کسب و کاری که در آن فغال هستید روش های گوناگونی  وجود دارد.

معمولا عده ای از افراد و سازمان ها ، بودجه بندی مشخص  و محدودی جهت تبلیغات و بازاریابی خود در اختیار دارند.و تمام فعالین در حوزه های تجاری و صنعتی علاقه مند به کسب سود بیشتر و درآمد بالاتری دارند و به به منظور سبقت  گرفتن از سایر رقبا روش های متقاوتی را در تبلیغات امتحان می کنند. اما همیشه پرهزینه ترین روشها ، موفق ترین آنها نیستند ، بسیاری از راه های تبلیغاتی وجود دارد که با هزینه های منطقی و نسبتا کم ، نتایج پربار و سودمندی را برای صاحبین صنایع به دنبال خواهد داشت.

در ادامه 3 روش تبلیغاتی عالی جهت افزایش درآمد را بیان می نماییم . این روشها به خصوص به کسب و کارهای نوپا کمک زیادی میکنند تا در ذهن مخاطبان جا بیفتند و برند خود را تقویت نمایند و به دنبال آن کسب سود و درآمد بیشتری از بازار داشته باشند.

افزایش در آمد از طریق طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مهم ترین ، بهینه ترین ، عاقلانه ترین روش های تبلیغاتی میباشد .در ضمن طراحی سایت اینترنتی ، با هزینه های خیلی منطقی انجام می شود و در عوض جامعه نامحدودی از مخاطبان را در بر میگیرد. امروزه سایت های اینترنتی به عنوان ابزارهای اصلی تامین نیازها و خواسته های مشتریان تبدیل شده اند .

از سرچ یک رستوران تا خرید خودرو همه از طریق طراحی سایت امکان پذیر میباشد. سایت ها دروازه ورود یک شرکت و کسب و کار به دنیای اینترنت و افزایش چند برابری تعداد مشتریان ، سود و درآمد می باشد .

شما با در اختیار گرفتن  یک سایت خوب می توانید به راحتی در فضای مجازی به ارائه خدمات و محصولات خود در هر صنفی که هستید بپردازید .

وبسایت علاوه بر مزیتهایی که گفته شد ، مانند یک دفتر کار معتبر برای شما به حساب می آید ، در عین حال از پرداخت هزینه های سرسام آور اجاره دفتر خلاص میشوید .مشتریان شما دسترسی 24 ساعته به شما خواهند داشت و شما میتوانید در تمام روزهای هفته فروش و درآمد خوبی داشته باشید.

در دنیای تکنولوژیک امروز از قافله پیوستن به کسب و کارهای الکترونیکی و اینترنتی جا نمانید و در هر صنعتی که مشغول به فعالیت هستید حتما اقدام به طراحی سایت اختصاصی خود نمایید. حتی با طراحی سایت میتوانید در کنار تخصص اصلی خود اقدام به توزیع و یا فروش برخی خدمات و محصولات جانبی کنید که میتواند راه خوبی برای شغل دوم و یا منبع درآمدی ثانویه شما محسوب شود . پس همین حالا دست به کار شوید و وقت را تلف نکنید

. اگر در این زمینه اطلاعات و تخصص کافی را ندارید ما مجموعه تبلیغاتی سپیدگرافیک با آدرس اینترنتی sepidgraphic.com  تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید .

راه تبلیغاتی مهم برای افزایش درآمد و سود

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی یکی از قدیمی ترین و بهترین روشهای تبلیغاتی موثر

راه دیگری که جهت تبلیغات پرمنفعت و منجر به افزایش درآمد به شما کمک خواهد کرد ، طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و صنعتی می باشد . یکی از قدیمی ترین و البته بهترین راه های بازاریابی بهره گیری از طراحی کاتالوگ و بروشور می باشد .این روش تبلیغاتی با هزینه نسبتا منطقی و در جهت افزایش درآمد شرکتها و سازمانها گام های اساسی بر میدارد.اگر شما محصول یا خدمتی جدید را ارئه میدهید که مشتریان از آن بی اطلاع هستند باید بتوانید به درستی و با فن بیان بالا این محصول را به آنها معرفی کنید . ولی طبیعتا نمی توانید به صورت حضوری و نفر به نفر به هر کدام از مشتریان توضیحات را ارائه نمایید.

کاتالوگ تبلیغاتی

پس باید از ابزاری استفاده کنید که مجموعه توضیحات تبلیغاتی شما را به سمع و دید مخاطبان برساند. طراحی کاتالوگ و بروشور در این زمینه به شما کمک خواهد کرد .شما با جمع آوری اطلاعات تخصصی به همراه تصاویر محصولات ، مجموعه ای به شکل کتابچه را تهیه میکنید . البته کاتالوگ و بروشور در صفحات محدودتری ارائه می شوند . و سپس در تیراژ مد نظر و لازم چاپ می نمایید و به راحتی طیف وسیعی از مشتریان و مخاطبان را هدف انتقال اطلاعات و مفاهیم تبلیغاتی و بازاریابی خود قرار میدهید .

طراحی کاتالوگ در تمام کشورها و توسط شرکت های کوچک و بزرگ به عنوان ابزاری کاربردی در افزایش درآمد ، سود و سهم از بازار مورد استفاده قرار میگرید و نتایج مثبتی در این زمینه دارد . از دیگر خدمات ما ارائه طراحی های ویژه و متمایز کاتالوگ و بروشور می باشد که توسط طراحان و با مشاوره متخصصین تبلیغات و بازاریابی ما تهیه می گردد . از طریق لینک مشخص شده میتوانید نمونه طراحی کاتالوگ را مشاهده نمایید

راه تبلیغاتی مهم برای افزایش درآمد و سود

طراحی بیلبورد به منظور راه تبلیغاتی افزایش درآمد و سود استفاده میشود

سومین راه به منظور تبلیغات و بازاریابی موثر و افزایش درآمد و سود ناشی از آن طراحی بیلبورد می باشد . همانطور که میدانید بیلبوردها تصاویر گرافیکی بزرگی هستند که بیشتر در بزرگراه ها و معابر عمومی مشاهده میکنیم. طراحی بیلبورد یکی از راه های تبلیغاتی گرافیکی میباشد . نکته ای که بسیاری از افراد نمی دانند این است که از بیلبورد در تبلیغات اینترنتی نیز می توان استفاده کرد .یعنی شما می توانید یک بیلبورد را در ابعاد بسیار بزرگ در اتوبان نصب نمایید و به راحتی و با ریسایز کردن و تغییر ابعاد آن ، در یک وب سایت به عنوان بنر تبلیغاتی استفاده نمایید .

و به راحتی با یک تیر دو نشان زده اید . طراحی بیلبورد به علت اینکه تصویر تبلیغاتی بزرگی را ایجاد میکند مورد توجه بسیاری از عابران و مخاطبان قرار میگیرد . البته باید به صورت کاملا حرفه ای طراحی و ترسیم شود تا در یک نگاه و مدت زمان بسیار کمی ، توانایی انتقال پیام های تبلیغاتی و خبری و تجاری را داشته باشد .

مهمترین نکته در اینجا هزینه اجاره مکان های نصب بیلبورد است که در شهرها و مکان های متفاوت هزینه ها متغییر است . طبیعتا اگر شما شرکت بزرگی هستید که قصد اختصاص هزینه بالا برای نصب بیلبورد دارید ،

و میخواهید که تبلیغات شما توسط افراد بیشتری رویت شود ، از بیلبوردهایی با هزینه اجاره نصب بالاتری استفاده میکنید ، ولی اگر شرکت کوچک و نوپایی هستید ، بیلبوردهایی با هزینه پایین تر نیز کارگشای تبلیغات شما خواهد بود . جهت طراحی بیلبورد روی لینک کلیک نمایید. مشاوره رایگان بازاریابی و ارائه چندین طرح تبلیغاتی متفاوت و نو با ایده های خلاقانه را از سپیدگرافیک بخواهید

راه تبلیغاتی مهم برای افزایش درآمد و سود

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 36

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

ایتالیا، سرزمینی با قدمتی دیرینه، فرهنگ غنی، طبیعتی دل‌انگیز و مردمی خونگرم، همواره یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان بوده است. از گشت و گذار در کوچه پس کوچه‌های رم و فلورانس، تا تماشای غروب آفتاب در ونیز و میلان، سفر به ایتالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد. اما پیش از هر چیز، […]

دبی، نگین خاورمیانه، با جاذبه های بی نظیر، اقتصاد پویا و فرصت های بی شمار، به مقصدی ایده آل برای سرمایه گذاران تبدیل شده است. نحوه کسب اقامت سرمایه گذاری در دبی، دریچه ای به سوی تجاربی منحصر به فرد و زندگی لاکچری در این شهر پر زرق و برق است. در این جا، به […]

در زمینه ساخت و ساز، هرچند که طراحی و اجرای نما از جوانب ظاهری و جذابیت ساختمان تاثیر زیادی دارد، اما مسئله‌ای که همواره در ذهن سازندگان حاکم است، هزینه‌های مرتبط با این فرآیند است. افزایش بهای مصالح و نیروی کار، به تدریج موجب افزایش کل هزینه‌های پروژه می‌شود. در این شرایط، ارائه راهکارهای مناسب […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .