تایلند برای سواحل شنی زیبا و شگفت انگیز و دریاهای آبی روشن اش مشهور است. با بیش از 2000 مایل خط ساحلی و 8000 جزیره گرمسیری، تایلند به شما امکان می دهد تا انواع مختلفی از سواحل را انتخاب کنید، از جمله ساحل آرام و مستقل و ماسه ای که با گردشگران  پر می شود. همگام با سایت برترین جاذبه ها یک مرور کلی از بهترین سواحل تایلند داشته باشیم .

 


ساحل Sairee تایلند

Sairee Beach on Koh Tao | Funky Turtle

گرچه تنها حدود یک مایل طول دارد، اما ساحل Sairee طولانی ترین  ساحل ماسه ای در جزیره خیره کننده Ko Tao است که گاهی اوقات به عنوان جزیره لاک پشت شناخته می شود. ساحل سایری که در سمت غربی جزیره قرار دارد، برای اسکی بازان روی آب و غواصان محبوب است. اگر چه این یک منطقه نسبتا خلوت از نظر ساختمان ها است، اما تعدادی از کلوپ های شبانه و کافه ها را دارد. شما می توانید از طریق هواپیما و یا کشتی به جزیره دوست داشتنی Ko Tao برسید.


ساحل Haad Rin تایلند

THE 10 CLOSEST Hotels to Haad Rin, Updated Prices

این ساحل که در جزیره Ko Phangan واقع شده است، به دلیل Full Moon Party ( مهمانی کامل ماه ) مشهور شده است. در این زمان هزاران مسافر جوان را از سراسر جهان جذب می کند ( یک نوع پارتی شبانه است ) . در طول این رویداد ، ساحل شلوغ است.این منطقه یک توقفگاه بسیار محبوب برای backpackers  ( معنی کلمه از ویکی پدیا : ( کوله پشتگردی یک شکل گردشگری کم‌هزینه است، که حتی می‌تواند گردشگری بین‌المللی باشد. ) است. علاوه بر این، به دلیل اینکه Haad Rin در شبه جزیره ای باریک قرار دارد، مسافران می توانند در این مقصد از غروب و طلوع خورشید دیدن کنند.

 


ساحل Lamai تایلند

LAMAI BEACH KOH SAMUI - The Complete Guide

Lamai Beach در Samui قرار دارد، دومین جزیره بزرگ در تایلند پس از پوکت است. ساحل لامی ساحلی کوچکتر و ساکت تر از منطقه همسایه خود Chaweng  است و همچنین کمتر شلوغ است. ساحل لامی ساحلی طولانی با ماسه سفید است که برای آرامش کاملا مناسب است. کلوپ ها، رستوران ها و فعالیت ها برای مشغول کردن گردشگران در اینجا وجود دارد .

 


ساحل Hua Hin تایلند

سواحل تایلند

در اصل، ساخته شده در دهه 1920 به عنوان یک راه سلطنتی برای پادشاه راما VII، منطقه ساحلی هوآهین مقصدی برای تعطیلات مورد علاقه تایلند بوده است. امروزه این ساحل طولانی 8 کیلومتری (5 مایل) نیز برای گردشگران محبوب است. هوآ هین مکان قصر Klai Kangwon نیز است که امروزه توسط خاندان سلطنتی تایلند استفاده می شود. جای تعجب نیست که هوآ هین همچنین یک مقصد تعطیلات محبوب برای خانواده های ثروتمند و معروف تایلندی است. علاوه بر این، منطقه ساحلی Hua Hin ​​که در قسمت شمالی شبه جزیره مالای واقع شده است، لذت بخش برای گلف بازان است. در حال حاضر، در تمام تایلند، این منطقه بیشترین تمرکز ورزش گلف است.

 


ساحل Ko Nang Yuan تایلند

سواحل تایلند

ساحل Ko Nang Yuan با سفری کوتاه و روزانه از Ko Tao قابل دسترسی است، بنابراین سواحل زیبای آن ممکن است بیشتر شلوغ باشد. اما این یک جزیره زیبا است و آب های روشن آن مناسب برای غواصی هستند. برای بازدید از این جزیره، مسافرانی که در Ko Nang Yuan اقامت نداشته باشند باید مبلغ 100 baht را پرداخت کنند. این جزیره محل رفت و آمد مکرر برای مسافرانی است که ترجیح می دهند در این جزیره کوچک اقامت داشته باشند.

 


ساحل Patong تایلند

Patong Beach Thailand - Simba Sea Trips

مسافرانی که می خواهند بیشتر نور خورشید را حس کنند باید به Patong، پایتخت غیر رسمی حزب پکتیک، روانه شوند. این منطقه پر جنب و جوش از کلوب های شبانه، رستوران ها، کافه ها و مغازه های گردشگری پر شده است. وسائل تفریحی را میشود در hawking که شامل اجاره جت اسکی و محصولات محلی است در 3.5 کیلومتری (2.2 مایل) ساحل پاتونگ پیدا کرد. این یکی از محبوب ترین سواحل تایلند است، به خصوص برای کسانی که از مهمانی ها لذت می برند و زمان زیادی برای تلف کردن دارند.

 


ساحل Hat Pramong تایلند

10 Best Beaches in Thailand To Visit | Travel DMC

ساحلی با تماشای غروب خورشید، که در خلیج کوچکی در  Ko Lipe واقع شده است، Hat Pramong نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این ساحل به غرب می رسد و غروب های خیره کننده ای را ارائه می دهد. این منطقه صلح آمیز و زیبا است که به مسافران یک نگاه اجمالی از نحوه  سبک تایلندی می دهد. در حال حاضر Sunset Beach هنوز به استراحتگاه های بزرگ نمی رسد. در عوض، مسافران می توانند از زندگی ساده در خانه های ییلاقی و کلبه های راحت لذت ببرند.

 


ساحل شن و ماسه سفید تایلند

13 Best Beaches in Thailand - Thailand's Most Beautiful Beaches – Go Guides

ساحل زیبای White Sand Beach  در Ko Chang واقع شده است، یک مقصد بزرگ خانوادگی است که دارای سواحل طولانی شن و ماسه ای است. در حالی که Sand Sandy Beach محبوب ترین و توسعه یافته ترین منطقه در Ko Chang است، اما هنوز بسیار ساکت تر از به عنوان مثال مناطق روستایی شلوغ پاکت Phuket است. اقامت در این ساحل ماسه سفید شامل استراحتگاه های چهار ستاره تا خانه های ییلاقی معروف است و این منطقه دارای بسیاری از رستوران ها و کافه ها است. Ko Chang در جنوب شرقی تایلند در نزدیکی کشور کامبوج واقع شده است.

 


ساحل و خلیج مایا تایلند

سواحل تایلند

ساحل  پر زرق و برق Maya در Ko Phi Phi Leh در حال حاضر مشهورتش به خاطر ساخت فیلم لئوناردو دی کاپریو  به نام “The Beach” در این منطقه است. امروزه گردشگران از سراسر جهان به این خلیج  که از سه طرف توسط صخره های بلند محاصره شده است می آیند و لذت بردن از این مکان زیبا را برای خود رقم می زنند. Ko Phi Phi همچنین برای غواصی عالی و شناخته شده است. از آنجا که Phi Phi Leh یک پارک ملی است، مسافران باید مبلغ 200 baht برای ورود به این منطقه پرداخت کنند. با این حال گردشگرانی که با یک گروه وارد می شوند معمولا این هزینه را به عنوان بخشی از هزینه تور خود می پردازند. محل های اقامت را می توان در  Ko Phi Phi Don یافت، که همانند آن خیره کننده است.

 


ساحل Phra Nang تایلند

Guide to Visiting Phra Nang Beach & Cave in Railay, Krabi – We Seek Travel

ساحل Phra Nang در نوک شمالی Railay، شبه جزیره ای در ساحل دریای Andaman اندامان واقع شده است. یکی از زیباترین سواحل تایلند به شمار می آید که از صخره های سنگی و با آب های روشن و زمردی و ماسه های زیبا و سفید پر شده است. این منطقه نیز برای کوهنوردانی که لذت می برند از سنگ معدن سنگ آهک Railay محبوب است . مسافران علاقه مند به یادگیری نحوه بالا رفتن از این سنگ ها تعدادی از مربیان  را در منطقه پیدا خواهند کرد . Phra Nang، که توسط Ao Nang با سفر قایقی طولانی قابل دسترس است، بسیار محبوب است و می تواند زیادی شلوغ باشد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 80

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .