مسافرانی که به دنبال تعطیلات در سواحل هستند می توانند Riviera ترکیه را در نظر بگیرند. در آنجا، سواحل با استراحتگاه های لوکس احاطه شده اند، به غیر از تنوع زیاد فعالیت های آبی از موج سواری تا آفتاب گرفتن در ساحل کلی تفریح دیگر در دسترس است. یک آبگرم یا حمام سنتی ترکی لذت بخش خواهد بود. علاوه بر این، این استراحتگاه ها بسیاری از غذاهای بین المللی  راهمراه با مراکز تناسب اندام ارائه می دهند. بیشترین و بهترین سواحل ترکیه می تواند بین جزایر آنتالیا و آلانیا یافت شود و چند ساحل هم در نزدیکی بدروم و اولودینیز یافت می شود.


 

هتل Kempinski ترکیه

Kempinski Hotel Barbaros Bay Bodrum, Yaliciftlik – Updated 2023 Prices

هتل Kempinski  واقع در خلیج Barbaros در نزدیکی شهر بدروم یک مجتمع آرامش بخش لوکس با یک ساحل خصوصی در دریای اژه است. ارائه دهنده مدرسه قایقرانی و کلاس های غواصی . همچنین دوچرخه سواری، قایق بادبانی، و یا پیاده روی یا دوچرخه سواری در تپه های اطراف. Kempinski یک مهد را بچه ها برای زمانی که بچه ها و والدین بخواهند از یکدیگر جدا شوند، ارائه می دهد. این هتل همچنین حیوانات خانگی را قبول میکند.


روستای توریستی Gypsophila ترکیه

GYPSOPHILA CLUB MARINE - Updated 2023 Prices & Resort Reviews (Antalya Province/Beldibi, Turkiye)

روستای گردشگری Gypsophila بین آلانیا و سید واقع شده است و استراحتگاهش دارای 404 اتاق است. فعالیت ها  در آن محدود است اما دارای استخر شنا، مرکز تناسب اندام و دسترسی به اینترنت می باشد. اینجا تنها یک رستوران دارد، اتاق ها دارای بالکن رو به مناظر است.

 


استراحتگاه Hilton Dalaman ترکیه

HILTON DALAMAN SARIGERME RESORT & SPA - Updated 2023 Prices & Reviews (Turkiye)

Hilton Dalaman Resort And Spa تنها 10 دقیقه پیاده از مرکز شهر Sarigerme فاصله دارد. استراحتگاه دارای سواحل خصوصی برای استفاده مهمانان و همچنین 10 استخر شنا در محیط داخلی و خارجی است. انواع فعالیت های آبی و همچنین مرکز آبگرم و کسب و کار ارائه می شود.  هیلتون دارای 23 رستوران و کافه است.

 


هتل Royal Wings ترکیه

Royal Wings Hotel Lara Antalya Turkey

هتل رویال در 18 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است، مهمانان را بسیار سرگرم خواهد داشت تا زمان رفتن به شهر را حتی نداشته باشند. کودکان این هتل را دوست دارند چون دارای 9 آبشار است. هتل سلطنتی وینگز در فاصله چند دقیقه از ساحل واقع شده و در طول روز فعالیت های سازمان یافته ای را انجام می دهند.

 


هتل و باشگاه ساحلی Belcekiz ترکیه

Belcekiz Beach Club ₹ 8,411. Ölüdeniz Hotel Deals & Reviews - KAYAK

باشگاه Belcekiz Beach Club در Oludeniz در شب با چراغ های رنگی مانند یک رنگین کمان است ، استراحتگاه دارای یک محیط آرام و اتاق های مهمان دارای استخر با منظره کوه یا باغ است. باشگاه Belcekiz Beach Hotel دارای چهار رستوران است.

 


هتل Maris ترکیه

D Maris Bay, Hisarönü – Updated 2023 Prices

D-Hotel Maris علاوه بر ارائه استخرهایی با چشم انداز آبشاری، محل خوبی برای غواصی و snorkeling است. Landlubbers ها در اینجا  از پیاده روی و دوچرخه سواری و اسب سواری در تپه های اطراف D-Hotel لذت می برند . پارک آبی دلفیناریوم-مارماریس و پارک آبی روی آب نیز در این نزدیکی هست. این مجتمع همچنین دارای چهار رستوران و یک آبشار کامل است. دسترسی رایگان WiFi را نیز دارا است.

 


استراحتگاه لوکس Calista ترکیه

Calista Luxury Resort, Belek – Updated 2023 Prices

مجتمع لوکس Calista با یک ساعت فاصله از فرودگاه آنتالیا قرار دارد، اما امکانات آن بیشمار است. یک مجتمع ساحلی همه جانبه شامل 5 زمین تنیس است که برای بازی در شب نیز است، زمین های فوتبال و زمین های گلف برای گلف بازها. با این حال، ناهار خوری در اینجا می تواند یک چالش باشد؛ زیرا دهکده دارای 10 رستوران است که انواع مختلفی از غذاهای بین المللی را ارائه می دهند.

 


هتل Royal The Dragon ترکیه

Royal Dragon Hotel, Side, Turkey - Booking.com

یک اقامتگاه با تم چینی شاید آخرین چیزی است که مردم انتظار دارند در ترکیه ببینند، اما این فقط یک هتل با نام Royal The Dragon است. اشیاء لوکس با معماری سنتی چینی با امکانات مدرن مانند  ورزشهای آبی، بولینگ و اتاق تناسب . تمام اتاق ها دارای بالکن های خصوصی برای مهمانانی هستند که ترجیح می دهند از استخر داخلی استفاده کنند.


باروت لارا ترکیه

Lara Barut Collection-Ultra All Inclusive, Lara – Updated 2023 Prices

Barut Lara باروت لارا توچال ، استراحتگاه و سوئیت را در یک محیط بسیار جذاب به نمایش گذاشته است. دیدگاه های اقیانوسی با مناظر باغ های سر سبز. واقع در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا. شنا در استخرهای سرپوشیده و بیرونی، بازدید از آبگرم یا حمام ترکی. با یک اتاق تناسب اندام و همچنین یک اتاق بازی برای کودکان ، این یکی از بهترین استراحتگاه های ساحلی در ترکیه است.


Delphin Diva Premiere ترکیه

Delphin Diva Premiere, Lara – Updated 2023 Prices

Delphin Diva Premiere تنها 9 مایل از مرکز آنتالیا فاصله دارد و فعالیت های زیادی برای نگه داشتن مردم در این مناظر ساحلی لوکس ارائه می دهد. مهمانان می توانند در ساحل خصوصی قدم بزنند یا در استخر خصوصی خود شنا کنند. همچنین برای کوهنوردی و  بولینگ برای مهمانان فعال تر وجود دارد . در یکی از رستوران های بین المللی غذای خوبی بخورند. تمام اتاقها دارای بالکن خصوصی هستند.پارکینگ رایگان برای مهمانانی که با ماشین خود می آیند نیز در دسترس است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 58

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .