اگرچه به دلیل فراوانی مقاصد باور نکردنی کشور مراکش Morocco انتخاب 10 عنوان در فهرست دشوار است، اما هیچ سفری به قاره آفریقای شمالی بدون بازدید از حداقل یکی از چهار شهر امپریالیستی آن، کامل نیست . به طور خاص شهرهای مراکش، Fes، و Meknes پر از بازار های رنگارنگ، کاخ های فوق العاده اند. مراکش همچنین برای زیبایی طبیعی خود از سواحل طلایی شهرهای ساحلی مانند Essaouira و Asilah به منظره های بی نظیر صحرای خاورمیانه مشهور است. در مراکش، امکانات برای ماجراجویی بی پایان است. یک سفر از طریق صحرا داشته باشید، بالاترین قله شمال آفریقا را درنوردید یا برای چند شب در یک روستای سنتی به Dades Valley بروید.

جاذبه های مراکش

 

جاذبه های مراکش

شهر Marrakesh مراکش کشور مراکش

این شهر در رشته کوه های اطلس واقع شده است، پر سر و صدا و تاریخی است. نکات برجسته شامل میدان مرکزی f Djemma El-Fna الفنا ، قبرستان  Saadian  ، کاخ El Badi و سواحل و بازارهای شلوغ است. برای تجربه معتبر ترین تجربه فرهنگی مراکش، بایستی در کوچه ها و خیابان ها و بازار های سنتی شهر قدم بزنید .

 

قلعه شهر fes کشور مراکش

جاذبه ها و دیدنی های کشور مراکش ( مغرب )

قلعه قرون وسطی با بیش از 400 سال قدمت است که در مراکش است و هنوز هم یک مرکز مهم مذهبی و فرهنگی است. بخشی قدیمی از شهر که Fes El Bali نامیده می شود، در قرن نهم تاسیس شده است.دارای معماری پیچیده است . دیگر موارد برجسته عبارتند از دباغی Chaouwara، قبر مروانید، کاخ سلطنتی دارالخدمات و مللا یا بخش یهودیان.

شهر ساحلی Essaouira مراکش

Essaouira محل خوبی برای دور شدن از گرما و شلوغی شهرهای بزرگ است. در دهه 1960، شهر ساحلی یک مهمانی ساحلی محبوب برای آیکون هایی مانند جیمی هندریکس و باب مارلی بود. به غیر از ساحل، جاذبه ها شامل گردش در خیابان های باریک شهر پر از خانه های قرمز و آبی رنگ و گوش دادن به موسیقی سنتی Gnawa است .

 

شهر Chefchaouen کشور مراکش

Chefchaouen در کوه های ریف واقع شده است، یک شهر کوچک اما دارای چشم انداز بزرگی است. کسانی که مایل به دیدن خانه های معروف آبی و سفید شهر هستند. نکات برجسته شامل پیاده روی و تماشای محله های قدیمی حومه های اطراف و لذت بردن از نوشیدنی در کنار معماری میدان Outa el Hammam است.

شهر Merzouga مراکش

Merzouga یک شهر کوچک کویری در لبه ارگ ​​Chebbi چببی است .این مکان دروازه ای به بیابان های بیرونی است و محل مناسب برای داشتن طعم و مزه زندگی بیابانی است. شترسواری ساده ترین و معتبر ترین راه برای کشف چشم انداز اطراف هست.

با ادامه معرفی بهترین جاذبه های توریستی و گردشگری کشور آفریقایی مراکش همراه سایت برترین جاذبه ها باشید

کوه و قله Jebel Toubkal مراکش

Jebel Toubkal، واقع در کوه های اطلس ، بالاترین قله در شمال آفریقا است. با ارتفاع 13،667 فوت / 4،167 متر، راهپیمایی به دلیل برف و گرد و غبار آسان نیست، اما مناظر نفس گیر این تلاش را جبران می کنند .

شهر مکنس Meknes کشور مراکش

Meknes کوچکتر اما قدمتش بیشتر از Marrakesh و Fes است، اما همه چشم اندازهایی که می خواهید از یک شهر امپریالیستی داشته باشید دارد از جمله مدینا . Meknes در طول حکومت سلطان اسماعیل قرن هفدهم پایتخت بود و یک نمایشگاه معماری مراکشی با گیت های بزرگ و حکاکی های چشمگیر است. ویرانه های روم شرقی Volubilis نیز ارزش سفر را دارند.

دره و روستای Dades Valley مراکش

جاذبه ها و دیدنی های کشور مراکش ( مغرب )

این دره بین جبل سرخو Jebel Sarhro و کوه های اطلس واقع شده و برخی از مناظر دیدنی و جذاب مراکش را ارائه می دهد. صخره های عمیق قرمز رنگ در هر طرف با قلعه سنتی شناخته شده به عنوان kasbahs، که بسیاری از آنها به هتل های لوکس تبدیل شده اند. بهترین راه برای درک دره و روستاهای آن این است که به Todra و Dades Gorges بروید .

شهر تانگیر Tangier مراکش

تنگیر دروازه ای برای آفریقا برای بسیاری از مسافران است. در حالی که شهر کاملا جذابی در دهه 1940 و 1950 بوده است،هنوز هم می توانید نکات برجسته شامل medina مدینا ، موزه Kasbah و Ville Nouvelle را تماشا کنید و لذت ببرید. بندر همچنین نمایش جالبی از تنگه جبل الطارق و اسپانیا دور را ارائه می دهد.

ساحل Asilah مراکش

ساحل جزیره Asilah در شمالی اقیانوس آرام واقع شده است و در طول ماه های گرم تابستان بسیار محبوب است. دیوارهای شهر با نقاشی های رنگارنگ پوشیده شده و خانه های سفید رنگ یاد اور جزایر سفید یونان است . هر ماه اوت، هنرمندان، نوازندگان و بازیگران خیابانی به شهر Asilah برای جشنواره سالانه پر جنب و جوش شهر می آیند .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .