با ادامه برسی و معرفی مهمترین جاهای گردشگری شهر چیانگ مای کشور تایلند همراه سایت برترین جاذبه ها باشید


6. دروازه بازار چیانگ مای

این مکان برای یافتن بهترین غذاهای خیابانی در چیانگ مای است. هر شب، فروشندگان در گیت چیانگ مای قرار می گیرند و همه چیز را از pad kra pow (گوشت تند و ظرف ریحان) تا دسر کامل برنج چسبنده انبه تازه با شیر نارگیل پر می کنند. خرید شیرینی از خانم Pa. که در 7-Eleven واقع شده است و می گونید Pa ‘Smoothies در یک برند است . بازار هر شب برگزار می شود، اما بهتر است در شبهایی که فروشندگان کمتری وجود دارد مثل روزهای شنبه و یکشنبه بروید .

 

 


7. خیابان پیاده روی یکشنبه

خیابان پیاده روی یکشنبه
 

چیانگ مای دارای یک بازار برای هر مناسبت است. خیابان پیاده روی یکشنبه برای غذا خوردن و خرید باید باشد،خیابان اصلی بازار راه Rachadamnoen است، که از پشت دروازه Thapae  شروع می شود، جایی که شما فروشنده هایی را پیدا می کنید که لامپهای دستی، عروسک ها، صابون ها، جواهرات، لباس، دکوراسیون کریسمس، صنایع دستی محلی و تقریبا هر چیز دیگری را که بتوانید تصور کنید پیدا می کنید. خیابان پیاده روی شنبه در Wualai Road  است و کمی کمتر شلوغ است، اما همان نسخه بازار روز یکشنبه است. شما آن را درست در پشت چیانگ مای گیت پیدا خواهید کرد و این محلی عالی برای انتخاب لباس های دست ساز، بالش، کیف پول و دیگر اقلام است که توسط اعضای جوامع قبیله ای محلی فروخته می شود.

 


 

8. بازار شبانه 

بازار شبانه
 

این یک نقطه عالی برای خرید است، بازار شبانه بسیاری از گردشگران را جذب می کند، اما در اینجا جزییات زیادی وجود دارد از لباس و روسری تا حکاکی و لوازم خانگی. هنگامی که شما خرید را تمام کرده اید می توانید در مسابقات بوکس موزی تایلندی در محل ورزشگاه شرکت کنید. مبارزه های موی تای بخش بزرگی از فرهنگ محلی هستند و می توانند عناصری هیجان انگیز برای اقامت شما در چیانگ مای ایجاد کنند..

محل: جاده چانگ کلان


9 . مستند هنرهای آسیایی

 هنرهای نمایشی آسیا یک فضای گالری است که مستند و نمایش فیلم های آسیایی و رویدادهای مربوط به شرایط سیاسی و انسانی در سراسر آسیا را نگه می دارد. آنها یک کتابخانه دارند که برای دیدن در اینترنت به طور عمومی باز هست و نمایشگاه های عکاسی در گالری را به طور مداوم می چرخانند . این مکان بسیار عالی است که بیشتر در مورد شرایط تاریخی و سیاسی تایلند و سایر نقاط منطقه یاد می کند .

آدرس: 12/7 Wualai Road Soi 3، Chiang Mai


10. پارک طبیعت فیل

پارک طبیعت فیل
 

بسیاری از اردوگاه های فیل در اطراف چیانگ مای وجود دارد اما همه آنها برابر نیستند. بسیاری از آنها به این معنا هستند که حیوانات به طور ضعیف اند و بیش از حد کار می کنند. اما پارک طبیعت فیل یکی از این مکان ها نیست. بازدیدکنندگان دعوت میشوند یک روز داوطلبانه با فیل ها باشند و تغذیه و حمام کردن آنها در رودخانه انجام دهند. اکثر فیل ها نجات نمی یابند و به عنوان بازیگر سیرک یا حیوانات کارگر رنج می برند.هنگامی که آنها به ENP می آیند، دیگر کارگر نیستند و با آرامش و احترام با آنها رفتار می کنند. هزینه داوطلبانه شامل حمل و نقل و ناهار است و پول برای حفظ و نگهداری زمین و فراهم کردن حیوانات. اطمینان حاصل کنید که پیش از آن محل را رزرو کنید، زیرا نقاط داوطلبانه قبل از زمان موعد پر می شوند.

پذیرش: 2500THB برای هر بزرگسال، 1250THB برای هر کودک


11. پادشاه ببر

پادشاهی ببر
 

اگرچه تماشای فیل ها در اولویت برای مسافران در چیانگ مای هستند، اما ببرها نیز نزدیک هستند.. پادشاهی ببر جمعیت زیادی از ببرها را به دلیل مواجهه جدی با یکی از شدیدترین شکارچیان جهان جمع آوری می کند. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ببرها ناارام هستند، اما داستان این است که ببر ها در اطراف بدون بازدید کنندگان آرام هستند، هنگامی که شما وارد می شوید، می توانید بسته ای را بر اساس ببرهایی که می خواهید مشاهده کنید را انتخاب کنید. . پرطرفدارترین قسمت نوزادان و پرندگان در حال رشد هستند، هرچند شما می توانید آنها را نیز ببینید. شما 10 تا 15 دقیقه در یک منطقه در قفس خواهید بود، جایی که میتوانید حیوانات از زوایای مختلف تماشا کنید و عکس بگیرید تا اثبات کنید که شما واقعا در کنار یک ببر سیر شده اید.

پذیرش: 420-620THB در هر گروه ببر. بسته های ویژه نیز موجود است.

ساعت: ساعت 10 صبح تا 6 بعدازظهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 79

تاکنون رأی داده نشده ! اولین کسی باشید که این مطلب را ارزیابی می کنید

اگر این پست را مفید یافتید ...

ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

مطالب مرتبط

شما درباره شب های جذاب دبی چه چیزی می‌دانید؟ به‌جرئت می‌توان گفت که این شب‌ها جزو فوق‌العاده‌ترین تجربه‌هایی است که هر فردی می‌تواند تجربه کند. طبق آمار رسمی تعداد گردشگران دبی در سال ۲۰۲۴ به حدود ۱۰ میلیون رسیده است. آیا می‌دانید که این تعداد گردشگر چه مقدار سرمایه‌ای را وارد دبی می‌کنند؟ این تعداد […]

توکیو ژاپن از شهرهای شلوغ و مدرن دنیا است که برای سلیقه‌ها، گروه‌های سنی و شخصیت‌های گوناگون جاهای دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. یکی از گران‌ترین شهرهای جهان برای زندگی بعد از زلزله سال ۱۹۲۳ و جنگ جهانی دوم دچار آسیب‌های زیادی شد؛‌ به همین جهت بناهای قدیمی چندان زیادی در آن وجود ندارد. در تور ژاپن […]

اینبار در سایت برترین جاذبه ها می خواهیم به معرفی جاذبه های تفریحی و گردشگری برتر شهر آنتالیا کشور ترکیه بپردازیم همراه ما باشید محله قدیمی کالجی محله کالجی دارای کوچه ها و خیابانهای پر پیچ و خم می باشد که محیطی عالی جهت  قدم زدن را فراهم کرده است. سقف ساختمانها در این محله […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و سئو توسط مدل سایت | کلیه حقوق مطالب برای وبسایت مجله جاذبه ها محفوظ می باشد .