یک مطلب جالب آماده کردیم در سایت برترین جاذبه ها با عنوان بهترین جاهای دنیا در مسافرتها برای کودکان با ما همراه باشید

 

5. پارک آبی معروف Aqua Fantasy ترکیه

 

معروف ترین پارک آبی در ترکیه

Aqua Fantasy معروف ترین پارک آبی در ترکیه است و می تواند با ظرفیت روزانه 5،000 بازدید کننده با داشتن استخرهای موج و حوضچه ها برای کودکان سرگرم کننده باشد. معماری آن خاص و شبیه به زمان قرون وسطی است – دارای قلعه ها، برج ها و پله ها است کهبه محیط آبی می توانند کودکان وارد شوند . در طول اقامت، انیمیشن ها را نیز نمایش می دهد که شما را سرگرم خواهد کرد و فرزندان شما شادتر خواهند بود.

 

4. هتل Cavallino Bianco

 

مقصد سفر شگفت انگیز برای کودکان

 

Cavallino Bianco یکی از چندین مقصد سفر شگفت انگیز برای کودکان است و یک هتل 4 ستاره لوکس است و بهشتی ​​برای خانواده های کودک دار است. زمین لینی منطقه ای حدود 1250 متر است که در آن کودکان می توانند بیلیارد بازی کنند، می توانند دزدان دریایی شوند، با لگو بازی کنند، بتوانند “طبخ” یاد بگیرند و می توانند بسیاری از فعالیت های هیجان انگیز دیگری را انجام دهند.کودکان می توانند به داستان گوش دهند و در تمام نمایش ها حضور داشته باشند. حتی نوزادان نادیده گرفته نشدند؛ برای آنها یک منطقه نرم و پوشیده ساخته شده است که در آن آنها می توانند بخوابند . در محوطه بیرونی، کودکان می توانند سوار وسائل شوند، قلعه های شن و ماسه را بسازند، می توانند دیوارها را بالا ببرند و در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنند.

 

3. روستای ویلای تعطیلات رودز یونان Holiday Village Rhodes

بهترین مقاصد سفر برای کودکان

 

ویلای تعطیلات یک روستائی است که در یونان واقع شده است، در ساحل کولیمبیا، تنها 150 متر از ساحل فاصله دارد.این مکان می خواهد اولین مکان در ساخت هتل ها باشد که به هیچ وجه به محیط زیست آسیب نمی رساند. او با دقت ترکیبات لوکس، راحتی و اتاق های بزرگ با فعالیت های فوق العاده سرگرم کننده را ساخته است. اگر می خواهید یک تعطیلات کامل داشته باشید، این یکی از بهترین مقاصد سفر برای کودکان می باشد. کودکان در روستای تعطیلات از رودز خوشحال خواهند شد. انیمیشن سازان به کودکان انواع فعالیت ها و فعالیت های مناسب برای هر گروه سنی پیشنهاد می کنند. در باشگاه چندین باشگاه وجود دارد، از جمله باشگاه کودکان و نوجوانان، باشگاه نوجوان و آکادمی شنا. بچه ها برای پیوستن به یک تیم فوتبال دعوت شده اند، والیبال بازی کنند و از پارک آبی لذت ببرند. همچنین کودکان و والدین برای تماشای یک فیلم در روستای تعطیلات سینما دعوت شده اند.

 

2.پارک دیزنی لند پاریس

 

پارک دیزنی لند پاریس

از لحظه ای که به پارک دیزنی لند راه پیدا می کنید، از یک سفر جادویی در پنج سرزمین باور نکردنی لذت خواهید برد. شما توسط دزدان دریایی، جن و شخصیت های کارتونی همراهی خواهید شد. در دیزنی لند ، داستان ها و رویاها به واقعیت رسیده است. پارک در طول سال باز می باشد، زیرا شگفتی هایش با فصلی که در حال تغییر است ناپدید نمی شوند. دیزنی لند پاریس شامل دو پارک تفریحی، یک مرکز خرید، یک منطقه غذاخوری و یک مرکز سرگرمی است. با این حال، بچه ها همواره توسط بازی هایی جذب می شوند که تصوراتشان را با آن صحنه های پرماجرا و ترسناک تحریک می کند. آنها همچنین می توانند سعی کنند تا قطار یا کامیون اسب بخار را حرکت کنند و می توانند در ماموریت فضایی 2، اتاق لیزر، جزیره ماجراها، هزارتوی آلیس و بسیاری از ماجراهای دیگر شرکت کنند. بچه ها شخصیت های مورد علاقه دیزنی را ملاقات می کنند، می توانند آنها را متقاعد کنند، می توانند با آنها عکس بگیرند و می توانند از آنها بخواهند برای عکس گرفتن از آنها استفاده کنند.دیزنی لند پارک پاریس بدون شک یکی از بهترین مقاصد سفر برای کودکان است.

 

1. پارک تفریحی Legoland

 

محبوب ترین پارک تفریحی

 

Legoland محبوب ترین پارک تفریحی برای خانواده ها و بچه ها در تمام سنین است. یک روز به اندازه کافی برای کشف کل جادوی این مکان کافی نیست. اجازه دهید تخیل شما آزاد شود و لذت ببرید با کودک نونهال خود در دنیای جادویی. Legoland به 10 منطقه تقسیم شده است، هر کدام دارای فعالیت هایی است که برای کودکان طراحی شده است، بلکه برای کل خانواده نیز طراحی شده است. Miniland قلب این پارک تفریحی است که در آن شما می توانید یک دنیای شگفت انگیز را در تصویری مینیاتوری کشف کنید، که از تقریبا 20 میلیون لگو ساخته شده است. در Legoland، بچه ها بین 7 تا 13 سال یکبار بزرگسالان می شوند. آنها یاد می گیرند که رانندگی کنند، و اگر آنها به خوبی کار کنند، آنها مجوز رانندگی را فقط در داخل پارک می گیرند. آنها می توانند ماشین را از سوخت پر کنند و وقتی که کثیف می شوند، خودرو را به محل شستن ماشین برسانند.Legoland پر از جاذبه های لذت بخش است که کودکان می توانند به دزدان دریایی ، رانندگان و یا شکارچیان تبدیل شوند.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

بیایید با هم لیست 10 تا از گرانترین اتوبوس های لوکس دنیا در سال 2023 را در مجله جاذبه ها مرور کنیم و اطلاعات جالبی در مورد هر اتوبوس پیدا کنیم . 1. سوپر اتوبوس دبی – با قیمت 18 میلیون دلار این وسیله نقلیه از فیبر بسیار سبک و بادوام ساخته شده است که […]

در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای دنیا را از لحاظ جمعیت فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین کشورهای جهان به ترتیب بر اساس جمعیت 1. چین – 1.44 میلیارد 2. هند – 1.38 میلیارد 3. ایالات متحده – 331 میلیون 4. اندونزی – 273 میلیون 5. پاکستان – 220 میلیون 6. برزیل – 212 میلیون 7. […]

بزرگترین کشورهای دنیا کدامند؟ کشور روسیه در واقع با فاصله زیادی بزرگترین کشور دنیا از لحاظ مساحت است، اما برخی از کشورهای دیگر در رتبه بندی 10 کشور بزرگ دنیا ممکن است شما را شگفت زده کنند. در این مقاله، بزرگ‌ترین کشورهای جهان را از نظر وسعت (مساحت زمین) فهرست می‌کنیم. لیست و اسامی بزرگترین […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .