با ادامه معرفی بهترین تونل ها و مسیرها و جاده های گل و گیاه و درختان زیبا در جهان همراه سایت برترین جاذبه ها باشید . ابتدای لیست مسیرهای زیبای گل و گیاه را از اینجا مطالعه نمایید .


6. تونل درخت Ginkgo گینگو، ژاپن

تونل درخت Ginkgo گینگو، ژاپن

تونل درخت گینگزو با درختان گینگو بلوبا پوشیده شده است. این درخت ژاپنی به شدت دارای احترام است زیرا این درخت شناخته شده است که برای سالهای زیادی زنده مانده است. اگر از ژاپن بازدید می کنید، بیش از 65،000 درخت گینگو در خیابان ها، باغ ها یا پارک ها را مشاهده خواهید کرد. تونل درخت گینکو در باغ بیرونی حرم Meiji واقع شده است. می گویند که در حین بمب گذاری در هیروشیما ، 6 درخت گینگو از بین رفت، زمانی که دیگر درختان و موجودات زنده به شدت از بین رفتند. این درختان هنوز زنده هستند و بسیاری از مردم برای دیدن آنها به اینجا می آیند. آنها تعجب می کنند که چگونه این درختان چالش های روزمره را متحمل می شوند و هنوز شاداب هستند ژاپنی ها به این درخت ها به عنوان “حامل امید” یا “بازمانده” یا “فسیل زنده” نگاه می کنند.

 

7. Dark Hedges، ایرلند شمالی

تونل درختی ایرلند شمالی

این مکان واقعا جالب است. Hedges تیره یکی از پدیده های طبیعی عکاسی در ایرلند شمالی است و یک جاذبه محبوب برای گردشگران از سراسر جهان است. این مکان را صدها نفر از هنرمندان بازدید کننده نقاشی کرده اند و یک مکان مورد علاقه برای عکس های عروسی است.

 

8. مسیر درختان بامبو، ژاپن

مسیر درختان بامبو، ژاپن

 

در Arashiyama ژاپن یک جنگل بامبو به نام Sagano وجود دارد. مسیر طول آن  500 متر از طریق زیبا ترین جنگل بامبو است.  دولت ژاپن این مسیر طولانی از جنگل بامبو را به عنوان یک سایت تاریخی تعیین کرده است.آژانس امور فرهنگی این مکان را ” مکان زیبایی ” اعلام کرد. درختان بامبو بلند اطراف جاده ها را احاطه کرده و به زیبایی منطقه را سرد نگه می دارد. معابد مشهور بسیار نزدیک به این تونل درخت بامبو قرار دارند. هنگامی که باد از طریق این تونل درخت نفوذ می کند، یک صدای شگفت انگیز تولید می شود. این در حال حاضر به عنوان یکی از 100 صدای حفظ شده ژاپن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

9. Rua Goncalo de Carvalho، برزیل

تونل درخت سبز برزیل

 

رووا گونسالو د کاروالو، تونل درخت سبز برزیل است.بیش از 100 گیاه Tipuana یا Rosewood سایه جاده بیش از یک قطعه از سه بلوک شهرستان را تامین کرده اند . به تازگی، این منطقه بخشی از میراث تاریخی، فرهنگی، زیست محیطی و محیط زیست کشور است. درختان رزوه ای به دلیل کاهش تقاضای تهویه مطبوع تا 30٪ کاهش یافته است. در برزیل، این درختان برای مدت طولانی باعث حفظ سلامت شهری بوده است.

 

10. مسیر شکوفه گیلاس، آلمان

 

تونل شکوفه گیلاس، آلمان

تونل شکوفه گیلاس در شهر بون آلمان واقع شده است. این یک خیابان صلح آمیز است که بیش از آن، مجموعه ای از درختان زیبا از شکوفه های گیلاس است. هنگامی که شکوفه ها در سرازیری کامل شکوفا می شوند، بهار زنده می شود. در دو تا از جاده ها در بون، درختان گیلاس کاشته شده است، اما عمدتا جاده هیرستاب مشهور است. گفته می شود که شکوفه های گیلاس به طور متوسط ​​7 تا 10 روز طول می کشند و به شدت به شرایط آب و هوایی این موضوع بستگی دارد.

 

11- جاده درختان کائوآی Kauai

جاده درختان اوکالیپتوس

یبایی تونل درخت کاوایی  از درختان اوکالیپتوس است که در قسمت اول مسیر بزرگراه 520 قرار گرفته است و خط دروازه ای طبیعی را به ساحل جنوبی کوائای و شهرهای کلوآ پوپو ایجاد می کند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 9

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

یک پاسخ به “مسیرهای زیبای درختان و گلها در دنیا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .