مسکو یکی از بزرگترین پایتخت های جهان، مسکو دارای بسیاری از جاذبه های برجسته از جمله کلیسای سنت باسیل،کرملین و میدان سرخ است. هنگامی که به مسکو می روید، باید  چند گزینه را که محبوب ترین موارد مسکو روسیه است را امتحان کنید مثل غذاهای مخصوص روسی، قبلا در مورد جاذبه های کشور روسیه در سایت برترین جاذبه ها مطالبی را ارائه کرده بودیم ، اینبار یک مقاله در معرفی بهترین محل های اقامت و هتل ها در مسکو ارائه می شود ، با سایت برترین جاذبه ها همراه باشید .


7. هتل Baltschug Kempinski مسکو

 

هتل های مسکو
هتل hotel baltschug kempinski moscow در خیابانی که رودخانه Moskva واقع شده قرار گرفته و از لحاظ منظره کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل را ارائه می دهد. از آنجا که این هتل در مرکز شهر قرار دارد، با پیاده روی هم مناظر اصلی از جمله میدان سرخ و گالری تترایکوف در دسترس است. اصل ساختمان مربوط به سال 1898 است اما هتل را بازسازی کرده اند؛ هتل Kempinski از سال 1992تاسیس شده است. در حالی که نمای بیرونی سنتی است، نمای داخلی مدرن است،دارای 227 اتاق و سوئیت.


 

6. هتل Ritz-Carlton مسکو

هتل های مسکو

دکوراسیون هتل بهترین نمونه از زمان امپریالیستی روسیه در قرن نوزدهم  با پارچه های باشکوه و مبلمان خوب است. کارکنان دارای تم سنتی روسیه اند. هتل ریتز کارلتون مسکو بسیارنزدیک به کرملین و میدان سرخ است.

 


 

5.هتل المپیک AZIMUT مسکو

هتل های مسکو
هتل المپیک AZIMUT مسکو ممکن است دور از مرکز شهر باشد، اما تنها با 5 دقیقه پیاده روی به ورزشگاه Olimpivsky خواهید رسید. هتل نیز فاصله ای در حدود یک مایل از جاذبه های دیگر از جمله موزه  Jewish و مرکز Tolerance یک موزه نظامی و باغ گیاه شناسی است. به علاوه با یک پیاده روی کوتاه به ایستگاه مترو خواهید رسید ، این هتل اتوبوس رایگان به مرکز شهر ارائه می دهد. این هتل با طراحی سنتی روسی نیست، بلکه منحنی شکل و با پنجره های شیشه ای است.

 


 

4. هتل ملی مسکو

هتل های مسکو
national_hotel_moscow شما در این هتل در فضای اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن 20 میلادی اقامت خواهید کرد. ساخته شده در سال 1903، این ساختمان دارای معماری سنتی روسی ثروتمند را  نشان می دهد.داخل هتل دارای دکور خالص قرن نوزدهم با مبلمان زیبا و پارچه های لوکس است.این هتل دارای 202 اتاق است . این هتل به عنوان یک جاذبه تاریخی شناخته شده است و دارای دیدی زیبا از کرملین و میدان سرخ است.

 


 

3. هتل Hilton Moscow Leningradskaya مسکو

هتل های مسکو

هتل Hilton Moscow Leningradskaya بر کلیه ساختمان های اطراف آن احاطه دارد. یکی از آسمان خراش های استالینیست، این هتل بهترین هتل لوکس در مسکو بوده است که در سال 1954 ساخته شد. دکوراسیون در سراسر هتل چیزی جز رنگ طلایی نیست، چیزی که احتمالا در روزهای استالین عادی نبوده است.

 


 

2. هتل Marriott Grand مسکو

هتل های مسکو
moscow marriott grand hotel دارای فضایی مدرن و لوکس ، اگر برای خرید به مسکو آمده اید، این هتل محل خوبی برای اقامت است. این هتل در خیابان Tverskaya واقع شده است، با مراکز خرید عالی فقط در فاصله خارج از درب ورودی هتل. سالن غذائی یلیسایف نئوکلاسیک با 10 دقیقه پیاده روی در دسترس است، اما میدان سرخ و کرملین 30 دقیقه پیاده روی نیاز دارد. اتاق ها شامل آخرین امکانات رفاهی اند .

 


 

1.هتل Metropol مسکو

هتل های مسکو

هتل hotel metropol moscow متروپول نقطه عطفی در  تاریخ مسکو است. با توجه به ساخت و ساز از سال 1899 تا 1907، گنبد تزئین شده ای دارد . این اولین هتل مسکو بوده است که دارای تلفن در اتاق و آب گرم بود . Metropol تنها هتل پیش از انقلاب روسیه در سال 1917 است که امروزه نیز وجود دارد. اما وضعیت هتل خود در دهه 1930 اصلاح شد. این هتل در میدان تئاتر نزدیک بلشوی واقع شده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 57

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

فیروزه یکی از اولین سنگ های تزئینی بوده و در رنگ های آبی و سبز یافت می شود. فیروزه سنگی مقاوم و محافظ است. وقتی آن را در دست می گیرید، به شما آرامش و راحتی می دهد. فیروزه یکی از پرطرفدارترین سنگ ها در بین ایرانیان است. خواص این سنگ تزئینی برای روح و […]

هایلایتر و کانتورینگ دو تکنیک آرایشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا چهره خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید. هایلایتر با ایجاد درخشش و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به صورت شما بعد و عمق ببخشد. کانتورینگ نیز با ایجاد سایه و برجستگی در نقاط خاصی از صورت، می‌تواند به […]

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .