سیشل یکی از خیره کننده ترین و بی نقص ترین جزایر گرمسیری به حساب می آید. سواحل زیبای سنگی، جنگل های زیبا؛ صخره های مرجانی تنها برخی از جاذبه های این جزیره زیبا در کشور الجزایر است. سیشل در شرق کنیا در نزدیکی استوا واقع شده است. جزیره های بزرگتر و گرانیتی سیشل مثل Mahé ، Praslin ، La Digue با استراحتگاه های لوکس 5 ستاره برای گردشگران توسعه یافته است. سیشل یکی از غنی ترین مناطق ماهیگیری در جهان به حساب می آید. با معرفی 15 جاذبه سیشل ما را همراهی کنید .

 

1- ساحل Anse Intendance سیشل

سیشل

یکی از زیباترین سواحل Mahé، این بخش کوچک پر شده از ماسه های نرم در سواحل جنوبی جزیره است که مورد علاقه گردشگران و بازدیدکنندگان به دلیل زیبایی ساحل و موج های خروشان دریا است. عدم وجود صخره های محافظ ممکن است شنا کردن در این ساحل زیبا را با مشکل مواجه کند اما موج سوارها و افرادی که می خواهند حمام افتاب بگیرند و عکاس ها معمولا در هر زمان از سال از این ساحل لذت می برند.

 

2- جزیره Baie Lazare سیشل

سیشل

Baie Lazare، این جزیره زیبا بعد از ورود Lazare Picault کاوشگر فرانسوی در قرن 18 به آن و کشف این جزیره به این نام شناخته شد. یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه کلیسای Baie Lazare است. این کلیسا به گروه Francis of Assisi اختصاص دارد و چشم اندازی پانورامیک از جزیره را به گردشگران ارائه می دهد. استراحتگاه های لوکس در کنار این ساحل قرار گرفته اند.

3- ساحل Beau Vallon سیشل

سیشل
ساحل زیبا و جذاب ماسه ای واقع در Beau Vallon، در بخش شمال غربی Mahé، مغناطیسی برای جذب گردشگران و افراد محلی است. به دریا نگاه کنید، کوهستان جزیره Silhouette در افق نمایان است و هتل ها در کنار ساحل مشاهده می شوند. بازدیدکنندگان انواع مختلفی از ورزش های آبی از جمله جت اسکی و اسکی روی آب را می توانند در این ساحل زیبا تجربه کنند. دریا در این بخش معمولا آرام است، پس انتخاب خوبی برای خانواده های دارای فرزند است. نجات غریق ها نیز همراه در اطراف ساحل در حال گشت زنی هستند.

 

4- مورن پارک ملی سیشل

سیشل

بزرگترین پارک ملی در سیشل، پارک ملی مروین سیشلویا است که بیش از 20 درصد از منطقه Mahé را پوشش می دهد. در مرزهای سرسبز این پارک، رشته کوهی واقع شده است که بالاترین نقطه آن مورن سیشل محسوب می شود و ارتفاع آن به 905 متر می رسد و مشرف به ویکتوریا است. مسیرهای پیاده روی به پارک از روستای دانزیل، عبور از مزارع چای و منظره دیدنی از ساحل جنوب غربی Mahé از دیگر دیدنی های این بخش است. پیاده روی به سمت غرب پارک، مسافرین را به پارک های دریایی Baie Ternay و Port Launay می رسانند. در سمت شمال غربی، روستای Bel Omre و ساحل ایزوله Anse Major قرار دارد.

 

5- پارک ملی دریایی Ste Anne سیشل

سیشل
پارک ملی دریایی Ste Anne که در شش جزیره در ساحل Mahe در نزدیکی ویکتوریا قرار دارد ، اولین پارک ملی در اقیانوس هند در سال 1973 به حساب می اید. تفریحاتی نظیر ماهیگیری، غواصی و قایقرانی شیشه ای نشان دهنده تنوع زندگی دریایی در صخره های مرجانی پارک است و بازدیدکنندگان می توانند بیشتر جزایر موجود در منطقه را بررسی کنند.
در جزیره Round، بازدید کنندگان می توانند از خرابه های بیمارستان بازدید کنند، از پیاده روی در طبیعت سبز لذت ببرند و یا در رستوران Creole یک وعده غذای لذیذ میل کنند. در جزیره Cerf، بازدید کنندگان می توانند از شنا کردن و شیرجه زدن در آب در امتداد صخره های زیبا و مجذوب کننده لذت ببرند. در حالی که در جزیره Moyenne می توانند از طبیعت زیبای جزیره، خانه های بازسازی شده مهاجران و کلیسای کوچک کاه گلی دیدن کنند.

با ادامه معرفی بهترین جاذبه های مناطق بکر سیشل همراه سایت برترین جاذبه ها باشد

7 -جزیره کریئوس سیشل

سیشل

جزیره کریئوس به دلیل Île Rouge  به زمین تیره شناخته شده است و در حال حاضر محل پرورش و زندگی لاک پشت های غول پیکر به حسای می آید که در حوالی ساحل های شنی جزیره به طور آزادانه زندگی می کنند. کریئوس تنها نقطه ای از Praslin است که درآن کاکائو به طور طبیعی رشد می کند. بیشتر جزیره با درختان توکاماکا و casuarina  پوشیده شده است. جزیره کریئوس توسط قایق از جزیه Praslin در دسترس است.

 

8-خلیج Anse Lazio سیشل

سیشل

خلیج Anse Lazio در ساحل شمال جزیره  Praslinقرار دارد و  یکی از زیباترین سواحل جزیره است. در این بخش تخته سنگ هایی از گرانیت وجود دارد. این ساحل پوشیده از ماسه های نرم و آب های شفاف و کریستالی است. ساحل توسط صخره مرجانی محافظت شده است و منطقه ای عالی برای شنا کردن محسوب می شود. درختان تاکاماکا در سراسر ساحل وجود دارد که محل استراحتی برای بازدیدکنندگان را فراهم کرده است.

 

9- جزیره La Digue سیشل

سیشل

چهارمین جزیره بزرگ در بین این جزایر La Digue است که پناهگاهی برای دوست داران طبیعت است. این جزیره دارای زیباترین جاده های ماسه ای است. غواصی و صخره نوردی  نیز از جمله مواردی است که بازدید کنندگان در این جزیره به آن می پردازند و معمولا از آن لذت می برند. همچنین خانه های مستعمرات فرانسوی در اطراف جنگل ها و مناطق ساحلی از دیگر مناطق دیدنی این جزیره است.

 

10 – جزیره Silhouette سیشل

سیشل

در پارک دریایی واقع در 30 کیلو متری ساحل غربی  Mahé، جزیره کوهستانی Silhouette با تنوع زیستی غنی واقع شده است.  جزیره Silhouette سومین جزیره گرانیتی بزرگ است که  دارای زمین ناهموار است که به حفظ زیبایی طبیعی آن کمک فراوانی کرده است. این پارک از بیش از 2000 گونه جانوری از جمله پرندگان، لاکپشت و اسکینک ها محافظت می کند.

 

 11- جزیره پرنده سیشل

سیشل

جزیره پرنده ای به عنوان  Îles aux Vaches شناخته می شود. جزیره پرنده در ماه می تا اکتبر شاهد 1500000 پرنده است. عکاسان و بازدیدکنندگان می توانند لانه های این پرندگان را مشاهده کنند. لاکپشت های زمینی غول پیکر نیز در محل اقامت دارند. همچنین سواحل سیشل  برای ماهیگیری مشهور شده است. بازدیدکنندگان می توانند از طریق یک پرواز 30 دقیقه ای از Mahé  به این جزیره زیبا دسترسی پیدا کنند.

 

 12. ساحل سیشل Aldabra Atoll

سیشل

Aldabra Atoll یکی از  بزرگترین  سواحل مرجانی و از میراث های جهانی  یونسکو است. کوسه ها اغلب در مناطق کم عمق دریا هستند و دره ها خانه هزاران تن از پرندگان از جمله Aldabran (تنها پرنده بدون بال در اقیانوس هند) است. همچنین این منطقه زیستگاه بیش از 200000 لاک پشت غول پیکر است که این امار پنج برابر بیشتر از گالاپاگوها است .

با ادامه بهترین نقاط گردشگری و تفریحی کشور آفریقایی سیشل همراه سایت برترین جاذبه ها باشید .

13 -بندر ویکتوریا سیشل

سیشل

ویکتوریا پایتخت کوچک سیشل و تنها بندر این کشور است. یکی از جاذبه های گردشگری مهم، باغ ملی گیاه شناسی سیشل است. این باغ نزدیک به یک قرن پیش در 15 هکتار زمین شامل گیاهان بومی تاسیس شد. برجسته ترین ساختمان تاریخی آن برج ساعت است که در سال 1903 ساخته شده است. معمولا افراد برای خرید به Selwyn Clarke Market می روند. در این مردم محلی ماهی و میوه  و سبزیجات تازه ارائه می کنند. همچنین برای بررسی کلی گیاهان و جانوران سیشل، می توانید از موزه تاریخ طبیعی دیدن کنید.

 

14. ساحل Anse Volbert سیشل

سیشل

Anse Volbert که با نام Côte d’Or نیز شناخته می شود، در ساحل شمال شرقی Praslin قرار دارد و یکی از محبوب ترین سواحل این جزیره است. آب های کم عمق، ماسه های سفید و صخره های مرجانی از جاذبه های آن به حساب می آید. آب های آرام این ساحل بهترین و امن ترین مکان برای شنای کودکان است.  این منطقه یکی از پر رفت  و آمدترین بخش های جزیره است و در ساحل هتل ها و رستوران های زیادی برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

 

15 -پارک ملی Vallée de Mai سیشل

سیشل

پارک ملی  Vallée de Mai یک میراث جهانی است و در حقیقت جنگلی محافظت شده است که شامل 4000 نمونه گیاهی منحصر به فرد برای سیشل است. دوستداران طبیعت و عکاسان از جست و جو و کاوش در میان درختان بلند و تخته سنگ های تاریخی در سراسر جنگل لذت می برند. این دره دارای گونه های بسیار جانوری از پرندگان نادر گرفته تا حشرات مختلف است. بازدیدکنندگان می توانند در این طبیعت زیبا به پیاده روی بپردازند. بسته به انتخاب مسیر برای قدم زدن می تواند بین 45 دقیقه تا دو ساعت زمان ببرد.

 

16 -جزیره Cousin سیشل

سیشل

جزیره  Cousin در سال 1986 تاسیس شد و یکی از ذخایر طبیعی و مهم شیسل به حساب می آید. این جزیره زیبا در حدود 2 کیلومتر با جزیره  Praslin فاصله دارد. در این منطقه می توانید گونه های نادر جانوری و گیاهی شیسل از جمله انواع مختلف مرغان دریایی را مشاهده کنید.

 

17- ذخایر طبیعی جزیره Aride سیشل

سیشل

شمالی ترین جزیره گرانیتی شیسل است که دارای 18 گونه از پرنده های نادر این جزیره شامل گونه های مختلف مرغان دریایی است. دوستداران طبیعت در این جزیره با بیشترین تراکم مارمولک ها نسبت به مناطق دیگر جهان رو به رو هستند. تمامی هتل های موجود در جزیره Praslin سفرهایی روزانه به جزیره Aride را در برنامه های خود دارند. اما توجه داشته باشید که این جزیره اغلب به دلیل گشت و گذارهای زیاد بازدیدکنندگان از ماه می تا سپتامبر بسته است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .