با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید با معرفی 12 تا از بهترین جاذبه های گردشگری کشور تونس

1-  آمفی تئاتر El Djem تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

دیوارهای این سالن آمفی تئاتر رومی قدرتمند و بلند هستند نسبت به شهر مدرن اطراف آن. این اثر بسیار زیبای رومی، یکی از بهترین نمونه های به جا مانده از معماری آمفی تئاتر است که در جهان باقی مانده است.

2. ساحل و جزیره جزیره Djerba تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

اگر شما به دنبال یک ساحل ارامش بخش و جذاب در تونس هستید جزیره Djerba بهترین گزینه است. شهر جزیره اصلی Houmt دارای بازارهای قدیمی زیادی است ، محله های این جزیره دارای مراکز خرید خوبی اند .

3. روستای سیدی بو سعید تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

سیدی بو سعید یک روستای صخره ای کوچک است که هنرمندان این دهکده کوچک را در این شهر کوچک تجربه کرده اند. کوچه های سفید ، قاب های پنجره ای فرورفته و درهای آبی رنگی، معماری روستایی تونس را در بهترین حالت خود دارد.

4. خرابه های رومی کارتاژ carthage تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

هنگامی که رم رقیب اصلی کشورها بوده است ، شهر قدمی کارتاژ دچار جنگ کارتاژی memorialised میشود و امروزه ویرانه های این شهر باستانی در کنار دریا در حومه شهر یک هشدار است که حتی بزرگترین شهرها می توانند روزی به تلی از خاک تبدیل شوند .

 

5. موزه bardo باردو تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

این موزه یکی از موزه های برتر آفریقای شمالی است و یکی از مهمترین مجموعه های جهان را در بر می گیرد. این یک نمایشگاه آثار باستانی جهانی است که در تونس از دست نرفته است.

6  -صحرای گراند ارگ اورینتال Grand Erg Oriental تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

این منطقه قریب به اتفاق صحرای تونس را پوشش می دهد و گوشه های زیبا از کویر و تپه های شنی را نمایش می دهد .

7 – مکان و خرابه باستانی رومی Bulla Regia تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

تونس پر از خرابه های رومی است ، اما  Bulla نزدیک به Tabarka جالب ترین و جذاب مکان این کشور است.

8 – شهر kairouan تونس و مساجد آن

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

این شهر دارای مساجد، مدارس، و معابد انبوهی است که بیشترین سهم را در  بناهای تاریخی به عنوان چهارمین شهر مهم برای مسلمانان است. معماری عربی در اینجا واقعا الهام بخش است و مکانها پر از مناره های بلند و گنبدهای بزرگ است.

9  – شهر sousseسوس تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

شهر سوس دارای محله های قدیمی است . این منطقه دوست داشتنی قدیمی شهر یک بهشت ​​خرید با انتخاب خرید انواع : اجناس سرامیک، چرم کاری و فلزکاری است

10-منطقه شبیه کره ماه Chott el Djerid تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

منظره سطح ماه در منطقه Chott ال Djerid تداعی میشود ، این زمینهای نمکی طوری هستند که شباهت زیادی در زمین به مناظر سطح کره ماه دارند .

11 – ساحل Hammamet تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

Hammamet  همه چیز در مورد یک ساحل را دارد. این مجتمع بزرگ تونسی یک مکان رویایی با ساختمان های سفید  در کنار یک دریا آبی روشن قرار است به همراه سواحل شن و ماسه ای طلایی با ارامشی خاص برای استراحت مکانی عالی باشد .

 12  قلعه Monastir المنستیر شهر رباط تونس

جاهای دیدنی و جاذبه های تونس

یکی از ساختمان های فوتوژنیک تونس با دیوارهای بزرگ در شهر رباط قلعه Monastir است. در اصل بخشی از یک رشته قلعه های ساحلی است که باید در سفر به تونس جز گزینه های بازدید توریست ها باشد .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

کشوری در قاره آفریقا به نام چاد ، کشوری است که ترکیبی از صحرا و سفرهای سافاری است . جمعیت آن تنها چند میلیون است و بسیار کوچک و فقیر است. به هر حال، اگر یک ماجراجویی از نوع سفرهای سافاری / صحرا که سفری معمولی نیست را تجربه کنید ، این راهنمای سفر چاد […]

افرادی که به آفریقا سفر می کنند معمولا دنبال ماجراجویی، چالش و سرگرمی هستند. اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که چندان تر و تمیز و حساس نیستید ،به کشور بوروندی بروید. این کشور یک مکان عجیب و غریب با افرادی است که از لحاظ فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما به آن عادت […]

بورکینافاسو ممکن است در لیست سفر شما به قاره آفریقا قرار نداشته باشد اما مکان های ارزشمند و قابل توجهی برای کشف در این کشور وجود دارد. مکان ها یا جاذبه های آن بیشتر طبیعت روستایی باشد. اما اگر این نوع از ماجراجویی را دوست دارید، پس سفری با بازدید از پارک های ملی و […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .