این که آیا عجیب ترین مکانهای کره زمین، از جنگل ها، روستاهای رها شده و یا طبیعت هستند یا نه خود بحث جذابی است، اما تعداد زیادی از مکان های روی زمین است که کاملا عجیب و غریب و مرموز هستند. زمین پر از عجایب است، و ما آنها را با گذشت سالها از دست می دهیم.  لیست زیر 10 تا از عجیب و غریب ترین مکانها روی زمین است.

10. جنگل Hoia  – رومانی

 

جنگل Hoia - رومانی
جنگل Hoia در شهر Cluj-Napoca، رومانی واقع شده است و به عنوان خشن ترین جنگل در جهان محسوب می شود. از آنجا که بسیاری از ناپدید شدن های عجیب و غریب در آن رخ داده است، به عنوان مثلث برمودای رومانی به ان اشاره شده است.

بسیاری از افرادی که از جنگل دیدن کرده اند، حوادث غیر قابل توضیح مانند چهره های ظاهر شده در عکس ها،مشاهدات UFO ها و احساسات عجیب را گزارش کرده اند. افرادی که وارد جنگل خالی از سکنه شده اند احساس خجالت و بی حوصلگی می کنند.

بسیاری از موارد گزارش شده از شنیدن صداهای زنانه و خنثی کردن سکوت بوده است. بسیاری از مردم بر این باورند که این یک درب به دنیای دیگری است.( مترجم : البته خیلی جدی نمیشه گرفت این موضوع را )

9.دریاچه صورتی Hillier – استرالیا

 

دریاچه Hillier - استرالیا
دریاچه Hillier یک دریاچه سالینی است که در غرب استرالیا واقع شده است. این دریاچه بسیار متفاوت است – رنگ صورتی مساله قابل توجه آن است. دانشمندان معتقدند که دلیل این رنگ صورتی این دریاچه Dunaliella salina microalgae است که رنگدانه ای به نام کاروتنوئید تولید می کند. حتی اگر دریاچه Hillier دارای محتوای نمکی بالا باشد، این میکروب در آن کاملا شناور است.

 

8. چشمه های باداب سورت Badab-Surt – مازندران ایران

 

باداب سورت Badab-Surt - ایران
Badab-Surt یک مکان طبیعی است که بیش از هزاران سال زمان برای تشکیل آنها وقت لازم بوده است.یکی از زیباترین و  شگفت انگیز موارد جهان است که در ایران واقع شده است.

رنگ نارنجی تشکیلات تراورتن به علت غلظت زیاد اکسید آهن است. دو چشمه آب معدنی که در آن قرار دارد، به دلیل محتوای نمکی خود، دارای خواص دارویی فراوانی است.

مترجم : از انجا که برایم جالب بود که این چه موردی است که در سایت خارجی عنوان شده است اما خودم تا حالا نشنیده بودم سرچ بیشتری کردم ، موضوع روشن تر شد : اینها همان چشمه های معدنی و شور آبگرم هستند ، که در استان مازندران و شهر ساری و بخش چهار دانگه و دهستان پشت کوه واقع شده اند و به عنوان دومین چشمهٔ آب شور جهان هستند برای اطلاعات بیشتر این سایت فارسی  badabsoort.com یا ویکیپدیا می تواند مفید باشد .

 

7. ( آتشفشان ) درب به جهنم – ترکمنستان

درب به جهنم - ترکمنستان
دهانه آتشفشان گازی دروازا، همچنین به نام Door to Hell یا Gates of Hell نامیده می شود، دهانه ای است که از سال 1971 در معرض فوران قرار گرفته است. به عنوان یک گودال گاز طبیعی آغاز شد و به منظور جلوگیری از گسترش گاز متان و سایر گازهای سمی، زمین شناسان معتقدند آن آتش است از آن زمان تا کنون افسرده شده است.در سال 2010، رئیس جمهور ترکمنستان دستور داد که دهانه بسته شود، اما هنوز می توانید از آن بازدید کنید.

 

6. درخت Socotra – یمن

 

Socotra - یمن
سكوترا جزیره ای در دریای عرب و بخشی از یمن است. آنچه منحصر به فرد در ان است این است که به نظر میرسد شما در یک سیاره دیگر هستید. این جزیره شامل تقریبا 700 گونه از گیاهان و جانوران است که در هیچ جای دیگر زمین یافت نشده اند. این یکی از انزجار ترین نقاط جهان است و هیچ جاده ای در آن وجود ندارد که شما را هدایت کند.

 

5. Oradour-Sur-Glane – فرانسه ( از جمله آثار جنایت های به جا مانده ارتش نازی ها )

 

Oradour-Sur-Glane - فرانسه
Oradour-Sur-Glane روستای یخ زده در زمان است. روستای، واقع در فرانسه، در سال 1944 کاملا از بین رفته است. ساکنان روستا، از جمله زنان و کودکان، توسط ارتش نازی Waffen-SS قتل عام شدند.  به گفته یکی از بازماندگان، ساکنین متقاعد شده بودند که آنها برای بررسی هویتشان جمع شده بودند. اما سپس آنها را در آتش سوزانده اند . تا  امروز، Oradour همانطور که 50 سال پیش بود ایستاده است .

 

4. پرواز گیزر – نوادا (  Fly Geyser – Nevada )

 

پرواز گیزر - نوادا ( Fly Geyser – Nevada )
در لبه کویر سنگ سیاه واقع شده است، Fly Geyser در واقع توسط انسان ساخته شده است. این یکی از جذاب ترین جاذبه های نوادا است که 100 سال پیش ایجاد شده است. قبلا  آن یک غول بیگانه به نظر می رسید، اما امروز ما می بینیم، این به سادگی یک مرد ساخته شده در سال 1900 بوده است. آب گرم شروع به پرت شدن میکند. این مواد معدنی را در معرض قرار می دهد، و باعث تشکیل کوه و تراس های مختلف میشود. جلبک ترموفیلیک چیزی است که به آن رگه های قرمز و سبز خیره کننده می افزاید .

 

3. ساحل سرخ Panjin – چین

 

ساحل سرخ Panjin - چین
سواحل سرخ در بزرگترین تالاب و نهر خلیج واقع شده است و توسط یک نوع جلبک دریایی به نام سویدا احاطه شده است. این جاذبه های توریستی بزرگ و یکی از بزرگترین گونه های نیلی آسیا است. در ساحل سرخ بیش از 400 گونه حیات وحش شامل انواع حیوانات در معرض خطر قرار دارد.

 

2. باغهای  Bomarzo بومارزو – ایتالیا

 

باغهای بومارزو - ایتالیا
باغ بومارزو، همچنین به نام Park of the Monsters نامیده می شود باغی است که در قرن شانزدهم در استان ویتروبو در ایتالیا ساخته شده است. این طرح برای نشان دادن غم و اندوه و شوک مردم طراحی شده است. این ایده وقتی آغاز شد زمانی که قیمت فرانکسکو اوریسینی، فرانسوی که در جنگ بود و برای چندین سال به خاطر جبران خسارت به سر می برد، به خانه می آمد تا متوجه شود همسرش فوت کرده است. او می خواست یک ویلا شگفت انگیز از عجایب ایجاد کند تا غم و اندوه او را نشان دهد. این باغ پر از مجسمه های عجیب و غریب و شگفت انگیز است .

 

1. مثلث برمودا Bermuda Triangle

مثلث برمودا
مثلث برمودا، همچنین به عنوان مثلث شیطان شناخته شده است، یکی از بزرگترین مسائل مرموز جهان است . این منطقه در اقیانوس اطلس شمالی است که تعداد زیادی از هواپیماها و کشتی ها در آن بدون توضیح از بین رفته اند.

افسانه های مثلث برمودا زمانی آغاز شد که کریستف کلمب متوجه یک شهاب گردید که یک شب در اقیانوس سقوط کرد و کمی بعد ظاهری عجیب و غریب ظاهر شد. نظریه های بسیاری در مورد مثلث برمودا وجود دارد، اما هیچ کس مطمئنا پاسخ این بزرگترین راز را نمی داند. و همچنین بد نیست بدانید جزایر برمودا نیز بسیار زیبا هستند و محل گردشگران و توریست های امروزی ، در مورد این جزایر در سایت قبلا مطالبی گذاشته شده است ، در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید : جزایر برمودا

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .